Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז לנסות לגשת לשורק לקנות מלובינסקי מסנן שמן?

 

אהה.. רגע - אין דלפק שירות למכירת חלפים.

נמשיך בקו הפראנויה - מוסכים שאינם בבעלות היבואן לא מחוייבים לרכוש הכל מהיבואן וגם שם יכולות להיות זליגות.

 

בגדול איציק צודק ואני מסכים עם מה שאמר ב-100%

איציק כתב הרבה דברים, אז עם בדיוק מה אתה מסכים לגמרי?

אני אגיד לך עם מה אני לא מסכים, שחלפים תחליפיים כמו RABBIT, יצרן בינוני מינוס, זה אחלה.

אולי זה היה נכון לרכבים ישנים של פעם עם טולרנסים של יצור ושירות לא הדוקים, שממש לא מתאים לרכבים מודרניים.

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מתי ניסית בפעם האחרונה? לפני שנתיים?

אם כן אז תנסה עכשיו...

 

מברוק..

אבל לא בא לי לשלם פי 3 (לפעמים גם פי 10) על מה שלא חייבים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בגדול - אין על מקורי.

במכוניות מודרניות - פי כמה וכמה.

 

בכל חלק צריך לחשוב פעמיים אם לשים תחליפי או מקורי - ומה ההשלכות.

בעלי הניסיון הם בעלי המוסכים שהלקוחות דורשים את החליפי והופכים להיות שפני הניסיון בעצמם.

אני גם עושה את החשבון מה אורך זמן השירות של החלק המקורי ביחס למחירו, והאם זה חלק "משבית" או לא.

 

לאחר ניסיון של שנים - עם הזמן סיגלתי לעצמי קווים מנחים:

 

בגומיה למוט מייצב - אני ישים תחליפי מחברה מוכרת או מקורי אם זה זמין והעלות נורמלית.

בחלקי הגה\פרונט\וכד' - אבדוק בהתאם להיצע בשוק, השוואת מחירים וכד'. יש חברות אפטרמרקט מעולות - צריך להכיר ולדעת מה לקנות.

בחלקי בלמים - אלך על מותגים (ברמבו, פרודו וכד').

קלאץ' ואביזריו - רק מקורי.

משאבת מים - מקורי או תואם מקורי מחברה מוכרת (SIL וכד').

טיימינג - מקורי או DAYCO או INA.

 

בסננים (פילטר שמן\דלק\אויר) או בית טרמוסטט - אני ישים OEM או מקורי.

המחירים של המקוריים בארץ עלולים להפתיע לטובה. מה שמפתיע לרעה - מזמין מחו"ל.

 

במכוניות ישנות (טרום הצרפתיות) שהיו לי - הייתי קונה רק חליפי ולא היו מעולם בעיות, אממה - זמנים השתנו והטכנולוגיה השתנתה ויש דברים שאם אתה שם דגש עליהם אתה מייד תבחין באיכותו הירודה של החליפי ביחס למקורי או חליפי אחר מאיכות טובה.

יש אנשים שהם פחות "אניני טעם" ולא ישימו לב לכלום עד שהרכב יעמוד (שוב).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

אחד הכלים הכי יעילים בעיני ואיציק הזכיר זאת זה עיניין המשקל של החלק שרוצים לקנות

כי חלק מקורי או oem תמיד ישקול אותו דבר עם סטיה מינימלית .

כמובן שכאן צריך שיהיה מקורי אמיתי להשוואת משקל . אני שקלתי את כל המסננים הנפוצים המקוריים

של הקבוצה ובקרוב אני יצרף כאן טבלה עם משקלים שדגמתי לטובת הגולשים .

בנתיים עוד סרטון קטן שהעלתי ליוטיוב שיענה על כמה שאלות שעלו כאן .

 

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מתי ניסית בפעם האחרונה? לפני שנתיים?

אם כן אז תנסה עכשיו...

 

בדקתי את עצמי, שוב.

בסוף המחירון המפורסם של לובינסקי מופיעים דלפקי השירות שמוכרים חלפים.

שורק לא מופיע כך שאין למה להגיע לשם אם לא כתוב שיש דלפק.

