Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

MAHLE_Aftermarket_Counterfeit_Information_0119_EN.pdf

האריזה הלבנה זו האריזה העדכנית.

הפילטר שאיציק פרסם מקורי לחלוטין עד שתצליח להוכיח ולהסביר מעבר לכל ספק איך קבעת את זה מהתמונה.

 

התכוונתי לתמונה שאני פרסמתי שאריזה הזו לא קיימת מעל 5 שנים.

האריזה של איציק פרסמתי דף אזהרת זיוף של Mahle בעמוד 6

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך אתה יודע שהוא לא מזויף ?

 

אני יודע שהוא לא מזוייף בדיוק כמו שאתה יודע שהוא מזוייף.

 

הסנן נקנה מספק שאני סומך עליו, הסחורה שלו מצויינת והוא תמיד עומד מאחורי כל מילה שלו.

אני לא יודע מה היקף הזיופים של סננים כאלה באירופה...

הרי שמדובר בסננים מאוד זולים, גם בארץ ובגם בחו"ל - ואני חושב שסננים שאין בהם הרבה "בשר" שאפשר להרוויח מהזיוף, לא שווים זיוף.

הסנן שבתמונה, מקט 1109AY, עולה כאן בישראל כ 70 שח כולל מעמ (!!!) וזה לחלק מקורי - אצל היבואן !

סנן כזה עולה באירופה עולה אולי 20-30 שח, אז מה כדאיות הזיוף שבו ? מעטה מאוד.

 

ובלי כל קשר - בגלל שמדובר בסננים שהם חשופים אז קל יותר להרגיש את החומר ולמדוד עובי\עומק וכד', קל יותר לספור את מספר ה"זיגזגים" שיש וכמובן לראות אם הם בנויים בצורה איכותית (מרחקים שווים, בלי קיפולים, בלי עיוותים)... וכבר אני אומר לך שלמראית עין, אם נשווה ונסתכל על הסננים שרון פתח ובדק (וגם שם, רואים בעין את האיכות של המקורי ביחס לזיוף) גם רואים ששני הסננים בתמונה של davidl נראים שווי ערך מבחינת איכות\עובי\מבנה פנימי\גימור וכד'. ביחס לתמונה של davidl, הסנן שהוא חושד בו כמזוייף (ויצא מקופסא של Mahle) זהה לחלוטין לסנן חדש שהגיע השבוע מחו"ל באריזה מקורית של היצרן.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי פניה ליצרן הזה. שיעזור לי להחליט אם פילטר שיש בידי מקורי.

אני מוכן גם לשלוח אליו את הפילטר אם אדרש (גם אציע זאת אם לאו).

 

הדיון הזה התחיל טוב אבל מתחיל להתנפח יותר מדי. לכל דבר יש זיוף. אבל זה לא נותן לנו את הזכות להטיל ספק בכל מה שלא נראה לנו.

איש הישר בעיניו יעשה ויקנה פילטרים איפה שבא לו.

האריזה של איציק - זהה לאריזה שנמצאת במחסני לובינסקי/ג'אן/חבילות שמגיעות מחו"ל (גם מהפולני).

 

לא לזרוע פחד איפה שלא צריך.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהוא לא מזוייף בדיוק כמו שאתה יודע שהוא מזוייף.

 

הסנן נקנה מספק שאני סומך עליו, הסחורה שלו מצויינת והוא תמיד עומד מאחורי כל מילה שלו.

אני לא יודע מה היקף הזיופים של סננים כאלה באירופה...

הרי שמדובר בסננים מאוד זולים, גם בארץ ובגם בחו"ל - ואני חושב שסננים שאין בהם הרבה "בשר" שאפשר להרוויח מהזיוף, לא שווים זיוף.

הסנן שבתמונה, מקט 1109AY, עולה כאן בישראל כ 70 שח כולל מעמ (!!!) וזה לחלק מקורי - אצל היבואן !

סנן כזה עולה באירופה עולה אולי 20-30 שח, אז מה כדאיות הזיוף שבו ? מעטה מאוד.

