Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה 1.5 התרשמות אחרי 7000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סלח לי אבל סתם פוסט מתבכיין בלי ביקורת של ממש. אז העולם התקדם לתפריטים ממוחשבים! כך זה בכל רכב. אז הייתה תקלה במולטימדיה- קורה. אם אתה לא מרגיש הבדל בין רכב 2018 לרכב 2008 משהו א צלך לא בסדר, לא ברכב
נהגת במיקרה חדשה?
פורסם
סלח לי אבל סתם פוסט מתבכיין בלי ביקורת של ממש. אז העולם התקדם לתפריטים ממוחשבים! כך זה בכל רכב. אז הייתה תקלה במולטימדיה- קורה. אם אתה לא מרגיש הבדל בין רכב 2018 לרכב 2008 משהו א צלך לא בסדר, לא ברכב
לא כל דגם חדש בהכרח יותר טוב מהקודם בהכל.

 

בהחלט יכולה להיות גם הליכה לאחור בכמה תחומים, למשל דגם חדש פחות מרווח או פחות נוח מהקודם. יכול להיות גם שאין שיוני.

 

 

זה שההוא 2008 וזה 2018, לא אומר הרבה.

 

 

פורסם
יוסי, למה לא?

אני חזרתי שנתיים מפיג'ו 2016 למאזדה 2014 ומרגיש שהתקדמתי ב10 שנים.

אישית לא מכיר את היונדאי, כן את האוקטביה, והניסיון שלנו איתה היה אמינות מופתית.

אומרים שגם מרצדס זקנה בשנתיים ממזדה תהיה הרבה יותר מתקדמת ומהנה, לך תבין.

פורסם

הבדל מהותי בין האוקטביה הנוכחית לזאת מ-2009 הוא שהישנה הייתה מצויידת במתלה אחורי רב-חיבורי ואילו בנוכחית, רק מנוע ה-2.0 מצוייד במתלה הזה.

 

לגבי מערכת המולטימדיה, המקורית של היצרן מעולה ותומכת תמיכה מלאה ב-AA/CAR PLAY ובכך מייתרת לחלוטין התקנה של היישום המקורי של היבואן שפוגע משמעותית בחויית המשתמש.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אתה מזכיר לי את ההוא מהסדרה מנהרת הזמן,אהבתי את הסדרה הזאת שהייתי ילד קטן..

 

אתה מזכיר לי שכל פעם שהזכרתי פיג'ו, ראיתי סטיקר שנקרא Ron.P

 

אומרים שגם מרצדס זקנה בשנתיים ממזדה תהיה הרבה יותר מתקדמת ומהנה, לך תבין.

 

עם המאזדה לפחות אני מרגיש במרצדס, לך תבין.

פורסם
אתה מזכיר לי שכל פעם שהזכרתי פיג'ו, ראיתי סטיקר שנקרא Ron.P

 

 

 

עם המאזדה לפחות אני מרגיש במרצדס, לך תבין.

בכדי שתבין למה כיוונתי, רק אבהיר שלפחות להבנה המצומצמת שלי ה 301 האומללה שלך, לא התכוונה אף פעם להתחרות במזדה 3 ומכאן שההשוואה שלך אינה פחות ממופרכת. ואם אתה מרגיש במזדה כמו במרצדס, אז אולי כדאי לעשות קצת השלמות, כנראה שמשהו חסר ברזומה.

פורסם

ההרגשה הזו גם מול ה208 שלדעתי מבחינת איכות היא כמה דורות מעל ה301, עדיין אין לה מה לחפש מול המאזדה, אבל עזבו זה לא לדיון הזה, ואגב ה301 תודה לאל כבר לא שלי, מעדיף להשאיר לכם את כל המותג :)

פורסם
הבדל מהותי בין האוקטביה הנוכחית לזאת מ-2009 הוא שהישנה הייתה מצויידת במתלה אחורי רב-חיבורי ואילו בנוכחית, רק מנוע ה-2.0 מצוייד במתלה הזה.

 

לגבי מערכת המולטימדיה, המקורית של היצרן מעולה ותומכת תמיכה מלאה ב-AA/CAR PLAY ובכך מייתרת לחלוטין התקנה של היישום המקורי של היבואן שפוגע משמעותית בחויית המשתמש.

לגבי המתלים לא מרגיש בשינוי מהותי, לגבי המולטימדיה-אין לי מושג למה מבצעים שינוי במערכת המקורית, כנראה בשביל להכניס וייז. נסיון להתקנת אפליקציות מוזיקה כדוגמת רדיו 100 מצליח אבל השמע הוא רק דרך הרמקול החיצוני שמשמיע את פקודות הוויז.

