Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיח חרשים.

מותר שיהיו דעות שונות.

יכול להיות שהתגובה של חלק מהמגיבים,כולל שלי, קשורה לגיל ולניסיון חיים.

בהצלחה לכולם:-D

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל זה אגב אחד העקרונות המנחים בפרויקט פינוי בינוי שמקודם אצלנו (בתקווה שיתממש) זה קביעת שווי הדירות על ידי שמאי וחלוקת דירות חדשות בהתאם.

פורסם
אז לטענתך כן צריך להתחשב בקומה אבל לא צריך להתחשב במצב הדירה.

מה בכלל קשור הדייר מקומה 4 לעניין, מרגיש דייר קומה 2 מקופח שיבוא בטענות לקבלן.

כאמור בהודעה קודמת שכתבתי, על דברים כאלה נופלים פרויקטים, כל דייר חושב שמגיע לו יותר מסיבה כזאת או אחרת, בסופו של דבר כולם מפסידים.

צריך להגיד תודה על מה שמקבלים מבחינת עדיף ציפור אחד ביד משניים על העץ.

 

אני לגמרי מסכים עם הציפורים ביד, אבל מה הקשר בין זה לבין הוגנות החלוקה ?

אכן שיח חרשים.

פורסם

שיח מעניין,

מדייק את המקרה הפרטי,

הבניין בן 3 קומות, כל דייר יקבל דירה ח ד ש ה (פינוי בינוי) באותה קומה(ראשונה יקבל ראשונה וכך הלאה).

מוסרים 70 מ"ר מקבלים 100 מ"ר+מרפסת+חניה תת קרקעית+מחסן.

הערך עולה בכמילון ש"ח.

היו עיכובים באישורים ושינויים בתכניות, בהינתן הנתונים הנ"ל לא בא לנו להילחם על כל שטות. העסקה טובה. מאד. היזם נדיב גם בדמי השכירות בזמן הבניה וגם בשלל דברים נוספים. יש ביטוח על ערך הדירה החדשה! מול בנק כך שאם חלילה קורה משהו כל דייר מקבל שווי כספי של הדירה החדשה!

תאמינו לי, פראייר או טיפש אני לא.

כמו שכבר נאמר, כל אחד עושה את השיקולים שלו, אני עשיתי החלטה ע"פ מכלול רווחים והפסדים שעמדו מולי.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 


×
×
  • תוכן חדש...