Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


Benor
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

מפעם לפעם, אתן סקירה על הטיפולים ברכב ועל עלויותן - טיפולים, ביטוחים, אמינות, צריכת דלק וכו' וכו'.

על השירות במוסכים המורשים של UMI.

והאם הדגם הזה יכול להוות אלטרנטיבה אמינה וראויה, ליונדאי I10/קיה פיקנטו במחיר אחזקה נוח ושפוי.

ראיתי שמתעורר שיח בפורום על הרכב הזה (שכבר קיים כ-3 שנים בארץ), אך עדיין פחות מדגמים מקבלים של קיה ויונדאי.

 

ביטוח:

ביטוח מקיף עם הצעה של UMI - כ-3100 ש"ח לביטוח מקיף עבור כל נהג מעל גיל 27.

 

צריכת דלק:

כאן זה מאד תלוי בתוואי הנסיעה.

הכי גרוע שקבלתי עם מדידה במשאבה (1/12)

הכי טוב - (נסיעה ארוכה לרמת הגולן) 1/16 ק"מ.

 

הממוצע שלי לצריכה המשולבת בד"כ נע בין 1/13 ל1/14 משתנה מאד בהתאם לתוואי הנסיעה ותנאי הדרך.

חבל שהמיכל דלק מעט קטן כ-32 ליטר. (אפילו יותר קטן משל הפג'ו 107)

 

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשאול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ובטח בהתחשב בכך,שהיד הראשונה היתה ליסינג/חברה (0 ק"מ),שעל זה יש הפחתה של 13-22% תלוי בסוג הליסינג (0 ק"מ/קניית משומשת מחברת ליסינג (החכרה/השכר לשעבר).    

הגיר בפיקנטו מיושן ותיק ואמין.  גיר פלנטרי 4 הילוכים לעומת גיר רציף בספארק עם חלוקה מלאכותית להילוכים.  מה הוא נותן ?  במהירות שיוט המנוע שקט יותר, וצריכת הדלק עדיפה.  החיסרון שלו שבהאצ

אני גם מחזיק ספארק LTZ 2016 שאשתי נוסעת בה. הסיבה לבחור דווקא בה היא שאתה מקבל רכב מאובזר, נוח וחזק אבל קטן. אתה לר מרגיש שסכו במשהוא כמו אבזור, דיפונים וכו' ומקבל למעשה את החבילה הכי מאוזנת.

תמונות שפורסמו בשרשור

תמונות של הרכב, חוות עת, עלויות טיפולים.. שתף אתנו :)

אם אני הייתי מחפש רכב מיני, ללא ספק הספארק הזו הייתה בין המועמדות הטובות ביותר.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפרסם בהמשך.

בינתיים (כבר קרוב לחודשיים), אני מאד מרוצה.

יש כמה מינוסים קטנים שאני בהחלט יכול להתמודד איתם.

אני מרגיש שעשיתי שדרוג משמעותי מאד מהפג'ו 107 אע"פ שהיא מיני, ולא סופר מיני כפי שחלק מהכותבים ייעצו לי בפורום לקנות.

זה מתבטא בעיקר שקט, בנוחות הנסיעה, אבזור, מושבים נוחים יותר, כוח, מזגן באופן משמעותי טוב יותר.

גיר - גיר נוח מאד לזחילה בפקקים לא מרעיד ולא מרטיט את האוטו.

הסעיף שבו חזרתי מעט לאחור הוא צריכת הדלק שב- 107 הייתה טובה יותר. אבל זה מתקזז לאור העובדה שאין מצמד שצריך להחליף כל 60,000 ק"מ.

לפני הרכישה כתבתי חוות דעת על שברולט ספארק LT שהשכרתי לנסיעת מבחן לפני הרכישה.

בסוכנות שברולט נתנו לי סיבוב קצר של 5-10 דקות בתוך העיר עם נציגה מטעמם. הרגשתי, שאני לא באמת יכול לקבל התרשמות רצינית ומשמעותית מהרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סקרן לדעת למה בסוף החלטת ללכת על הLTZ , ואם רכשת אותו במסלול רגיל או במסלול 0 ק"מ. מעבר לזה אני גם אשמח לראות תמונות של הרכישה החדשה ,תתחדש.

