Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 1560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מבין את ההטרלה שלך.

מה אתה מחפש להראות ולהוכיח? שאתה צודק? שיש פילטרים מזוייפים? הרי את זה כבר הוכיחו לפניך ואין צורך בך.

 

אתה מנסה להכפיש את כל הפילטרים בשוק העולמי? על סמך מה? אתה כנראה חי בעידן האבן, אבל צריך להעיר אותך. אנחנו בעידן הגלובליזציה שבו אפשר לקנות כל דבר מכל מקום על כדור הארץ.

העלת פה כמה פעמים את הקבצים של Mahle שם מופיעה כתובת לבירורים. לקחתי את זה על עצמי ואני מוכן לשלוח עוד פניות לעוד יצרנים כדי להוכיח שאתה טועה.

קיבלתי תגובה עיניינית מיצרן, אתה בוחר שלא להגיב עניינית ומתחמק.

 

אם אתה ממשיך להאשים, תוכיח. אם אתה לא מתכוון להוכיח, אל תאשים וגם לא ברמיזות

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מבין את ההטרלה שלך.

מה אתה מחפש להראות ולהוכיח? שאתה צודק? שיש פילטרים מזוייפים? הרי את זה כבר הוכיחו לפניך ואין צורך בך.

 

אתה מנסה להכפיש את כל הפילטרים בשוק העולמי? על סמך מה? אתה כנראה חי בעידן האבן, אבל צריך להעיר אותך. אנחנו בעידן הגלובליזציה שבו אפשר לקנות כל דבר מכל מקום על כדור הארץ.

העלת פה כמה פעמים את הקבצים של Mahle שם מופיעה כתובת לבירורים. לקחתי את זה על עצמי ואני מוכן לשלוח עוד פניות לעוד יצרנים כדי להוכיח שאתה טועה.

קיבלתי תגובה עיניינית מיצרן, אתה בוחר שלא להגיב עניינית ומתחמק.

 

אם אתה ממשיך להאשים, תוכיח. אם אתה לא מתכוון להוכיח, אל תאשים וגם לא ברמיזות

 

רוב הציבור רוכש מסנני שמן במוסכים ("חיי בתקופת האבן" ולא מייבא מסנני שמן בעצמו מחו"ל כמוך שחי "בעידן הגלובליזציה") שרוכשים מיבואנים מקבילים וכאן ההפקרות קיימת, רון אוחנה הוכיח זאת ולי חשוב להדגיש שזיוף מסנני שמן קיים גם כלפי יצרני רכב נוספים. והמלצה שלי לרכוש מסנני שמן מקוריים ישירות מיבואני הרכב ולא ליפול על איזה יבואן מקביל שפעם יוצא "צדיק" ופעמים אחרות..... רמז: לא

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר שאין זיופים.

אתה החלטת שהפילטר של איציק לא מקורי. אני ביקשתי ממנו לצלם תמונות ושלחתי ליצרן.

 

זה לא פילטר אחד. מה שאיציק קונה גם אני קונה - ולא פעם בשנה. אני מכניס לארץ חלקים באלפי שקלים בחודש. לא נתקלתי ולו בזיוף אחד.

אתה רוצה לקנות מהיבואנים בארץ - תקנה. אל תפחיד אחרים שבכל מקום אחר יקנו זיופים.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הציבור רוכש מסנני שמן במוסכים ("חיי בתקופת האבן" ולא מייבא מסנני שמן בעצמו מחו"ל כמוך שחי "בעידן הגלובליזציה") שרוכשים מיבואנים מקבילים וכאן ההפקרות קיימת, רון אוחנה הוכיח זאת ולי חשוב להדגיש שזיוף מסנני שמן קיים גם כלפי יצרני רכב נוספים. והמלצה שלי לרכוש מסנני שמן מקוריים ישירות מיבואני הרכב ולא ליפול על איזה יבואן מקביל שפעם יוצא "צדיק" ופעמים אחרות..... רמז: לא

 

יש כאן בעיה עיקרית אחת, בשירשור הזה, זה שכל אחד מגיע למסקנה אחרת.