 

ובלי כל קשר - בגלל שמדובר בסננים שהם חשופים אז קל יותר להרגיש את החומר ולמדוד עובי\עומק וכד', קל יותר לספור את מספר ה"זיגזגים" שיש וכמובן לראות אם הם בנויים בצורה איכותית (מרחקים שווים, בלי קיפולים, בלי עיוותים)... וכבר אני אומר לך שלמראית עין, אם נשווה ונסתכל על הסננים שרון פתח ובדק (וגם שם, רואים בעין את האיכות של המקורי ביחס לזיוף) גם רואים ששני הסננים בתמונה של davidl נראים שווי ערך מבחינת איכות\עובי\מבנה פנימי\גימור וכד'. ביחס לתמונה של davidl, הסנן שהוא חושד בו כמזוייף (ויצא מקופסא של Mahle) זהה לחלוטין לסנן חדש שהגיע השבוע מחו"ל באריזה מקורית של היצרן.

 

איציק

 

מסננים כאלה שנמכרים ב 30 ש"ח לדבריך בחו"ל בארץ משלמים מיסים: על מסננים יש מיסים.

בעיני הספק הבטוח שאפשר לסמוך עליו במסנני שמן מקוריים לפג'ו זה רק לובנסקי וכל ספק אחר שהמקורות שלו לא פג'ו יצרן הרכב עצמו חשוד. (יותר מידי פערי תיווך על מנת שיוכל להיות תחרותי.

 

תראה דף המידע שיאני פרסם, מדובר במסנן מיוחד עם פטנט רשום של Mahle והם הספקים המקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסננים כאלה שנמכרים ב 30 ש"ח לדבריך בחו"ל בארץ משלמים מיסים: על מסננים יש מיסים.

בעיני הספק הבטוח שאפשר לסמוך עליו במסנני שמן מקוריים לפג'ו זה רק לובנסקי וכל ספק אחר שהמקורות שלו לא פג'ו יצרן הרכב עצמו חשוד. (יותר מידי פערי תיווך על מנת שיוכל להיות תחרותי.

 

תראה דף המידע שיאני פרסם, מדובר במסנן מיוחד עם פטנט רשום של Mahle והם הספקים המקוריים.

 

כל מה שאתה כותב אלו עובדות ידועות שאת חלקן ידענו וחלקן לא ידענו אבל כבר נכתבו בשירשור הזה בעמודים קודמים - עד כאן לא חידשת כלום.

 

בנוגע לפטנט של MAHLE, לא הבנתי מה אתה מנסה לומר. אז רשום שהמסנן מכיל מספר פטנטים רשומים, בינהם גם הפין נעילה\סגירה... אז מה זה אומר ? שאין לו זיופים או רפליקות ? יש גם יש ועל זה אנחנו מדברים.

הרפליקה זהה למקורי ברמה שבלתי ניתן להבדיל בינהן, אז על מה הויכוח ? על זה ש MAHLE הם הספקים המקוריים ? כי את זה אנחנו כבר יודעים.

 

דרך אגב, המיסים שאתה מדבר עליהם... כשמדובר על סנן של 20-30 ונהיה בארץ 70 - אתה אומר "מובן, יש מיסים" (אתה יודע בכמה הם קונים אותו וכמה מיסים הם משלמים ? בוא אני אספר לך בגדול איך זה עובד: הם קונים את הסנן ב 10-15 שח גג, מכפילים את המחיר בכמה מאות אחוזים ומגלגלים אותו הלאה למוסכים. במקרה הזה, המחיר הוא 70 שח. המוסך מקבל הנחות של בין 30 ל 40%, קרי: המוסך קונה את הפילטר בסביבות ה 40-45 שח כולל מעמ. היבואן קנה אותו ב 10-15, הרוויח 300%-400%, וגילגל הלאה). אתה חושב שמרכיב המיסים כאן הוא גדול ? אם כן, יש לך טעות. אני גם יכול להוכיח לך (על חלקים אחרים) שיש כאן רווחים של יותר מ 300-400%.

