Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, menir1 כתב:

יצא יקר מהרגיל כי החלפת גם כריות בולם. 

הגיוני, השאלה אם מחיר הטיפול היה דומה במוסך רגיל או באופן משמעותי פחות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

מחיר שעתון עבודה יקר, כמו ברוב מוסכי רשת יבואן. במוסך שלא ברשת היבואן היית חוסך כ-200 ש"ח לערך על טיפול סטנדרטי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

לאחר כ-4 שנים , הוחלף זוג הצמיגים הקדמי ל eco contact 5 .

באחוריים עדיין נותר בשר.  

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עברה כשנה מאז הטיפול הקודם, והרכב הגיע לכ-70,000 ק"מ. 

עברו כ-4.5 שנים מאז קניית הרכב.

 

שוב הטיפול יצא יקר בעקבות החלפת שמן גיר CVT, ובגלל בעיית חשמל שנגרמה עקב התעסקות מיותרת שלי עם מערכת המולטימדיה. (החלה שוב לזייף)

 

אני שוקל להפסיק ללכת למוסך מורשה יבואן.

סתם לדוג': הם גבו ממני על 4L שמן , 268 ש"ח.

בזמן שאפשר לקנות כ-5 ליטר שמן בתקן Dexos ב-189 ש"ח.

אני רק צריך לאתר מוסך אמין שמשתמש ועובד עם חלקים מקוריים,שעושה טיפולים לפי שגרת הטיפולים של היצרן.

 

 

image.thumb.png.78aacc5db322e0ca15b1546b905eca19.png

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • מעניין 1
פורסם

השאלה היא אם 200-300 שקל לשנה שאולי תחסוך על טיפול (ולא מאמין שזה יגיע לסכומים כאלה עם חלפים זהים) שווה את החלפת המוסך וההימור.

 

 

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

זאת באמת שאלה, לכן לא מיהרתי להחליף מוסך. מצד שני מדובר ברכב פשוט יחסית ולא מורכב לטיפול.

לא מדובר ברכב צרפתי ששם לא הייתי מהמר.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

620 שקל עם שמן גיר?!?! ליטר עולה 40 שקל

אני החלפתי גם בספארק 2017 שמן גיר עצמאית והשתמשתי בקצת פחות מ4 ליטר כי זה מה שיוצא בהחלפה (חלק לכוד בחלקים שונים בגיר). בכל הגיר התכולה היא 7 ומשהו ליטר.

מאוד מעניין אותי איך הם הגיעו ל6.2 ליטר... כי אני בספק שהן עשו 2 החלפות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ההפרש בעבודה עצמה של הטיפול רק שמן גיר ומנוע יהיה באמת 200 שקל אבל השמן גיר מאוד יקר מה שלקחו לך ביחס לשמן זהה שהיית קונה בחנות חלפים

  • רעיון טוב! 1

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

לאחר כ-4 וחצי שנים +/- 

מסך המולטימדיה שבק חיים. 

ככל הנראה יוחלף למסך מפירוק. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 4.6.2023 בשעה 16:27, Benor כתב:

לאחר כ-4 וחצי שנים +/- 

מסך המולטימדיה שבק חיים. 

ככל הנראה יוחלף למסך מפירוק. 

תוודא טוב, לי היה את הרכב הזה וכל פעם שמזג האוויר התחמם המסך עשה בעיות וחזר לעצמו בסופו של דבר. 

  • רעיון טוב! 1
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

טיפולים

בוצע טיפול 90,000 שגרתי.

שוב שכחתי לוותר על השמן נחשים.

אני עדיין הולך למוסך היבואן, טרם מצאתי מוסך אמין שאני יכול לסמוך עליו.

 

תקלות

-מסך המולטימדיה שבק לחלוטין, והוחלף למסך אפטרמרקט לפני כשנה וחצי.

 

-לאחרונה, הייתה תקלה בחלון הנוסע שהפסיק להגיב והוא סירב לעלות.

הוחלף פסנתר בצד הנהג.  נפרדתי מ-850 ש"ח. 

 

לצערי, החלפתי את רביעיית הצמיגים שהיו לי (קונטיננטל- שנת ייצור 2017) לצמיגים סינים (לאחר פנצ'ר בדופן באחד מהצמיגים החדשים שהחלפתי שלא היה ניתן לתיקון.

שאלתי אם יש לו צמיג שלא סיני, ואמר שיש לו רק צמיג סיני מסוג גרינלנדר עבור המידה שלי.

"אין הבדל גומי זה גומי, אני מנסה לחסוך לך תקשיב לי".

בפועל, מכר לי צמיג סיני ביוקר. לא נורא, כפרה מזכיר לעצמי שזה בלתי אפשרי לעשות אופטימיזציה וכל הזמן להגיע מוכן יש גם בלתמ"ים שתופסים אותך שאתה לא במיטבך ואתה רק רוצה לסיים את האירוע.

בכל מקרה להרגשתי, אם אני לא אדאג להזמין את הצמיגים באינטרנט קודם לכן ואעשה השוואת מחירים אז בסבירות גבוהה שאני אדפק.

 

בינתיים,  כשיוקר המחיה עלה והכל התייקר אני החלטתי להשאר עם הרכב הזה שבינתיים משרת אותי נאמנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

TIPUL2024.jpg

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 2
פורסם

אתה לא מבקש הנחה בטיפולים? 

בדרך כלל במוסכים מורשים אפשר לקבל הנחה של 5-15%. 

  • רעיון טוב! 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

החלפת מצבר שנייה במספר. 

מצבר של בוש שהוחלף ביוני 2022 החזיר את נשמתו לבורא. 

המצבר הוחלף למצבר של וארטה עם אחריות של שנה.

נפרדתי מ650 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...