 

צריך לעשות סדר בעובדות, על סמך הפוסט של רון:

 

1. במוסכי צ'מפיון מוטורס מציעים "מסנן שמן תחליפי" מטעם "צ'מפיון מוטורס" שמיוצר ע"י "TRE" שאיכותו עלובה והוא מסנן מסוכן למנוע !!

 

2. מסנן שמן מקורי או OEM = זו לא סתם סיסמא, הם באמת הכי טובים.

 

3. בשוק מסתובבים סננים "מקוריים" מזוייפים שנראים בדיוק כמו המקוריים. אף אחד לא אמר שהסננים המזוייפים נמכרים רק במוסכים או רק בחנויות חלפים.

4. תכל'ס ? אין לנו הרבה דרכים לגלות את הזיוף אם זה לא משהו שנראה לעין וצועק "הצילו". צריך להיות עירניים לנושא ההדפסה, טעויות כתיב (לפעמים גם המשקל משחק תפקיד), צבע, איכות הדפסה, איכות הגימור של החלק ועוד ועוד.

אממה, גם לעיתים שהחלק נראה מעולה והגימור טיל, זה עדיין לא מצביע על כך שהוא 200% איכותי או טוב.

 

המסקנות:

 

1. ברוב המקרים (זהו אינו 100% מוחלט) עדיף לקנות חלק מקורי במוסך היבואן או במחסן החלפים הראשי של היבואן. הסיכוי לזיופים - נמוך.

 

2. אם כבר קונים בחנות חלפים או ספק משנה - האימרה אומרת "תוודא שהוא ספק טוב\איכותי\וותיק" אבל... ביננו ? אין לנו שום דרך לדעת מאיפה הוא קנה אותם !! אתה מהמר. אתה חייב להיות עירני ולהקפיד כפליים לשמוע את המנוע ולראות אם משהו השתנה לרעה.

 

3. אין לנו דרך לדעת מה רמת הזיופים שמסתובבת באירופה או ארה"ב, אם בכלל. נכון לעכשיו כל הסחורה שאנחנו מזמינים מחו"ל הגיעה באיכות מעולה (מקורי) וגם הסנן שמן, שהעלתי תמונה שלו והעולו ספקות לגביו, אושר ע"י היצרן שלו כחלק מקורי. עד כה לא היה שום הבדל לרעה בין חלק שפורק מהאוטו והורכב במקומו אחד מיובא מחו"ל.

 

 

באינטואיציה שלי אני סומך יותר על מוכר מחו"ל, עם פידבקים טובים, ומחיר הוגן (לא הכי זול בהכרח) לחלק מקורי שגם מוצג ומצולם היטב, נמכר בכמויות ואנשים מדרגים אותו ברמה גבוהה.

 

לצערי הרב בארץ מוסתובבות כמויות אדירות של סחורה סוג ז', בעיקר בחנויות חלפים, וצריך לדעת עם מי לעבוד בשביל שיהיה מספיק ישר לומר לך מה כדאי להכניס לאוטו ומה לא. אל תשכחו שעדיין חנויות החלפים מוכרות כמויות אדירות של סחורה למוסכים (גם מורשים), והפיתוי של חיסכון בכסף קוסם לכל אחד באשר הוא (כולם רוצים לשמור על האיכות ולהוזיל עלויות - אבל כמו שרואים גם כאן זה לא ממש אפשרי).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותה מידה שאנחנו קונים חלפים, אנחנו קונים גם שמנים.

יותר קל לזייף שמן מאשר חלפים. צריך רק למלא בקבוקים. רוב השמנים כמעט באותו הצבע. גם את זה נקנה רק מקורי? אבל רוב היבואנים עושים מה שבא להם בעניין השמן.

 

אותו הדבר לגבי בלמים, גומיות, תושבות ובעצם - כל דבר אפשר לזייף וכל אחד יכול ליפול בפח. גם רון יכול למעוד (כי לא הוא מייצר).

 

יש גבול בין חשדנות בריאה לזריעת פאניקה מיותרת.

תשתדל לשמור עליו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכל'ס אין על רון. אף אחד בארץ חוץ ממנו לא עושה סרטונים כאלה שמביאים את הדברים החשובים לקהל הרחב.

אז קיבל קצת ביקורת, לא הכל ורוד, וזה לא נקרא להטריל.

