Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת פינוי בינוי ובמסגרת החוזה שנחתם מול היזם מפנים דירה בקומה 2 ומקבלים בסיום הבניה דירה בקומה 2.

הבניין החדש יהיה בן 7 קומות.

 

רוצים להשתדרג כלפי מעלה(אותה דירה, אותו כיוון).

 

לכשיגיע המועד ויהיה אפשר לשאת ולתת מול היזם מה עלות סבירה לכל קפיצה של קומה למעלה?

 

גבעתיים.

 

תודה

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם בבניין הקיים יש מעלית ? אם אין אז לא הגיוני לי.

הרי דירה בקומה 2 בבניין ללא מעלית שווה יותר מאותה דירה בקומה 4 בלי מעלית.

ובבניין גבוה עם מעלית זה הפוך, אז הגיוני שתקבלו דירה בקומה גבוהה יותר.

פורסם (נערך)

זה תלוי במיקום, אין דין דירה בת"א כדירה זהה בחריש לצורך העניין (לא שאני בתחום או משהו)

 

עכשיו ראיתי גבעתיים - לא מעט כסף לכל קומה, תתיעץ עם מתווך שמתמחה באיזור

עריכה אחרונה על ידי mh53

STI 2004

 

 

פורסם
האם בבניין הקיים יש מעלית ? אם אין אז לא הגיוני לי.

הרי דירה בקומה 2 בבניין ללא מעלית שווה יותר מאותה דירה בקומה 4 בלי מעלית.

ובבניין גבוה עם מעלית זה הפוך, אז הגיוני שתקבלו דירה בקומה גבוהה יותר.

גם בבניין גבוה דירה בקומה גבוהה שווה יותר, מכיון שרעש הכביש/חצר שם פחות ומקומה מסוימת ייתכן אף שאין דירות ממול, לא בהכרח שפתאום יתגלה נוף יפה אך לפחות אין שכנים מציצים.

 

לפות"ש

ערך קפיצה מקומה לקומה משתנה בהתאם לעיר/בניין/ערך הדירה ועוד.

אם הייתי צריך ל"זרוק" סתם מספר, הייתי מעריך כ 25,000 ש"ח.

פורסם

תוספת המחיר לקומה מקובלת בבניינים חדשים. ביד שניה היא נעלמת במקרים רבים.

 

לא תמיד הקומה הגבוהה היא מול נוף - היא יכולה להיות גם מול דודי השמש של הבניין השכן.

 

ולקומה נמוכה יתרון עצום - העדר תלות במעלית. אישית אני מעדיף קומה נמוכה (למרות הדירה הנוכחית שלי - ירידה של 25 מדרגותמהכביש בלי מעלית - אבל כל כך הרבה יתרונות אחרים שהמאמץ מוצדק מבחינתי - למרות שדי הזוי לקנות דירה מרובת מדרגות בגיל בו רכשתי אותה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבניין ייהרס וייבנה במקומו בניין חדש-כמובן שתהיה מעלית.

ההעדפה היא קומה גבוהה. כל אחד ושיקוליו.

רוצים להבין סדר גודל של מחיר סביר.

תודה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

נכון לחלוטין. כל בחירה היא פשרה. כאשר הייתי עם ילדים בעגלות לא התפשרתי נושא המדרגות. בדירה הנוכחית התפשרתי מאד בעניין זה (חוץ מהמדרגות בכנסיה וביציאה גם הדירה בעלת מספר מפלסי), אבל בתמורה קיבלתי דירה גדולה, עם נוף מדהים, פרטיות לילדים שיכולים להביא את בנות הזוג בלי להתנגש בנו, גינה, מחסן ועוד אי אילו יתרונות - במחיר של דירה שטוחה שקטנה בשליש ואולי ביותר מכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו שכבר כתבו זה מאוד תלוי עיר ולכן כדאי להתיעץ עם מתווך שפעיל באיזור או לפחות מישהו שחיפש לאחרונה דירה שם.

אתרום מניסיוני... בפרויקט שהיה בבניה בעיר רחובות ביקשו תוספת של 20 אש"ח לכל קומה. בשביל היחס, על דירה בקומה שלישית רצו כ-2.2 מש"ח.

אם זאת, בעיניי אין דין קומה שניה כקומה חמישית. כשחיפשתי דירה לקניה, אני אישית לא הייתי מוכן לקנות בקומה נמוכה משלוש. מנגד לא הייתי מוכן להוסיף יותר מ-10 אש"ח בשביל לשדרג מקומה חמישית לשישית (כמובן שגם השישית לא אחרונה).

פורסם
האם בבניין הקיים יש מעלית ? אם אין אז לא הגיוני לי.

הרי דירה בקומה 2 בבניין ללא מעלית שווה יותר מאותה דירה בקומה 4 בלי מעלית.

ובבניין גבוה עם מעלית זה הפוך, אז הגיוני שתקבלו דירה בקומה גבוהה יותר.

 

מצטרף לתמיהה. לא ברור איך חתמתם על חוזה שכזה...

פורסם
מצטרף לתמיהה. לא ברור איך חתמתם על חוזה שכזה...

תודה על התמיהה. זו לא היתה השאלה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מצטרף לתמיהה. לא ברור איך חתמתם על חוזה שכזה...

 

לא ברור על מה תמיהתך.

בכל אופן מבטיחך שפות"ש שודרג ע"י ממ"ד, חניה, גודל דירה, עצם כך שקיבל דירה חדשה וכיו"ב.

לא התרשמתי ואני לא חושב שפות"ש לא צריך להיות מרוצה מהחוזה.

פורסם
לא ברור על מה תמיהתך.

בכל אופן מבטיחך שפות"ש שודרג ע"י ממ"ד, חניה, גודל דירה, עצם כך שקיבל דירה חדשה וכיו"ב.

לא התרשמתי ואני לא חושב שפות"ש לא צריך להיות מרוצה מהחוזה.

 

ברור שפינוי בינוי הוא בסה"כ דבר חיובי.

אך פות"ש שואל כמה הוא צריך להוסיף כעת על עליה בקומות, כאשר מן ההגיון הוא שקומה נמוכה בבנין בלי מעלית שווה יותר מקומה גבוהה (הפוך מהמצב בבניין חדש עם מעלית), לכן ההסדר שכל בעל דירה מקבל דירה חדשה בקומה בה הייתה דירתו הישנה הוא קצת מקפח באופן יחסי את בעלי הדירות בקומות 1-2, ופות"ש ביניהם. הסדר הוגן יותר היה מייתר את שאלתו של פות"ש, או לחלופין חוסך לו ~30,000 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...