אם יש, שיעדכנו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לקחתי רכב לטיפול בשורק פעם. חיפשתי שם חלקים לרכב שלי. היו מאוד נחמדים ולקחו אותי שם לדלפק של המחסן חלפים. מכאן אני מניח שאם תגיע ותרצה לקנות חלק זה אפשרי, אבל יש גם סיכוי שסתם נהנתי משירות ללקוח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

האמת כרגיל- מאכזב כל ההתיחחסות לנושא בקרת האיכות בארץ. צ׳מפיון הגדול לא טורח לכאורה לבצע בקרת איכות בסיסית לחלפים שהוא מציע, מה שמוסך רון הקטן, מוסך פרטי עם ציוד מאולתר עושה טוב יותר. מדינת ביזיון...

כל כך עצוב לראות כמה שאין כבוד מקצועי בארץ לכלום.

פורסם
בדקתי את עצמי, שוב.

בסוף המחירון המפורסם של לובינסקי מופיעים דלפקי השירות שמוכרים חלפים.

שורק לא מופיע כך שאין למה להגיע לשם אם לא כתוב שיש דלפק.

אם יש, שיעדכנו.

כשעברו למתחם החדש לא הייתה אפשרות לקנות, בשנה וחצי האחרונות השתנו הדברים ואפשר, ישר מהמחסן חלפים של המוסך.
פורסם

לא חושב שמן הראוי היה לפרסם את זה?

לא בשבילי, לאלה שמפחדים מזיופים או לא מודעים לאפשרות לרכוש מחו"ל ולטפל לבד.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אחד הכלים הכי יעילים בעיני ואיציק הזכיר זאת זה עיניין המשקל של החלק שרוצים לקנות

כי חלק מקורי או oem תמיד ישקול אותו דבר עם סטיה מינימלית .

כמובן שכאן צריך שיהיה מקורי אמיתי להשוואת משקל . אני שקלתי את כל המסננים הנפוצים המקוריים

של הקבוצה ובקרוב אני יצרף כאן טבלה עם משקלים שדגמתי לטובת הגולשים .

בנתיים עוד סרטון קטן שהעלתי ליוטיוב שיענה על כמה שאלות שעלו כאן .

 

היי רון,

 

אותי מעניין מאיפה בא לך הרעיון "הפטנט" לבדיקת השסתום העוקף בתנאי מוסך ?

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה צודק התעסקתי כמה חודשים במחקר על עיניין המסננים ולא היה לי רעיון איך

לבדוק את שסתום המעקף חוץ מבדיקה במעבדות של MANN בצרפת מחיר של כ 5000 ארו .

יום אחרי ששיחררתי את הסרטון בא לי הרעיון לבצע את הבדיקה עם צינור גומי ומכשיר בדיקת

מערכת קרור .

 

עלויות:

 

צינור הגומי והחבקים עלו לי 60 שח .

תושבות פלסטיק אצל החרט עלו לי 200 שח (בעל מקצוע מעולה ומומלץ לעבודות קטנות) .

סך כל המסננים שהרסתי (ואלו ששמרתי לגיבוי במקרה של תביעה) עלו לי כ 1000 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון, ברשותך שאלה -

 

רכשנו פילטר Mann 719/45 עבור Q5 2010 מנוע 2.0TSI - באריזה מקורית (לכאורה ?) של פולקסווגן.

האריזה נראית "מזוייפת" אבל במבחן הטינר הוא עמד בהצלחה.

משקל הפילטר 459 גרם. לפי הצלבת מידע מהאינטרנט - אנחנו בתחום הנכון (סטיה של 4-5 גרם לכאן או לכאן, תלוי באתר\איש שמדד).

עלות הסנן בחנות החלפים הקבועה שלנו: כ 130 שח לאחר הנחת מוסך.

 

הגיוני ? להחזיר\להרכיב ?

יש עוד בדיקות שאפשר לעשות "בבית" בלי להרוס את הסנן בשביל לדעת אם הוא Mann\מקורי\איכותי ?

 

תודה

 

איציק

 

נ.ב.

כרגע מותקן על האוטו פילטר של TRE שחייבים להחליפו בדחיפות. האוטו טופל כל חייו במוסכים של צ'מפיון מוטורס.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אכן צ'מפיון מוכרים מסננים של MANN כמסנן מקורי של VAG. בעבר נתקלתי בתופעה כאשר היה חסר אצלם במלאי פילטר מקורי באריזה של VAG.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...