שיהיה לו בהצלחה בעסק. :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן בעיה עיקרית אחת, בשירשור הזה, זה שכל אחד מגיע למסקנה אחרת.

 

צריך לעשות סדר בעובדות, על סמך הפוסט של רון:

 

1. במוסכי צ'מפיון מוטורס מציעים "מסנן שמן תחליפי" מטעם "צ'מפיון מוטורס" שמיוצר ע"י "TRE" שאיכותו עלובה והוא מסנן מסוכן למנוע !!

 

2. מסנן שמן מקורי או OEM = זו לא סתם סיסמא, הם באמת הכי טובים.

 

3. בשוק מסתובבים סננים "מקוריים" מזוייפים שנראים בדיוק כמו המקוריים. אף אחד לא אמר שהסננים המזוייפים נמכרים רק במוסכים או רק בחנויות חלפים.

4. תכל'ס ? אין לנו הרבה דרכים לגלות את הזיוף אם זה לא משהו שנראה לעין וצועק "הצילו". צריך להיות עירניים לנושא ההדפסה, טעויות כתיב (לפעמים גם המשקל משחק תפקיד), צבע, איכות הדפסה, איכות הגימור של החלק ועוד ועוד.

אממה, גם לעיתים שהחלק נראה מעולה והגימור טיל, זה עדיין לא מצביע על כך שהוא 200% איכותי או טוב.

 

המסקנות:

 

1. ברוב המקרים (זהו אינו 100% מוחלט) עדיף לקנות חלק מקורי במוסך היבואן או במחסן החלפים הראשי של היבואן. הסיכוי לזיופים - נמוך.

 

2. אם כבר קונים בחנות חלפים או ספק משנה - האימרה אומרת "תוודא שהוא ספק טוב\איכותי\וותיק" אבל... ביננו ? אין לנו שום דרך לדעת מאיפה הוא קנה אותם !! אתה מהמר. אתה חייב להיות עירני ולהקפיד כפליים לשמוע את המנוע ולראות אם משהו השתנה לרעה.

 

3. אין לנו דרך לדעת מה רמת הזיופים שמסתובבת באירופה או ארה"ב, אם בכלל. נכון לעכשיו כל הסחורה שאנחנו מזמינים מחו"ל הגיעה באיכות מעולה (מקורי) וגם הסנן שמן, שהעלתי תמונה שלו והעולו ספקות לגביו, אושר ע"י היצרן שלו כחלק מקורי. עד כה לא היה שום הבדל לרעה בין חלק שפורק מהאוטו והורכב במקומו אחד מיובא מחו"ל.

 

 

באינטואיציה שלי אני סומך יותר על מוכר מחו"ל, עם פידבקים טובים, ומחיר הוגן (לא הכי זול בהכרח) לחלק מקורי שגם מוצג ומצולם היטב, נמכר בכמויות ואנשים מדרגים אותו ברמה גבוהה.

 

לצערי הרב בארץ מוסתובבות כמויות אדירות של סחורה סוג ז', בעיקר בחנויות חלפים, וצריך לדעת עם מי לעבוד בשביל שיהיה מספיק ישר לומר לך מה כדאי להכניס לאוטו ומה לא. אל תשכחו שעדיין חנויות החלפים מוכרות כמויות אדירות של סחורה למוסכים (גם מורשים), והפיתוי של חיסכון בכסף קוסם לכל אחד באשר הוא (כולם רוצים לשמור על האיכות ולהוזיל עלויות - אבל כמו שרואים גם כאן זה לא ממש אפשרי).

 

איציק

 

סכום מצוין מתחבר לכל מילה שכתבת, למרות שסעיף השוואה בין מקורי למזויף קשה לביצוע.

שוק החלפים בנוי מ:

OES מקורי יצרן רכב (דרך יבואני הרכב ולא בשוק מקבילי) באיכות מצוינת, יבוא עצמאי של OES אני לא מתמצא ולכן לא יכול להביעה דעה.

OEM מקורי אפטר מרקט כמו במקרה שלנו Mahle באיכות מצוינת כרגע בארץ אין זיופים אבל במידה יתגלו מומלץ לרכוש מהיבואן הרשמי ולא יבואנים מקבילים.