פורסם
ההרגשה הזו גם מול ה208 שלדעתי מבחינת איכות היא כמה דורות מעל ה301, עדיין אין לה מה לחפש מול המאזדה, אבל עזבו זה לא לדיון הזה, ואגב ה301 תודה לאל כבר לא שלי, מעדיף להשאיר לכם את כל המותג :)

ההשוואה הנכונה היא בהעמדת מתחרות מסגמנט ומחיר דומה, למשל מזדה 3 מול 308 ו מזדה 2 מול 208. מהנסיון המאוד מצומצם שלי ובשני המקרים המסקנות שלי שונות עד הפוכות מאלו שלך, אבל זה לא חדש, מה עוד שאין לי בעברי איזו 301 שלטעמי המשתנה ( פעם היא יופי ופעם איכס כזכור ) השביעה אותי מרורים ובאופן בלתי נמנע משפיעה על יחסי הכולל למותג כמו אצלך.

פורסם
מהנסיון המאוד מצומצם שלי ובשני המקרים המסקנות שלי שונות עד הפוכות מאלו שלך.

 

רועי,

 

לא ניסיתי עדיין את ה308, ואפילו אני בטוח שמדובר ברכב טוב, אך אתה קצת מנפח את טיבו.

שאלתי 2 חברים שיש להם במקרה את 2 הרכבים האלה,

מאזדה 3 2.0 אקטיב לא המפוארת אך ההאצ'בק

ופיג'ו 308 גם אקטיב ולא המפוארת

שניהם אמרו לי בפירוש, המאזדה 3 פשוט בליגה אחת מעל,

מעבר לזה, אמרתי עזוב, אני אקח את זה ברצינות ואבדוק בכמה מבחנים ממגזינים מוכרים מהארץ, אולי אני טועה, אך נחש מה, אתה סתם זורק מסקנות לא מבוססות.

 

חבר, די כבר, זה מתחיל לצאת מכל הכיוונים, יופי לך שאתה מאוהב עד עיוורון בפיג'ו שלך, ואני מאחל לך רק טוב, תפסיק לעשות ממנה מה שהיא "לא", ותפסיק להגיב נגדי כל פעם שאני מזכיר פיג'ו, זה מרגיש כמו "אויבי פורום" ולא "חברי פורום" להבדיל ממך, אני לא מחפש אותך ולא שומר טינה כלפיך.

 

הוכחות לגבי זה שהמאזדה עדיפה: (להבדיל ממה שכתבתה נמרצות)

מבחן YNET:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4860351,00.html

 

מבחן ICAR:

https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F_%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99_-_%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

 

לגבי ה301, ניסיתי, השתדלתי, אך מה לעשות בסוף זה איכס, ולגבי המותג,

מהניסיון שלי איתו, פשוט לא חושב שהוא שווה את הכסף ששפכתי עליו, ירידת הערך מטורפת, עצבים, אמינות הגרועה, מה לעשות, הניסיון שלי עם היצרן הזה היה גרוע, אז זכותי לא להתקרב אליו יותר, ולך אין שום זכות לקבוע לי אחרת,

בנוסף יש לי את הזכות גם להגיב כאשר זה נדרש ולכתוב מה עברתי עם הרכבים הארורים שלהם, שכאן אני שומע רק תשבוחות, בפועל אכלתי מרורים,

זאת עובדה, עלתה לי הרבה מאוד כסף, זהו, לא מוכן יותר, "כן לא אחזור על הטעות" ואני מצטרף כנראה לאלה שיחפשו רכב ויכתבו רק לא צרפתי, סורי.

 

פה נסגור את זה כאן, ודי כבר לחפש אותי ולהביא לי דוגמאות מהעבר על משפט פה ומשפט שם, תחיה את החיים שלך, שיהיה לך בהצלחה, רק אל תחנך אותי בבקשה, כל טוב.

פורסם

קטונתי מלחנך אותך, אבל אי אפשר להתעלם מהרגשנות הזו שאתה מפגין ולא רק כלפי, בתגובות שלך שהמאפיין המרכזי בהן הוא היותן לא עניניות ומתקרבנות. יש לך חברים שאומרים שמזדה זה יופי, נהדר, גם משמח שהצלחת למצוא חברים כאלו שמחזיקים גם מזדה וגם 308, לא שכיח, אבל בהחלט מבסס תזה. ולגבי "יציאה מכל הכיוונים" ( מה זה בדיוק ? ) ו"התאהבות עד עיוורון" שאתה מנסה לייחס לי, הרגשנות מיותרת, באמת, כולו פורום של אוטואים יש לנו כאן, לא צריך להתעצבן..

×
×
  • תוכן חדש...