 

היה דיון של מישהו אחר עם ספארק ואצלו נתוני צריכת הדלק היו הרבה יותר מחמיאים , האם יש הבדל משמעותי בין הצריכה המדודה למה שמראה מחשב הרכב ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין 107 לספארק הוא גדול מאוד לטובת הספארק, מבין את השידרוג שלך.

אצלי הספארק עם שני נוסעים, מזגן ונהיגה לא הכי חיסכונית הייתה כ 1/16.5.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק שלך קצת גבוהה.

 

אני מחזיק את אותו הרכב בדיוק כבר שנתיים וחצי (משרת את אשתי). צריכת דלק ממוצעת עומדת על 15.7 ורוב הנסיעות הן עירוניות לא פקוקות. מחוץ לעיר בקלות ניתן לראות 18 קמ"ל וצפונה. יכול להיות שלחץ האויר בגלגלים נמוך מידי.

 

לגבי ביטוח אם יש רכב נוסף בבית שהוא רכב חברה יש הצעות הרבה יותר זולות.

 

בסך הכל רכב חמוד מאוד, די נוח, חסכוני וזול לטיפול ואחזקה.

 

תתחדש ותהנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק שלי עומדת על 1/12 גם וכי אני נוסע בעיר 90% וכשזה מחוץ לעיר זה לרוב פקקים ואני לא נהג עדין כלכך על הדוושה. אני רק יכול להגיד לך שאם הרכב חדש הצריכה גבוהה יותר בהתחלה (ככה אצלי היה לפחות).

המיני הטובה ביותר כיום, חוץ מזה שלפיקנטו יש בלימה אוטונומית ולספארק אין (יהיה יישור קו בקרוב) אני לא רואה סיבה להתלבט.

Chevy Spark 1.4L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לספר על חווט דעת שלי עם הרכב מאותו דגם Spark 1.4 LTZ. רכב שני במשפחה לעבודה בעיקר בו אני נהג עיקרי. רכב עלה על הכביש 02/2017 ז"א עוד מעט שנתיים ועם 43000~.

ביטוח מקיף + חובה על 2 נהגים מעל גיל 32 עם הדר תביעות נקי יצא לי - 3219ש"ח (פניקס אונליין)

טיפול 15K וטיפול 30K יצאו סביבות 650ש"ח במוסך מורשה של היבואן (החלפת פילטר שמן ושמן עד כמה שאני זוכר)

במהלך השנתיים לא היו לי שום תקלות ברכב. רוב הנסיעות שלי הם עבודה-בית מחוץ לעיר עם פקקים. ממוצא של ליטר דלק ל-14ק"מ.

גם לי היתה התלבטות דומה לגבי רכבים של פותח שרשור שזה: יונדאי i10, קיא פיקנטו ושברולט ספארק. היו כמה דברים בספארק שלא היו אצל המתחרות שכן היו חשובים עבורי אישית (מדובר על דגם LTZ בלבד) כניסה/התנעה ללא מפתח זה מאוד נוח לשים מפתחות בתיק ולא להוציא כל פעם בעיקר עם הילדים קטנים בבוקר. מולטימדיה עם אפשרות של חיבור נייד דרך Car Play ו Android Auto דבר שמי שפעם אחד התרגל עליו לא יכול להבין איך חי בלי זה שוב דעתי אישית בלבד.

לא צריך כל המתקנים של חיבור טלפון על החלון, נותן לך אפשרויות של פיקוד קולי ברכב עם זה חיוג למישהו, ניווט עד שמיעת שיר שרוצים (דרך google music).

מאוד חשוב להדגיש שהמולטימדיה ברכב היא מקורית מהיצרן ולא אפטר מרקט שהתקינו ביונדאי אז (לא יודע לגבי עכשיו).

רכב היה פעמיים בחרמון ופעם אחד באילת בכל העליות לא הרגשתי שום בעיה ואף עקפתי כל המאזדות 3 טיוטות קורולות בשקט (רכב מלא 2 מבוגרים ו 2 ילדים כולל ציוד).

יתרונות: בקבוצת רכבים הזאת רכב מאוד חזק 1.4 ו 98 כוחות סוס עם אני לא טועה מאוד כיף לנהוג גם בנהיגה ספורטיבית יחסית. יש הרבה מקום ליושבים גם מאחור ולא מעט איבזור שלא קיים ברכבים מקבוצה כזאת. לוח שעונים פשוט וברור.