 

כל אחד צריך לבחור באחת משני האפשרויות, לשמור על חיי המנוע, תצרוכת שמן/דלק .......

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותה מידה שאנחנו קונים חלפים, אנחנו קונים גם שמנים.

יותר קל לזייף שמן מאשר חלפים. צריך רק למלא בקבוקים. רוב השמנים כמעט באותו הצבע. גם את זה נקנה רק מקורי? אבל רוב היבואנים עושים מה שבא להם בעניין השמן.

 

אותו הדבר לגבי בלמים, גומיות, תושבות ובעצם - כל דבר אפשר לזייף וכל אחד יכול ליפול בפח. גם רון יכול למעוד (כי לא הוא מייצר).

 

יש גבול בין חשדנות בריאה לזריעת פאניקה מיותרת.

תשתדל לשמור עליו.

 

רון אוחנה ועוד מוסכים כדוגמתו לא יכולים ליפול בזיופים מכיוון שהם מאוד מקצועיים ויודעים לברור את הספקים שלהם.

 

לכן אני ממליץ לטפל אצל רון אוחנה לכל משיש לו רכב פולקסווגן וגאוגרפית מתאים לו.

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה גם מדבר בשם אחרים? מקודם המלצת להכנס רק למוסכי יבואן.

 

רון אמר שבתחילה לא רכש את המסננים לא כי היו לא טובים, אלא בגלל שחשד בהם בגלל המחיר שהיה חריג. בהמשך התפתחו העיניינים והגענו לסרטון.

 

אז אפשר להניח (ולא ספציפית על רון) שאם המחיר היה יותר גבוה ופחות מחשיד היתה מתבצעת עסקה ואותם הפילטרים היו מגיעים לידיים מקצועיות (כאלה ואחרות) ולקוחות שבויים (בקסם המוסך עליו הם סומכים) היו נפגעים מבלי לדעת ומבלי לחשוש ולבדוק את המוסך שלהם.

 

בנוגע להמלצה שלך - גם אני ממליץ על מוסכים כאלה ואחרים.

אבל אתה לא יודע מי הספקים של רון ומי מספק לו מה.

כמו שספק היום מספק סחורה תקינה, מחר הוא יכול להכנס לקשיים ולהתפתות להכניס סחורה פחות איכותית בשביל להרוויח יותר. יכול מאוד להיות שיש ספקים שנזהרים ממוסך אחד ונותנים לא סחורה טובה וללקוחות מזדמנים סחורה פחות טובה. דווקא במקרים כאלה יכולה להתרחש זליגה שלא במודע למוסך ולתוך הרכב (אפילו שלך - אם לא נכנסת למוסך מורשה יבואן).

 

יש חנויות (אפילו גדולות) שפיתחו ממש קו של אריזות ומדבקות כדי להכניס חלקים לא איכותיים לאריזה "מקורית".

אז נכון אומר איציק שצריך לדעת לבחור את הספק שלך בחלקים ואם אפשר לדגום אותו מדי פעם אז על אחת כמה וכמה.

 

אני לוקח על עצמי, בכל אחת מהזמנות הבאות שלי, לבחור 2 חלקים (תחליפיים או מקוריים) ולפנות ליצרן של החלק כדי שיעזור לי לקבוע עד כמה הוא מקורי. לא כדי להעמיד חלילה מישהו פה על המוקד, אלא כדי להראות שלא הכל שחור ואפילו יש גם הרבה ורוד (בטוח לא בארץ, חוץ מצלחות בלם ושמן אני לא קונה פה כלום).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות ולהשוות סחורות תמיד אפשר, אך כשמדברים על סנן שמן למנוע - הכל תלוי עד כמה אתה פרנואיד.

 

בגדול, כל אחד יכול ללכת בדרכו של רון ולקנות כמה סננים ולהשוות - אבל זה לא פרקטי ולעיתים גם לא כלכלי ביחס לכמות סנני השמן שאתה מחליף בזמן שהרכב בבעלותך.

מצד שני - רון נתן כלים מצויינים על מה להסתכל כשרוכשים סנן.

