Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 1554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין פה שום ויכוח, להפיך שמחתי ללמוד.

 

 

הנקודה היא שכל הדקויות האלו פחות מעניינים את הלקוח הרגיל ופירוש למונח OEM כמו שאני רשמתי מקובל לדעתי בכל העולם, לא בחוגים המקצועיים אלא בין לקוחות רגילים.

 

אני מבין עכשיו שזה מינוח לא מדוייק, אבל ככה משתמשים בו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רון, תודה רבה על הסרטון המקיף, בהחלט חשוב עבור הרבה מכוניות על הכבישים..

 

יש לי שתי שאלות שקשורות לנושא -

1. אצלי באוטו (מנוע BTS) רק אלמנט הסינון עצמו מוחלף, ובית הפילטר יושב בחלק העליון של המנוע. בעת החלפת שמן ומסנן שמן, בבית הפילטר לעולם אין שמן. אני מסיק מכך שאין שסתום אל חזור בבית הפילטר. אם כך, כיצד העסק עובד למניעת ירידת השמן לאחר כיבוי המנוע?

2. מדוע יש רכבים שבהם מחליפים רק את האלמנט ורכבים שבהם מחליפים את הכל? על פניו הרבה יותר חסכוני להחליף את את הסנן עצמו.. וזה משהו שמשתנה בליין של היצרן עצמו ולא בין יצרנים, משמע יש פה איזשהו שיקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איף זה בנוי בפולקסווגן, בפיז'ו/סיטקואן עם פילטר שמן פנימי (זרת אומרת מחליפים רק את קרב הסינון) יש מנגנון שדואג לריקון בין המסנן ברגע שמוציאים את המסנן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
סליחה. זאת לא בדיקה, זה תוכן שיווקי, סרטון קידום עסק.

תוצאות בדיקה צריכות להופיע על מסמך חתום על ידי גורם מוסמך.

קודם כל - הכל שיווק. ברגע שתפנים זאת - הכל מסתדר לך בראש.

שנית - מהכרות אישית/מקצועית עם רון אוחנה, הבחור מקצוען וישר ברמות לא פחות מאשר הוא איש שיווק.

הסרט הזה נועד קודם כל ללמד אותנו - ולרובנו זה חידש. יותר או פחות - אבל חידש. יש כאן שרות יוצא מהכלל לציבור - ועל

כך מגיעה לרון תודה ענקית ולא הגישה השלילית שלך.

אין שום סתירה בין שרות לצרכן ובין קידום עסק, כאשר הכל נעשה באופן ענייני וישר.

שאל את עצמך שאלה פשוטה: האם הסרטון הזה הוסיף לי משהו, העשיר אותי בידע, גרם לי להיות זהיר יותר לגבי הנושא הכ"כ

חשוב של שמן מנוע? כך תבדיל בין סתם פרסומת לדבר האמיתי.

התשובה שלי - חיובי חזק!

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איף זה בנוי בפולקסווגן, בפיז'ו/סיטקואן עם פילטר שמן פנימי (זרת אומרת מחליפים רק את קרב הסינון) יש מנגנון שדואג לריקון בין המסנן ברגע שמוציאים את המסנן.

כשמוציאים את הפילטר ברור שהשמן ירד, אבל לפני שמוציאים אותו גם אין שמן (לפחות ממה שראיתי).

יכול להיות שהשמן יוצא כבר כשמבריגים את המכסה החוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כשמבריגים את המכסה החוצה השמן מתרוקן מבית המסנן.

 

בפיז'ו בזמן שהפילטר עולה למעלה יחד עם המכסה, נפתח פתח ניקוז שמן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה אופציות,

אחת היא מה שבוקי ציין, שנייה לעיתים הניקוז מגיע מפתיחת הבית, לרוב זה ממשיכת המסנן. יש כמה אופציות: אחת כאשר האטם מולבש על המסנן ואחת שזה חלק מהמכסה של הבית. כמה תמונות להמחשה.

 

מסנן שהוא עצמו מכיל את אלמנט האטימה וברגע שמושכים אותו יש ניקוז לעוקה - ולכן יש קודם להחליף מסנן ורק לאחר מכן לרוקן שמן מהעוקה למרות שזו כמות די זניחה.

