Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רציתי ורוצה ראש שקט אחרי מה שהיה לי עם הפג'ו. ( אני יודע, גם כאן אין לי שום התחייבות או מחוייבות כזו )

אני מעדיף לשלם מעט יותר, ולא לבלות את זמני בכל מיני מוסכים כאלו ואחרים.

אני מרגיש שנכוויתי משוק היד 2 ואין לי מספיק ידע וכלים מתאימים בשביל לא לצאת ממנו בשן ועין.

נכוויתי והתאכזבתי מהמוסכים - כולל המוסכים המומלצים שמרבים להמליץ עליהם בפורום. (אני לא אציין שמות).

 

ד"א ה- LTZ (הדגם המאובזר) מסתובבת בלוחות באיזור ה-45 אלף לשנת 2016. בסה"כ עסקה לא רעה ואני מניח שאפשר להוריד עוד.

 

 

לו הייתי קונה בשביל למכור, לא הייתי קונה את הספארק וככל הנראה שהייתי קונה פיקנטו/ I10.

אני לא חושב עכשיו בכלל על המכירה.

אני חושב שזה לא משנה איך שלא תגלגל את זה רכב פרטי/ליסינג זו הוצאה כספית כולל יד 2 אפילו ששם זה באופן משמעותי פחות.

 

אולי הייתי צריך לבדוק גם את הספייסטאר החדשה בגלל עניין צריכת הדלק. (בסופו של דבר זה מצטבר).

יש לה דגם מאובזר עם אבזור דומה לשל הספארק LTZ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לספארק מושבים נוחים יותר, היא שקטה יותר ולא רועדת בעמידה ובנוסף חזקה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייסטאר קלה יותר. השאלה אם הכח הזה מתבטא במשהו או שזה רק נתון על הנייר.

מה שציינת אלו אחת הסיבות שויתרתי עליה. העדפתי מנוע עם פעולה שקטה וחלקה בעל 4 צילידנרים.

בכל מקרה מבחינתי זה כבר לא משנה, את הבחירה שלי כבר עשיתי.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק זריזה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייסטאר היא פחנוע על גלגלים. המכונית הגרועה ביותר שיצא לי לבחון בשנים האחרונות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום היא לא אטרקטיבית כמו שהייתה כשיצאה.

והמכירות בהתאם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

לדעתי זה ממש טעות ללכת על רכב חדש מהסוכנות כשיש מקבילות שלו ב-0 קילומטרׁ(גם אם יש פחות אבזור). זה פשוט לא תחרות כשחדשה מהחברה עולה 82 אלף וב-0 קילומטר היא 65(למודל 2019).

...

בנוסף למה שנאמר כאן על ההבדלים בין הדגמים מ-0 ליבואן, נדמה לי שעלה כאן לא מזמן שרשור על בחור שנדרש לממש אחריות יקרה, והיבואן גלגל אותו לחברת הליסינג שממנה קנה את ה-0 ק"מ (שגלגלה אותו חזרה ליבואן). לא זוכר איך זה נגמר, אבל תודה שלא היית רוצה להיות במקומו.

 

סופו של דבר, לזול הזה יש מחיר. שכל אחד יעשה את החישוב שלו אם כדאי לו לשלם אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית בחירה מצויינת עם הספארק, תתחדש!

הייתה לי כזו בליסינג למשך שנתיים (החזרתי כשהחלפתי עבודה), תענוג של רכב מכל הבחינות. והרגתי אותו מבחינת מהירות, רוב הזמן 150-160 בבינעירוני ועירוני עם רגל כבדה מאוד. נוסע מצויין ומרגיש תכלס לדעתי כמו רכב גדול יותר, פשוט ככה.

 

המדידה הרגעית יותר מדי קופצנית ומציגה נתונים שלדעתי האישית הם מאד לא הגיוניים.

 

לא חושב שזה משהו מוזר, מדידה רגעית היא בדיוק מה שהיא, רגעית. זה שאתה רואה נניח 20-30 ליטר ביציאה מהרמזור ואז זה יורד ל 4 כשאתה כמעט עוזב את הדוושה ומשייט ב 50-60, זה באמת ככה, בכל רכב (ובמנועים גדולים יותר המספרים כמובן יהיו יותר גבוהים בהתאם :))

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית בחירה מצויינת עם הספארק, תתחדש!

הייתה לי כזו בליסינג למשך שנתיים (החזרתי כשהחלפתי עבודה), תענוג של רכב מכל הבחינות. והרגתי אותו מבחינת מהירות, רוב הזמן 150-160 בבינעירוני ועירוני עם רגל כבדה מאוד. נוסע מצויין ומרגיש תכלס לדעתי כמו רכב גדול יותר, פשוט ככה.

 

 

 

לא חושב שזה משהו מוזר, מדידה רגעית היא בדיוק מה שהיא, רגעית. זה שאתה רואה נניח 20-30 ליטר ביציאה מהרמזור ואז זה יורד ל 4 כשאתה כמעט עוזב את הדוושה ומשייט ב 50-60, זה באמת ככה, בכל רכב (ובמנועים גדולים יותר המספרים כמובן יהיו יותר גבוהים בהתאם :))

 

לנהוג ב160 קמ"ש זה לא בדיוק סיבה גאווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור רכב חדש מהניילונים - לא בטוח בכלל. אולי ב-0 ק"מ.

בתור משומשת - יש הזדמנות לקנות אחת מ-2016 בת 3 ב-45 אלף ש"ח או פחות מכך (בהתאם לרמת האבזור/0 ק"מ) ואני מתאר לעצמי שזה ירד עוד.

אם בתור משומשת היא תשתווה למחיר של ה- C1/108 הרובוטית אז אין פה שאלה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...