 

בעניין הסננים של Mahle, נקודתית לפג'ו וסיטרואן;

אם מדברים על הדגמים הוותיקים האטמוספריים - שם יש "קרב סינון" (חלק פנימי בלבד, כמו זה שהופיע כאן בתמונות) - אז אין שום ניסיון ברשת עם סננים "פגומים"\מזויפים שגרמו לנזקים למנועים. אני מדבר על מנועי NFU, RFN RFJ וכד'. אין ברזומה של המוסכים מקרים שכיחים של מנועים שסבלו מרעב לשמן, בעיות של רעשים וכד'. אין. אולי הפטנט הזה מקשה על הזייפנים למכור סחורה דפוקה לגמרי, ומה שכבר יוצא לשוק אז יוצא - אבל בגדול, או שמזייפים אותם ממש מעט (או בכלל לא) או שאפילו הזיופים לא כאלה גרועים ברמה של גרימת נזק (אל תשכח שהאל-חוזר [אולי גם ה BY-PASS, לא בדקתי] נמצאים במנוע ולא בפילטר - ולפי הניסיון של רון עם הסננים בעלי האל-חוזר הדפוקים, כבר כאן מתחילות רוב הבעיות ומתעצם רוב הנזק לאורך זמן).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי גם מוכרים תרמוסטט של מנוע DV6 במחירים מופקעים ביחס לחו"ל. גם פה אתה תגיד שרק עליהם אתה סומך?

 

אבל הקאץ' בתרמוסטט הוא שבשנה האחרונה מחירו כמעט הכפיל את עצמו והגיע לסביבות ה-1000 שקלים.

אני מצאתי אותו (מקורי) במחיר של 130 שקלים. מק"ט 1336AX.

שערו היציג של היורו דווקא ירד, אז למה מעלים מחירים??

 

אני, להנאתי, קונה רכבים גמורים, תקולים ומוזנחים שכל אחד אחר היה זורק אותם לפח בגלל ההשקעה שנדרשת.

 

בכל הרכבים, כל החלקים שהורכבו הגיעו מחו"ל. בכל הרכבים החלקים שנרכשו היו במחירים מצחיקים שלא פעם ישבו על 25% מהמחיר בארץ. בכל הרכבים שנסעתי עליהם אחרי שיפוץ לא נתקלתי בבעיות אמינות. הרכבים לא עברו רק טיפול 10 ויצאו לעבודה. היו מכוניות שהוזמנו קיטים שלמים של שיפוץ ראש, שסתומים, משאבות, טיימינג, חלקי גיר. כל החלקים היו איכותיים וברמה גבוהה. דווקא שקניתי בארץ חלקים, משהו היה לא תקין. בפעם היחידה שקיבלתי תושבת מנוע עם קרע קטן ורק כתבתי לספק - התקבל זיכוי מלא מבלי שאצטרך להסביר ולהוכיח כלום. בארץ זה לא יהיה קל מעולם להחזיר ככה חלק.

 

הלוואי שנזכה לראות מחירי חלפים בארץ ומבחר החברות שקיים בחו"ל. הספק שאני קונה ממנו מקושר ישירות ל-PSA ומזמין חלקים ישירות דרך ה-Service box. הספק ממנו אני קונה חלקים מכר לי גם קיט שרשרת טיימינג לסקודה אוקטביה מקורי בחצי מחיר ממה שמוכרים בארץ על אף שלא מתעסק עם סוגי הרכבים האלה. גם לאלפא רומאו 159.

 

בסך הכל הראו לכם פילטר שמן מזויף של VAG ובשרשור שפוצל יש אולי פילטר מזגן שאולי מזויף. שניהם דווקא נקנו בארץ.

 

אל תקח מדגם של 2 דגמים של פילטרים ותהפוך את זה לכלל.

 

תבין שפילטר שמן שאתה קונה בארץ ב-70 שקלים עובר יותר מדי ידיים במקרה שאתה קונה אותו שלא מהיבואן. קנית מהיבואן - הוא ירוויח עלייך פי כמה.

בחו"ל אותו הפילטר נמכר ב-30 שקלים (לפעמים גם פחות). תבין שיש פחות עלות של משלוח, בגוש היורו יש הסכמי סחר נוחים. בגוש המזרחי של אירופה עלות העובדים זולה, אולי גם אחזקת המבנים ועדיין גם עליו מרוויחים. אבל לא בחזירות. בחו"ל לדילרים יש הסכם מכירה ישיר מול היצרן. אין פערי תיווך.

 

קיבלתם מידע, לא לנסות להכפיש עולם שלם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שאתה כותב אלו עובדות ידועות שאת חלקן ידענו וחלקן לא ידענו אבל כבר נכתבו בשירשור הזה בעמודים קודמים - עד כאן לא חידשת כלום.

