Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשרי את הגומייה בלבד.

אם תשלח לי מספר שילדה אני אתן לך את המק"טים של כל הגומיות

 

תודה אשלח בפרטי..

אני בין היתר צריך להחליף בולמים קדמיים, גומייה לציריה ולמשולש.

 

האם להחליף מקורי או שיש המלצות לתחליפי ?

פורסם

אתה על גבול האחריות, לא? הגיוני שכל זה יוחלף?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון ..

אז החלפתי שני משולשים קדמיים.

הגומיות שלהם היו בלויות.

לצערי יש לי רעש לא מובן ... בעיקר בצד ימין קדמי. לאו דווקא מעל באמפרים, גם בסיבובים וכן מעל בורות קטנים.

שלחוצים על הצד של הבולם לא רואים שהוא תקול.

עברתי כבר 3 מוסכים שונים.

אחד אמר להחליף את מוטות המשקפיים של המשלושים.

שני אמר להחליף רק את התושבת של הבולם.

שלישי אמר את כל מה שנאמר למעלה פלוס שני הבולמים וכמובן כיוון פרונט לאחר מכן.

אני פשוט לא מעוניין להחליף חצי מהרכב ללא צורך.

רציתי לעשות בדיקת בולמים הבחור אמר לי שהבולם תקין עוד לפני הבדיקה ?!

מה אתם מציעים ?

איך להתנהל מבלי שיעבדו עלי ?

פורסם

זה יכול להיות המון דברים, צריך להרים את הרכב על ליפט ולחפש חופשים - לא להנפיץ בעיות שאולי אין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זה יכול להיות המון דברים, צריך להרים את הרכב על ליפט ולחפש חופשים - לא להנפיץ בעיות שאולי אין.

 

כאמור, עשיתי את זה.

בשלושה מוסכים שונים ...!

כל אחד אומר משהו אחר.

מה אני אמור לעשות... להחליף את על המכלולים?

פורסם

לחיצה על צד הבולם לא תגיד לך כלום.

צריך לנענע את הרכב מצד לצד ולשים יד על קצה הבולם באזור הטורפדו של המגבים, אם מרגישים חופש אז בולם גמור.

 

אתה שומע נקישות או מין חיכוך של גומי?

פורסם

אם אתה במרכז, עשה טובה לסיטרואן שלך וכנס לגבע.

בעבר היה לי רעש ממתלה של 206. שהייתה לי הזדמנות, עברתי ליד המוסך וביקשתי שיקשיבו לרעש. מבלי שהרימו את האוטו ידעו להצביע בוודאות על הבעיה. מיותר לציין שקלעו בול.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...