Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


פוסטים מומלצים

פורסם

היום נכנסתי למוסך בנתניה.

מעט מאכזב, הם לא יכולים לטפל ברכב שלי המוסכניק טען שאין להם ציוד מתאים לטיפול במזגן.

הבחור מהמוסך שלח אותי למוסך בחדרה. (הוא עשה בדיקה קצרה, וטען שיש דליפה מאיזור הונטיל).

(בפעם הקודמת הם בעצמם הסיעו אותו לחדרה והרכב טופל שם)

 

מה אני אגיד עלתה לי לרגע מחשבה בראש למה לא קניתי קיה/יונדאי , אבל אני מניח ששום יצרן כולל מוסכי השירות שלו לא מושלמים.

שבוע הבא אני אכניס אותו למוסך בחדרה ואקווה לטוב...

פורסם (נערך)

כנראה שזו טראומה מהפג'ו...

שבשיא החום ביולי/אוגוסט המזגן לא תיפקד וכל נסיון לתקן אותו עלה בתוהו.

 

ואכן, התקלה נשמעת פשוטה יחסית באחריות.

לפעמים המזגן דווקא חסר לי גם בימים אלו, בעיקר כשיש שמש.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
אל תתבאס כל כך,יש תקלות גם ברכבים חדשים וזה נשמע תקלה פשוטה.

גם עכשיו לא בדיוק יולי אוגוסט ככה שאתה לא סובל מחוסר מזגן.

עם חום של 27 מעלות, המזגן חסר ועוד איך.

 

היום נסעתי ב5 בבוקר עם מזגן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

כשצריך להפשיר אדים (בנסיעת בוקר מוקדמת או סתם אחרי אורגיה ברכב), מאוד צריך את המזגן בחורף.

 

מה אני אגיד עלתה לי לרגע מחשבה בראש למה לא קניתי קיה/יונדאי , אבל אני מניח ששום יצרן כולל מוסכי השירות שלו לא מושלמים.

אל תתבאס ; לאחר נסיון עם שתי קוריאניות מהניילונים, אני די בטוח שהאיוניק תהיה הקוריאנית האחרונה שלי.

 

Sent from my Galaxy Note 9

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום בקרתי במוסך בחדרה. השארתי שם את הרכב והיועץ אמר שיבדקו, ולא מבטיחים לי שזה יהיה מיידי. יכול להיות שיצטרכו להזמין חלק וע"פ האבחון שלהם ואצטרך לאסוף את הרכב ולחזור לשם בהמשך.

 

כרגע, אני נותן להם את הצ'אנס לתקן. אם אני אראה שזה לא יתקדם לשום מקום, אני אחפש מוסך umi אחר שיוכל לטפל בסוג המזגן הזה. ובמקביל אפעל דרך שירות הלקוחות.

 

בכל אופן, לא התרשמתי כל כך לטובה מהשירות במוסך הזה. הרגשתי שאין כל כך יחס, ואין ממש עם מי לדבר.

בנתניה הרגשתי שההתייחסות הייתה טובה יותר.

פורסם (נערך)

טוב אז בשעה טובה המזגן תוקן.

הוחלף צינור (המוסכניק כך לפחות לפי טענתו הציג לי את החלק שהוחלף).

במצב סרק בעמידה תוך מס' דקות האוויר מגיע ל-6 מעלות.

 

אולי השירות טוען מעט שיפור אבל בסה"כ הם בסדר.

נראה כמה זמן זה יחזיק.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

טוב לפחות זה כבר לא תקלת מדחס - כבר שיפור בניסיון שלך עם תקלות מזגנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול נסעתי לקריית שמונה.

בחזור - מחשב הדרך הראה צריכה ממוצעת של כ-18 קמ"ל.

(היו הרבה ירידות) .

מהירות ממוצעת של כ100 קמ"ש.

תענוג לגמוע איתה מרחקים. (המושב מעט קשה אך תומך). היא לא מתרגשת מעליות ומטפסת בקלילות גם ללא טורבו וללא הרבה רעשי מנוע.

 

טפו טפו - המזגן ממשיך לקרר מצויין.

כעת, יש "בעיה" אחרת במזגן יחסית מינורית שמתרחשת לסירוגין.

אוויר נכנס מבחוץ גם לאחר מעבר למצב סירקולציה פנימית.

אמתין עם זה עד הטיפול הקרוב.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היום הספארק הוכנסה לטיפול 15,000 (קטן) במוסך מורשה של שברולט.

קבלתי הצעת מחיר של 620 ש"ח כולל מע"מ.

המחיר לדעתי סביר לא חסרים יצרנים שבהם הטיפול יקר יותר.

אני מקווה שלא תהייה שחיקה מהירה של רפידות הבלם כמו שטוענים שקורית בספסייסטאר.

האם במכוניות בעלות גירים רציפים, תכיפות ההחלפה של רפידות הבלם גבוהה יותר?

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

בספארק עקב גיר רציף בעל יחסי הערה לדעתי השחיקה תהיה פחות תכופה עקב בלימת מנוע, גם בספייס סטאר יש אםרות להאריך את חייהם ע"י שימוש במצב ds.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עם הפלואנס עשיתי 80,000 קילומטר על רפידות וזה גם היה גיר רציף.

 

הספארק נוסעת אצלנו רק עירוני וב 22,000 קילומטר שהיא עברה עוד אין סימנים שהרפידות יראו אורך חיים קצר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החליפו לי רפידות בטיפול 45000ק"מ רוב הנסיעות מחוץ לעיר אבל עם פקקים. למרות שגובה נוזל בלמים לא ירד כלל הם בדקו את זה מולי בכל זאת לאחר בדיקה אמרו שרפידות גמורות וחייבים להחליף. לטענתם עוד 1000ק"מ הייתה נוסעה ללא רפידות. אני קצת לא מאמין לזה אבל לא יכולתי להוכיח כלום כי אני נמצא בחדר המתנה בזמן שהם עושים טיפול ולהביא רפידות גמורות להראות לי זה לא בעיה. אני נהג העיקרי ברכב ולפני זה על רכב ישן ניסאן אלמרה 2003 החלפתי רפידות רק אחרי 80000ק"מ.

בקיצור האחריות נגמרת וגם הטיפולים שלי במוסך מורשה הזה...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...