 

בנוגע לפטנט של MAHLE, לא הבנתי מה אתה מנסה לומר. אז רשום שהמסנן מכיל מספר פטנטים רשומים, בינהם גם הפין נעילה\סגירה... אז מה זה אומר ? שאין לו זיופים או רפליקות ? יש גם יש ועל זה אנחנו מדברים.

הרפליקה זהה למקורי ברמה שבלתי ניתן להבדיל בינהן, אז על מה הויכוח ? על זה ש MAHLE הם הספקים המקוריים ? כי את זה אנחנו כבר יודעים.

 

דרך אגב, המיסים שאתה מדבר עליהם... כשמדובר על סנן של 20-30 ונהיה בארץ 70 - אתה אומר "מובן, יש מיסים" (אתה יודע בכמה הם קונים אותו וכמה מיסים הם משלמים ? בוא אני אספר לך בגדול איך זה עובד: הם קונים את הסנן ב 10-15 שח גג, מכפילים את המחיר בכמה מאות אחוזים ומגלגלים אותו הלאה למוסכים. במקרה הזה, המחיר הוא 70 שח. המוסך מקבל הנחות של בין 30 ל 40%, קרי: המוסך קונה את הפילטר בסביבות ה 40-45 שח כולל מעמ. היבואן קנה אותו ב 10-15, הרוויח 300%-400%, וגילגל הלאה). אתה חושב שמרכיב המיסים כאן הוא גדול ? אם כן, יש לך טעות. אני גם יכול להוכיח לך (על חלקים אחרים) שיש כאן רווחים של יותר מ 300-400%.

 

בעניין הסננים של Mahle, נקודתית לפג'ו וסיטרואן;

אם מדברים על הדגמים הוותיקים האטמוספריים - שם יש "קרב סינון" (חלק פנימי בלבד, כמו זה שהופיע כאן בתמונות) - אז אין שום ניסיון ברשת עם סננים "פגומים"\מזויפים שגרמו לנזקים למנועים. אני מדבר על מנועי NFU, RFN RFJ וכד'. אין ברזומה של המוסכים מקרים שכיחים של מנועים שסבלו מרעב לשמן, בעיות של רעשים וכד'. אין. אולי הפטנט הזה מקשה על הזייפנים למכור סחורה דפוקה לגמרי, ומה שכבר יוצא לשוק אז יוצא - אבל בגדול, או שמזייפים אותם ממש מעט (או בכלל לא) או שאפילו הזיופים לא כאלה גרועים ברמה של גרימת נזק (אל תשכח שהאל-חוזר [אולי גם ה BY-PASS, לא בדקתי] נמצאים במנוע ולא בפילטר - ולפי הניסיון של רון עם הסננים בעלי האל-חוזר הדפוקים, כבר כאן מתחילות רוב הבעיות ומתעצם רוב הנזק לאורך זמן).

 

איציק

 

ברור ! אם לא מצליחים לזייף את המוט ב 100% זה לא ניתן לזיהויי בקלות והתוצאה שאין הפרדה בכלל בין השמן הנקי למלוכלך ו"הנזק לאורך זמן" (וכנראה, שלכך נדרשת מכונה שאין ברשות הזייפנים או יותר נכון עבור דגם 1 לא כדאית עבורם)

מסנן שמן הגרוע ביותר אם יש לו אטימה טובה ואינו נוזל הנזק לא מידי אלא לאורך זמן.

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי גם מוכרים תרמוסטט של מנוע DV6 במחירים מופקעים ביחס לחו"ל. גם פה אתה תגיד שרק עליהם אתה סומך?

 

אבל הקאץ' בתרמוסטט הוא שבשנה האחרונה מחירו כמעט הכפיל את עצמו והגיע לסביבות ה-1000 שקלים.

אני מצאתי אותו (מקורי) במחיר של 130 שקלים. מק"ט 1336AX.

שערו היציג של היורו דווקא ירד, אז למה מעלים מחירים??

 

אני, להנאתי, קונה רכבים גמורים, תקולים ומוזנחים שכל אחד אחר היה זורק אותם לפח בגלל ההשקעה שנדרשת.

