Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מה הן החברות המובילות (והפחות) בשוק לצלחות ורפידות לרכב שלי?

אגב, במוסך רון ביקשו על רפידות+צלחות+עבודה 800 ש"ח.

פורסם (נערך)

אני כרגע מחליף באיביזה שלי, רכשתי צלחות של ברמבו ורפידות של ATE, החלקים עלו לי בסביבות ה 500 ש"ח +-

 

כמובן שאפשר לרכוש חלפים יותר זולים, כמו רפידות של REMSA שהן לא רעות ולדעתי יחסכו לך לפחות 50 ש"ח ואולי גם צלחות של חברות אחרות שיהיה טובות ויותר זולות מה BREMBO.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

אם רוצים לחסוך, כרגע, אפשר לבצע חריטה חד פעמית, ולנסוע עדיין עם אותם צלחות.

מבחינת הנסיעה, הם עדיין יחזיקו כ, 70-80ֵ% מה-ק"ם, אם לא יותר, כשהם היו חדשות, ולא יהיה הבדל בביצועים.[למעט מצבים קיצוניים ביותר, של ירידות ממושכות מאוד ורגל על הברקס כל הזמן, מה שלא רצוי].

כמובן שגם לאחר החלפה בחדשות ויקרות יותר, לא מומלץ לנסוע ככה בירידות.

פורסם

דרך אגב, איך החלטת שצריך להחליף צלחות? מדדת את העובי שלהן? כמה קילומטר הן עברו?

 

אצלי אני מחליף את הצלחות המקוריות עכשיו אחרי 110,000 קילומטר אז לא בטוח שצריך להחליף צלחות אצלך.

פורסם

תעשה חריטה , חבל לזרוק צלחות ככה בלי שבדקו לא לעשות חריטה.

זה בדיוק אותו הדבר וכל המוסכים לוקחים את הצלחות של ה"פרייארים" שחושבים ש"חדש" זה פשוט יהיה יותר טוב

וחורטים ודוחפים למישהו אחר...

חבל תבדוק אם אפשר לעשות חריטה אם כן אז מה רע זה בדיוק אותו הדבר

פורסם
שלום,

מה הן החברות המובילות (והפחות) בשוק לצלחות ורפידות לרכב שלי?

אגב, במוסך רון ביקשו על רפידות+צלחות+עבודה 800 ש"ח.

 

המחיר עבור רפידות מקוריות?

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

אני מאמין שמדובר על תוצרת איכותית כמו TRW\ATE שהן היצרניות של VAG שזה מה שרון מחזיק בדרך כלל במלאי ולא מוצר עם חותמת של VAG, בטח לא במחיר הזה.

 

מהיכרות שלי עם מוסך רון אני בטוח ורוצה להאמין שלא מדובר בחלפים סיניים עלומי שם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לבסוף נקנה דרך http://www.justmotor.co.il/ תמורת 477.00 ש"ח ועוד 250 ש"ח להתקנה במוסך רון:

 

[TABLE=width: 95%]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center]מס'[/TD]

[TD=width: 100, bgcolor: white, align: center]מק"ט מוצר

(מק"ט יצרן)[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] שם מוצר [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] כמות [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] מחיר ליח' [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] ללא מע"מ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] סה"כ כולל [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] 1 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 8701102[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] סט צלחות בלם קדמי חברת BREMBO

[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 1 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 240.00 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 205.13 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 240.00 ₪ [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] 2 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 607117[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] סט רפידות בלם קדמי חברת ATE

[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 1 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 197.00 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 168.38 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 197.00 ₪ [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] 3 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 8889[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] משלוח לכל הארץ למעט אילת (עד 25 ק"ג)

[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 1 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 40.00 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 34.19 ₪ [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 40.00 ₪ [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center]משלוח[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 0 [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center]תשלומים[/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 1 [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] 3 [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center] [/TD]

[TD=bgcolor: white, align: center]₪ 477.00 כולל מע"מ[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

הוא רשם בהודעה הראשונה. לא הבדל מהותי, אף על פי שהוא לא אמר איזה תוצרת הציע לו

 

במוסך רון ביקשו על רפידות+צלחות+עבודה 800 ש"ח.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

×
×
  • תוכן חדש...