Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו המערכת jvc בספייס התחילה.לעשות בעיות אחרי 4 שנים בערך.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למרבה המזל, נראה שמערכת המולטימדיה בינתיים בסדר והתופעה הזו בינתיים לא חזרה על עצמה. אני קושר את זה למזג האוויר המאוד חם ששרר בשבועות האחרונים 35 מעלות +.

 

סתם קוריוז.

אתמול נסעתי קצת על העלייה של כביש 1. הרכב טיפס בכיף ל- 100 קמ"ש והמנוע ישב על כ-3000 סל"ד. הרעש מהמנוע היה סביר לאוזן ובהחלט נסבל.

מה שמאכזב היה צריכת הדלק - אפסתי את מחשב הדרך לפני העלייה ונמדדה צריכה ממוצעת של כ- 10 ק"מ לליטר.

מה שכן, אני בכלל לא בטוח שרכב מאותה הקטגוריה (נניח קיה פיקנטו) ישיג צריכת דלק טובה יותר בתנאים דומים.

פורסם

תשים לב לתופעות חשמל ביום חם קיצוני או קר קיצוני.

 

נכון - אין בארץ הזאת קור ממש קיצוני - אבל יש באקלים שלנו מעברים קיצוניים מחום לקור - שנה שעברה היתה יממה שנפילת הטמפרטורות בה במהלך הלילה ירדה מאזור ה20 מעלות לאזור ה4 מעלות בשעות הבוקר המוקדמות - נדלקה לי תקלת ABS שאחרי מספר חודשים נעלמה מעצמה איך שהגיע יום אחד חם.

 

ביחידות מולטימדיה יכולות להתחולל כל מיני תופעות מעניינות בשינויי אקלים או בימים חמים במיוחד וזה יכול להיות בעיות במסך מגע שנפרד קצת מהמשטח שלו, זה יכול להיות קונקטור שמאבד מגע או מאבד שפשוט לא מסוגל לספק את הדרישה ואתה לא ממש תדע מאיפה זה מגיע או מה באמת גורם לזה.

 

אם מדובר במולטימדיה בהתקנה מקומית - איך אומרים - צר לי?

 

אם מדובר במולטימדיה מקורית יצרן - כדאי לדווח על זה למחלקה הטכנית של היצרן עצמו - יכול להיות שיענו לך שיש על כך TCB וזו תופעה מוכרת ויפנו אותך לתיקון אצל היבואן. תמיד שווה בדיקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עברתי כ-20,000 KM ובינתיים אני מרוצה.

צריכת הדלק המשולבת ירדה מ1/14 ל 1/12 ואף ל1/11. (צריכת דלק של קיה פיקנטו).

עקב הפקעת נתיב הנסיעה השלישי בכביש החוף. וריבוי הפקקים בדרך הלוך וחזור.

מה לעשות, המכונית הזו לא מצטיינת בצריכת דלק אבל עד כה אין לי תלונות.

 

בקרוב אני אבצע רוטציה+איזון לכל הצמיגים.

יש מעט רעידות בהגה במהירות של 100 קמ"ש+.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
עברתי כ-20,000 KM ובינתיים אני מרוצה.

צריכת הדלק המשולבת ירדה מ1/14 ל 1/12 ואף ל1/11. (צריכת דלק של קיה פיקנטו).

עקב הפקעת נתיב הנסיעה השלישי בכביש החוף. וריבוי הפקקים בדרך הלוך וחזור.

מה לעשות, המכונית הזו לא מצטיינת בצריכת דלק אבל עד כה אין לי תלונות.

 

בקרוב אני אבצע רוטציה+איזון לכל הצמיגים.

יש מעט רעידות בהגה במהירות של 100 קמ"ש+.

 

אצלי הצריכת דלק היא כמעת 1/9

אבל אני עם רגל די כבדה ואני גר במרכז אביב (למרות שבסופי שבוע אני כן יוצא מהעיר לאיזה 100-150 ק״מ הכי הרבה (בסה״כ, לא לכיוון)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

בלי להרגיש שנה חלפה לה.