אם קנית סנן מקורי או OEM שאמור להיות איכות - ומבלי לפתוח את הסנן אתה רואה ש... הגומיה למעלה מצ'וקמקת ? הכיתוב יורד עם טינר\ספריי קרבורטורים ? זה כבר סימן לחשוד שהסנן מזוייף - תתקדם הלאה.

בסננים הפנימיים זה יכול להיות יותר קשה אבל גם יותר קל, תלוי איך מסתכלים על זה; מספיק שתיקח קאליבר דיגיטלי, תעשה מדידה על הנייר של הסנן המקורי ועל מה שאתה קונה בחנות אחרת, ותראה.

 

אגב, לא צריך לחשוד בכל סנן כמזוייף.

ישנם סננים באיכות פחות טובה ביחס למקורי או OEM, ולכן גם אם מצאתם סנן של חברת X וראיתם שאריות דבק או גומיה מצ'וקמקת, זה לא אומר שזה זיוף - יכול להיות שזו סתם איכות נמוכה.

 

לפני המון שנים הייתי משתמש בסננים חליפיים לסובארו של היצרן הקוריאני "Rabbit". הרכבים בילו אצלי שנים ובאותה תקופה הייתי מחליף שמן כל 6 חודשים (כן, כשאין לך ילדים החיים משעממים יחסית :-P ). כל הרכבים נמכרו במצב מעולה והמשיכו לנסוע בלי שום בעיה במנוע או במערכת השמן שלו (נקודה ספציפית לסובארו של אותן שנים: הסנן יושב "הפוך" והוא לא מתרוקן...).

אגב, החנות שאני קונה ממנה חלפים כבר למעלה מ 20 שנה עדיין משווקת אותם למוסכים קבועים שהיא עובדות איתם עשרות שנים - ללא בעיות מיוחדות. לקוריאנים יש פסי ייצור לא רעים בכלל ואפשר להשיג שם סחורה באיכות טובה במחירים שווים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוטו שלי תמיד היה, לעניין מסננים ברכב, הוא לא לחסוך ולהרכיב רק מקורי.

השרשור מחדד את העובדה שחשוב לא פחות ממי אתה קונה את המסננים, כאשר המקור המהמן כנראה, מבחינת חשש לחלק "מקורי" מזוייף, הוא ישירות ממחסני יבואן הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לנסות לגשת לשורק לקנות מלובינסקי מסנן שמן?

 

אהה.. רגע - אין דלפק שירות למכירת חלפים.

נמשיך בקו הפראנויה - מוסכים שאינם בבעלות היבואן לא מחוייבים לרכוש הכל מהיבואן וגם שם יכולות להיות זליגות.

 

בגדול איציק צודק ואני מסכים עם מה שאמר ב-100%

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לנסות לגשת לשורק לקנות מלובינסקי מסנן שמן?

 

אהה.. רגע - אין דלפק שירות למכירת חלפים.

 

מתי ניסית בפעם האחרונה? לפני שנתיים?

אם כן אז תנסה עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפחיד.

בתור אדם פרטי שאין לו אמצעים לבדוק פילטרים לעומק וכנראה אוכל לבדוק חיצונית עם הספריי קרבורטור, ידוע לך אם זה תקף גם לזיופים של יצרנים אחרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לנסות לגשת לשורק לקנות מלובינסקי מסנן שמן?

 

אהה.. רגע - אין דלפק שירות למכירת חלפים.

נמשיך בקו הפראנויה - מוסכים שאינם בבעלות היבואן לא מחוייבים לרכוש הכל מהיבואן וגם שם יכולות להיות זליגות.

 

 

אתה בטוח ?!

 

לא ניסיתי לקנות חלקים במרכזי ברשל"צ, אבל כשהם עוד היו בבני-ברק - היה דלפק חלפים (לא בתוך המחסן אלא בין אולמות המכירה של פג'ו מצד אחד וסיטרואן מצד שני).

אני מאמין שאם המחירון מפורסם, אז יש אפשרות לרכוש ישירות דרכם (אין להם שום סיבה בעולם לא לעשות את זה, כי דרך המוסך הם מרוויחים 30-40% פחות - ודרך מכירה ישירה ללקוח הם מרוויחים בעצמם את כל מה שהיתה אמורה גם שרשרת האספקה של המפיצים בדרך להרוויח).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...