 

20190224_104009_1551003491327_resized.jpg

 

מסנן שמכסה הבית שלו פונקצינאלי ומכיל גם מערכת כפולה למניעת ניקוז וגם שסתום מעקף.

יש גם גומיה שמונעת נזילת שמן מהמסנן מטה למוט.

בעת פתיחת המכסה חלק מהשמן יתנקז אבל רק עם הוצאת המכסה לגמרי עם המסנן יחד, כל השמן יתנקז.

גם פה, עקרונית, יש להחליף קודם את קרב הסינון ואז להתקין חדש, לסגור ולעבור לניקוז שמן מהעוקה.

 

20190224_103813_1551003494501_resized.jpg20190224_103821_1551003494134_resized (1).jpg20190224_104205_1551003490914_resized.jpg20190224_104032_1551003490539_resized.jpg20190224_103912_1551003492280_resized (1).jpg

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון, תודה רבה על הסרטון המקיף, בהחלט חשוב עבור הרבה מכוניות על הכבישים..

 

יש לי שתי שאלות שקשורות לנושא -

1. אצלי באוטו (מנוע BTS) רק אלמנט הסינון עצמו מוחלף, ובית הפילטר יושב בחלק העליון של המנוע. בעת החלפת שמן ומסנן שמן, בבית הפילטר לעולם אין שמן. אני מסיק מכך שאין שסתום אל חזור בבית הפילטר (יש שסתום בבית הפילטר). אם כך, כיצד העסק עובד למניעת ירידת השמן לאחר כיבוי המנוע?

מה שבוקי כתב.

 

שים לב שגם הנחיות הייצרן מציינות במפורש לפרק תחילה את הפילטר ורק לאחר מכן לרוקן את השמן מהאגן בכדי שלא יקרה מצב שלאחר החלפת שמן המנוע תפתח את הפילטר והשמן המלוכלך יירד לאגן והתערבב עם שמן חדש.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיז'ו הפילטר יוצא עם מכסה יחד, ברגע שמבריגים את המכסה החוצה נפתח פתח ניקוז שבמצב רגיל סוגר על ידי ה"רגל" של הפילטר.

 

Screenshot_2019-02-24-13-41-50-1.jpeg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיז'ו הפילטר יוצא עם מכסה יחד, ברגע שמבריגים את המכסה החוצה נפתח פתח ניקוז שבמצב רגיל סוגר על ידי ה"רגל" של הפילטר.

 

[ATTACH]516347[/ATTACH]

 

כן, כמו שרמתי מעלה זה מהסוג שיוצא יחד עם המכסה של הבית - לצערי לא היה לי מסנן כזה להדגים...אבל מה ששמתי בתמונות מעלה גם מוציא את המסנן על אותו עקרון

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, סליחה, אני מכבד אותך מאוד אבל אתה טועה. אני עובד בתחום הזה וזו השפה המקצועית המדויקת ובשפה הזו סוגרים חוזים וזה משהו שאני עשיתי בעבודה שלי באופן קבוע. שפת השוק בארץ וגם בעולם שונה וזה בסדר, אני מנסה פה ללמד מה השפה המקצועית בין החברות שעוסקות בתחום.

 

יצרן משנה שמספק את חלפיו בזמן.......... אפשר להמשיך לדבר בשפה המובנת של השוק שלנו כי יותר קל - בוא נקרא לזה - שפת חלפים מדוברת.

לא מבין על מה הויכוח אנחנו לא סוגרים פה חוזים וכולם מבינים את הכוונה, כולל אתה.

 

שאלה לאלו שמתחזקים מותגי VAG, מאיפה פלוני יכול להשיג מסנן מקורי ולא מצ'מפיון מוטורס ולהיות רגוע כי לא קיבל חלק מזוייף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיז'ו הפילטר יוצא עם מכסה יחד, ברגע שמבריגים את המכסה החוצה נפתח פתח ניקוז שבמצב רגיל סוגר על ידי ה"רגל" של הפילטר.

 

[ATTACH]516347[/ATTACH]

 

לא תצא מקופח גם בפג'ו סיטרואן יש זיופים בדיוק המסנן שאתה משתמש.

MAHLE_Aftermarket_Counterfeit_Information_0119_EN.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...