אלו הן ההוצאות עבור שנת שימוש אחת -/+ לא כולל הוצאות רכישה.

יצא שנסעתי לא מעט. ייתכן, והיה עדיף לרכוש רכב ממונע דיזל/היברידי או כל רכב אחר שחוסך בדלק.

בשנה הבאה אני מתכנן לצמצם באופן משמעותי את השימוש ברכב.

 

בתור רווק צעיר - הרכב עונה על הצרכים שלי ומהווה עבורי, שדרוג משמעותי מהפג'ו 107 הרובוטית שהייתה ברשותי.

 

 

[TABLE=width: 200]

[TR]

[TD=align: right]הוצאה[/TD]

[TD=align: right]סכום[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]טיפול 15,000[/TD]

[TD=align: right]622[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]דלק[/TD]

[TD=align: right]12,000[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]ביטוח חובה+מקיף[/TD]

[TD=align: right]3097[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: right]סה"כ[/TD]

[TD=align: right] 15,719

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

הטיפול במורשה יבואן?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה ירידת הערך של הרכב אחרי שנה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אתה יכול לבדוק במחירון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

די, באמת ?

 

לא צריך בשקלים.

באחוזים, בערך, זה גם מספיק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

קח את מחיר המחירון היום, את מחיר המחירון שלו כחדש , חלק את הראשון בשני, תוריד את מה שקיבלת מאחד ותכפיל ב 100.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לא רוצה לפתוח נוסע חדש אם כבר יש את זאת, אבל למישהו שיש את הרכב (לי יש את הדגם LTZ 2019) יש לו בעיה עם הנייד + בלוטוס + מוזיקה?

הנייד שלי זה סמסונג 10+, אני מתחבר לבלוטוס, מתחיל לעבוד לי הנגן של המוזיקה (לא של גוגל, אחד אחר שאני משתמש בו שנים) ופשוט לא שומעים..

 

אני חושב ש הבעיה התחילה אחרי העדכון לאנדרויד 10, גם עשה לי קצת בעיות עם הANDROID AUTO אבל איסוף שלו + איפוס של המערכת סידר את הבעיה, אבל זה לא קרה עם הבלוטוס, כמו שאמרתי הנייד מתחבר בלי בעיה, מראה לי שהוא מחובר לשיחות ואודיו אבל לא שומעים את המוזיקה..

 

מה אפשר לנסות לפני שאני פונה לשירות? אין לי זמן כל כך ללכת לשם תכלס.

 

תודה ראש על עזרה :-)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

טוב, אז הגיע טיפול 30,000 .

800 ש"ח ראיתי שיש בהצעה טיפול במסיר פיח (70 ש"ח) העפתי אותו .

לאחר מס' שעות התקשרו אליי מהמוסך ואמרו לי שאני צריך להחליף בלמים.

מ-750 ש"ח הטיפול קפץ לאיזור ה- 1700.

אני מקווה מאוד שלא החליפו לי בלמים לחינם.

יכול להיות שזה נגרם כתוצאה מנהיגה ובלימה לא מספיק מחושבת/עדינה/ פקקים / גיר רציף (בלימת מנוע לא מיטבית).

 

אם לא הייתה לי אחריות, הייתי בודק/מטפל במוסך אחר אבל מכיוון שאני בתקופת האחריות אני לא משחק עם זה.

אני מקווה מאוד שהם לא הוחלפו לחינם, לא הרגשתי שהרכב לא בולם כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

אם הרכב לא בולם כמו שצריך אתה מחליף מאוחר מידי, וריבוי הפקקים אכן יכול להוביל להחלפה. זה גם עניין של מרווחי טיפולים - עם מרווחים גדולים לא יסתכנו, אם הבלמים יכולים להחזיק רק עוד 10K ולא 15K עד לטיפול הבא אז יחליפו לך למרות שהם תקינים.

 

תזכור שמטרת טיפולים שוטפים הינה לשמור על מצב אופטימלי, לא לתקן משהו שכבר התקלקל.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...