 

בכל הרכבים, כל החלקים שהורכבו הגיעו מחו"ל. בכל הרכבים החלקים שנרכשו היו במחירים מצחיקים שלא פעם ישבו על 25% מהמחיר בארץ. בכל הרכבים שנסעתי עליהם אחרי שיפוץ לא נתקלתי בבעיות אמינות. הרכבים לא עברו רק טיפול 10 ויצאו לעבודה. היו מכוניות שהוזמנו קיטים שלמים של שיפוץ ראש, שסתומים, משאבות, טיימינג, חלקי גיר. כל החלקים היו איכותיים וברמה גבוהה. דווקא שקניתי בארץ חלקים, משהו היה לא תקין. בפעם היחידה שקיבלתי תושבת מנוע עם קרע קטן ורק כתבתי לספק - התקבל זיכוי מלא מבלי שאצטרך להסביר ולהוכיח כלום. בארץ זה לא יהיה קל מעולם להחזיר ככה חלק.

 

הלוואי שנזכה לראות מחירי חלפים בארץ ומבחר החברות שקיים בחו"ל. הספק שאני קונה ממנו מקושר ישירות ל-PSA ומזמין חלקים ישירות דרך ה-Service box. הספק ממנו אני קונה חלקים מכר לי גם קיט שרשרת טיימינג לסקודה אוקטביה מקורי בחצי מחיר ממה שמוכרים בארץ על אף שלא מתעסק עם סוגי הרכבים האלה. גם לאלפא רומאו 159.

 

בסך הכל הראו לכם פילטר שמן מזויף של VAG ובשרשור שפוצל יש אולי פילטר מזגן שאולי מזויף. שניהם דווקא נקנו בארץ.

 

אל תקח מדגם של 2 דגמים של פילטרים ותהפוך את זה לכלל.

 

תבין שפילטר שמן שאתה קונה בארץ ב-70 שקלים עובר יותר מדי ידיים במקרה שאתה קונה אותו שלא מהיבואן. קנית מהיבואן - הוא ירוויח עלייך פי כמה.

בחו"ל אותו הפילטר נמכר ב-30 שקלים (לפעמים גם פחות). תבין שיש פחות עלות של משלוח, בגוש היורו יש הסכמי סחר נוחים. בגוש המזרחי של אירופה עלות העובדים זולה, אולי גם אחזקת המבנים ועדיין גם עליו מרוויחים. אבל לא בחזירות. בחו"ל לדילרים יש הסכם מכירה ישיר מול היצרן. אין פערי תיווך.

 

קיבלתם מידע, לא לנסות להכפיש עולם שלם.

 

זיוף מסנני שמן זו מגפה, חלק חילוף המוני קל לזיוף. ולכן הייתי משלם את מכפלות הרווח של יבואן הרכב (תעודת הכשר) כי בסה"כ מדובר רק ב 70 ש"ח ולא רוכש ב חצי מחיר 30 ש"ח מסנן שיש סיכויי שהוא מזויף מה גם שלא כמו קרע במנוע שניתן לאבחן מיד במסנן שמן/אויר הנזק מתמשך וגם כשהוא מתגלה לא בודקים תמיד מהו הגורם.

עריכה אחרונה על ידי davidl
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי גם מוכרים תרמוסטט של מנוע DV6 במחירים מופקעים ביחס לחו"ל. גם פה אתה תגיד שרק עליהם אתה סומך?

ומה על שסתומי ויסות לחצים של AL4 ?

במחירון של תחילת 2018 המחיר היה 440, בסוף השנה (12/2018) המחיר כבר הגיע ל 510 שח.

בחו"ל שסתום זהה מקורי של רנו או PSA עולה 1/4 או 1/5 מהארץ. גם כאן יש מיסים ? ברור שיש, אני לא אומר שלא, אבל לא כאלה שמצדיקים עליית מחירים כמו שרואים בשנה-שנתיים האחרונות.

 

אני חושב שבכל מה שקשור לסננים - במכוניות שמחליפים רק את הקרב סינון, הסיכוי ליפול הוא נמוך - אתה רואה מה שאתה קונה.

בסננים הסגורים כמו שיש עדיין ב VW (ולא ברור למה, הם מאוד לא ידידותיים לסביבה וזו הסיבה שעברו כבר מזמן להחליף רק קרב סינון) הסיכוי ליפול הוא גבוהה - על אחת כמה וכמה שמתמחרים את הסנן כל כך יקר.

