Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק LTZ למשפחה קטנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב להורים שלי, לרוב תסע בו רק אמא, לפעמים עוד 2-3 אנשים (גג 4)

 

הם כבר הזמינו אותו, 83 אש"ח בערך חדש לגמרי מהסוכנות, מאובזר ברמה הגבוהה ביותר שזמינה (מלבד סאן-רוף).

 

בעיקרון מה שהכי קריטי ברכב הוא - צריכת דלק סבירה, אמינות גבוהה (מאוד), חלפים וטיפולים במחיר זול יחסית, ושיהיה קטן.

 

מה דעתכם על הרכב הזה?

יש שבועיים עד שיגיע ואפשרות לבטל או לקחת אחד אחר.

 

אציין שהם עשו נסיעת מבחן על הסוזוקי סלריו ולא אהבו אותה. אמרו שהייתה לא נוחה והרגישה זול.

פורסם

אם לא צריך תא מטען מעבר לקניות בסופר לפשפחה קטנה הוא רכב מעולה.

 

נוח, חסכוני וזול לאחזקה. אשתי מתניידת בכזה בדיוק כבר שנתיים וחצי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מאוד הנהנתי מהספארק, לדעתי המיני העדיפה, מוזמן לקרוא את המבחן שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2479/מבחנים/מבחן-דרך---שברולט-ספארק-LTZ

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הרכב מצויין,עם גיר אוטומטי רציף,שעדיף בהרבה על סלריו הרובוטית והמצועצעת(לטעמי לפחות).

אבל והאבל גדול,אם אנחנו מדברים על הסעת 3 אנשים מאחור ברוב הנסיעות או באופן קבוע אז זו לא בחירה טובה ותיאלצו/תצטרכו לחפש משפחתית.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הסלריו באמת נחותה.

 

אלטרנטיבות הן ה-I10/קיה פיקנטו.

לכל אחת יתרונות וחסרונות. יש המון מבחני השוואה ברשת.

 

אם אתם באמת רוצים להיות בטוחים - לכו תראו אותם.

פורסם

חפש משפחתית נורמלית - למה להידחס בקופסת טונה? לא חבל ?

 

יש לך המון אופציות אם כי לא הכי חדשות אבל מציעות מקום, באגז', בטיחות עדיפה ברוב המקרים, מנוע נורמלי ומזגן סבבה.

 

בכלל לדעתי רכבים כאלה צריכים לשרת רווק או מקסימום זוג עם כלב.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

83 אש"ח זה ממש יקר. אתה בטוח?

הציעו לי את ה- LTZ בסוכנות עם הנחה בכ-74 אלף.

במחיר הזה למשפחה אפשר לקנות סיאט איביזה 0 ק"מ או פיאט טיפו.

אבל שאר הרכבים שציינתי הם לא קטנים.

פורסם
83 אש"ח זה ממש יקר. אתה בטוח?

הציעו לי את ה- LTZ בסוכנות עם הנחה בכ-74 אלף.

במחיר הזה למשפחה אפשר לקנות סיאט איביזה 0 ק"מ או פיאט טיפו.

אבל שאר הרכבים שציינתי הם לא קטנים.

מעניין מה שאתה אומר...

מתי קיבלת את הצעת המחיר?

ומה הייתה רמת האבזור?

פורסם

אלה מחירי "מבצע".נכון לשבוע שעבר לפחות.

בכל מקרה,לדעתי אלה גם המחירים ביום יום,או קרובים מאוד בעקבות ה"ביקוש" הער אליו זוכה המותג.

ללא קשר,רכב מעולה.

פורסם

מי משווה למי?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...