חסרונות: תא מטען מאוד קטן (נראה לי הכי קטן קבוצה) למי שזה קריטי שיבדוק קודם שהעגלה אפילו טיולון נכנסים ללא בעיה (במזל בדקנו זאת בחנות שרצינו לקנות טיולון ואף החלפנו לאחד אחר שנכנס). החסרון נוסף ושוב זה אישי הרמקולים ברכב וזה עוד דגם LTZ שמגיע עם 6 רמקולים (2 טוויטרים מקדימה, ו 4 רמקולים בכל דלת) באיכות נמוכה. שלא תבינו אותי לא נכון הם כנראה יהיו בסדר לנהג ממוצא ששומעה רדיו בעיקר. אבל אני קצת מפונק בנושא ואותי זה לא מספק לכן חושב לבצע שדרוג למשהו יותר איכותי כולל הגברה וסאב קטן.

לסיכום: למרות שהרכב יצא הכי יקר משלושה שרשמתי מעלה (סביבות 82000) אני לא מתחרט על הבחירה כי אני זה שנוסעה עליו בעיקר ומאוד נהנה מכל הדברים שחשובים לי וגם מהנסיעה שלו לכן מאוד ממליץ עליו בחום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
סקרן לדעת למה בסוף החלטת ללכת על הLTZ , ואם רכשת אותו במסלול רגיל או במסלול 0 ק"מ. מעבר לזה אני גם אשמח לראות תמונות של הרכישה החדשה ,תתחדש.

 

היה דיון של מישהו אחר עם ספארק ואצלו נתוני צריכת הדלק היו הרבה יותר מחמיאים , האם יש הבדל משמעותי בין הצריכה המדודה למה שמראה מחשב הרכב ?

 

פינוק ואבזור.

מסלול רגיל.

לא היה בנמצא ב- 0 ק"מ לא LT+ ולא LTZ.

בסה"כ ממה שראיתי המדידה דיי משקפת את המציאות. בעיקר מסתכל על המדידה הממוצעת, המדידה הרגעית יותר מדי קופצנית ומציגה נתונים שלדעתי האישית הם מאד לא הגיוניים.

בעיר הצריכת הדלק דיי גרועה. אם יש עצירות מרובות רמזורים ופקקים זה יכול להגיע ל1/8 ק"מ לליטר.

השאלה הנשאלת, אם הנתונים שנרשמו כאן הם 1/18 במשאבה או במחשב הצריכה.

על מחשב הצריכה אני באופן כללי פחות מסתמך ופחות סומך.

 

עוד שיקול שהיה לי לטובת הספארק.

בעיניי זה לא מתקבל על הדעת, שרכב מיני יצרוך דלק כמו רכב משפחתי/סופר מיני גדול יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הנתונים דרך משאבה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ביטוח אם יש רכב נוסף בבית שהוא רכב חברה יש הצעות הרבה יותר זולות.

.

לא ציינתי אבל ה- 3100 ש"ח זה מחיר למקיף+חובה.

אילו הצעות זולות יותר יש?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לצאת אותו פארטי פופר שתמיד מדבר על ירידת ערך, אבל אני אעשה את זה בכול מקרה :)

 

לדעתי זה ממש טעות ללכת על רכב חדש מהסוכנות כשיש מקבילות שלו ב-0 קילומטרׁ(גם אם יש פחות אבזור). זה פשוט לא תחרות כשחדשה מהחברה עולה 82 אלף וב-0 קילומטר היא 65(למודל 2019).

 

אני רואה את זה טוב במו"מ שאני עושה עכשיו מול מוכרי ספייסטאר ביד 2. רכבים שמורים ומאובזרים יד 1 אשר נקנו ב-85 אלף, לאחר 4 שנים מתקשים למכור אותם ב-35 אלף. זה ממש ממש מבאס.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה שני רכבים שונים.

מי שמוכן לשלם על האבזור יקנה את היד השנייה ומי שלא ממילא לא יקנה את המאובזרת גם ב 0 קילומטר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Dave

בשבילך איבזור לא משנה, אבל ההבדלים גדולים מאוד בין ltz ל lt שנמכרת ב0ק״מ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...