דווקא סננים כאלה מקבילים של PSA (כמו שהיו פעם במנועי DW\EW ומנועי TU) עולים ממש זול (ביחס ל VW) אצל היבואן - וטכנית אין בינהם הבדלים של שמיים וארץ: קייס מתכתי, שסתום אל חוזר, בייפאס, קרב סינון בד\נייר. אז למה אחד עולה פחות מ 100 שח והשני עולה כמעט פי 3 ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק - בדוק כמה עולה 1109AL - מחירו 95 ‏שקלים לפי מחירון פברואר. (זה הסנן שאתה מדבר עליו?)

קניתי גם מאלו לא מעט מחו"ל. באף רכב לא התפתחה בעיה שנובעת מרעב לשמן, לחץ שמן לא תקין, רעשים.

 

אגב, חזרו להשתמש בו במנועי 1.2. אני מניח שיעילותו טובה יותר ולכן חזרו אליו.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצרתי קשר עם היצרן של מסנן השמן של PSA לבדיקת אימות המוצר.

הם ביקשו כמה תמונות על מנת לקבוע את מקוריות המוצר.

 

תשובה מהיצרן.jpg

 

קיבלו ממני 2 תמונות של פילטר שיש לי בבית, שקניתי מחו"ל (לא רחוק מהמחיר שאיציק רשם)

מאוחר יותר התקבלה תגובת יצרן המסננים -

 

פניה ליצרן.jpg

 

מקווה שזה יעזור להוריד את מפלס הפאניקה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסננים הסגורים כמו שיש עדיין ב VW (ולא ברור למה, הם מאוד לא ידידותיים לסביבה וזו הסיבה שעברו כבר מזמן להחליף רק קרב סינון)

 

איציק

ב TSI הישן אכן מחליפים רק קרב סינון. בחדשים יותר חזרו לפילטר סגור.מעניין מה הרציונל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצרתי קשר עם היצרן של מסנן השמן של PSA לבדיקת אימות המוצר.

הם ביקשו כמה תמונות על מנת לקבוע את מקוריות המוצר.

 

[ATTACH=CONFIG]516451[/ATTACH]

 

קיבלו ממני 2 תמונות של פילטר שיש לי בבית, שקניתי מחו"ל (לא רחוק מהמחיר שאיציק רשם)

מאוחר יותר התקבלה תגובת יצרן המסננים -

 

[ATTACH=CONFIG]516449[/ATTACH]

 

מקווה שזה יעזור להוריד את מפלס הפאניקה.

 

אם רכשת את המסננים מיבואן מקביל למסננים מקוריים יש סיכויי שמפלס הפניקה יעלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רכשת את המסננים מיבואן מקביל למסננים מקוריים יש סיכויי שמפלס הפניקה יעלה

מה איכפת לך מאיפה זה נרכש ?

מפלס הפאניקה עולה רק בגלל השטויות שאנשים (כמוך) כותבים בשירשור הזה. אז הראו לכם סנן שמן של VW מזוייף, הפכתם את כל הסננים בארץ למזוייפים. אני לא אומר שאין, אבל בין מה שקיים לבין מה שאתם עושים - שמיים וארץ.

 

הרי נותנים לך פה הוכחות שחור על גבי לבן על סנן מקורי שנרכש מחו"ל - שאתה (וגם יעקנו) הטלתם דופי באופן מיידי על מקוריותו (לפי כל מיני מסמכי PDF שיצרן הסנן הפיץ - וגם על פי מראה "שונה"ביחס לסנן אחר שיש לך) - באופן עובדתי היצרן הזה קיבל את כל התמונות מכל הזוויות שהוא צריך, ואישר שהסנן מ-ק-ו-ר-י.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רכשת את המסננים מיבואן מקביל למסננים מקוריים יש סיכויי שמפלס הפניקה יעלה

איזה טרול אתה. כול הודעה נוספת שלך בעניין מסננים מקורים/מזוייפים גורמת לקוראים את האשכול לבלבול ולתחושה שאתה כותב רק בכדי למלא שורות באשכול ללא שום תוספת בעלת משמעות.

 

אני מציע שתפרוש בשיא :x

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...