Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מחפש לקנות טויוטה אייגו או דומיו העלתי פוסט לחיפוש בפייסבוק וחזרה אליי בחורה שיש לה סיטרואן C1

נראת ממש שמורה רק 16 אלף ק''מ והיא אמרה לי שהאוטו לא ראה מוסך.

 

אני מגיע בודק כל מה שצריך ואז מגלה שהאוטו אף פעם באמת לא היה במוסך . גם לא בטיפול פעם בשנה.

הרכב בן 4!!!

 

היא טענה שהאוטו צריך לעשות כל 15 אלף טיפול ומכיוון שהוא רק עכשיו לאחר 4 שנים עומד העל הקילומטרז הזה היא לא עשתה עדיין טיפול.

 

חשבתי שאולי זייפו קילומטרז אבל האוטו שנת 2014 והצמיגים נראים חדשים ומוטבע עליהם שהם יוצרו ב4813

 

מה דעתכם, האם עדיין לחשוב על קנייה במחיר הנכון ?

עריכה אחרונה על ידי Lior Jirad
פורסם

לאיזה תשובה אתה מצפה? אנחנו לא מכירים אותה, אולי כן ואולי לא.

מה שבטוח שהשמן מאבד מיכולת הסיכוך לאחר שנה, לכן אומרים או 15k או שנה הראשון מבניהם.

אני מכיר אנשים שלא עושים טיפול כל שנה ומחכים לקילומטרים המומלצים ע״י היצרן. אני לא מספיק עשיר בשביל לדפוק מנוע אז הייתי ממליץ להכניס לטיפול בהקדם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

היא לא מבינה שטיפול זה או 15 אלף ק"מ או שנה , המוקדם מבינהם.

מאחר ולא חסרות ממש C1/107/אייגו למה שתשבור את הראש עם רכב עם סיכוי לא רע לבוצה או שאר נזקי הזנחה ?

פורסם

ק"מ נמוך אינו מבטיח את אמינות הרכב. לא הייתי קונה רכב שלא טופל 4 שנים.

בעיניי, עדיף לרכוש רכב בגיל הזה שעשה 40-50 אלף ק"מ, אבל נכנס לטיפולים בזמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם האוטו נסע יום יום, כל יום למרחק קצר, לא הייתי קונה.

 

 

אם זה המקרה הנדיר מאוד כשהאוטו נוסע פעם בשבועיים למרחקים ארוכים וכל יתר הזמן עומד, אז אולי כן.

 

 

פורסם

לא הייתי קונה רכב בן 4 שלא טופל מאז שיוצר.

הסיכון גדול מידי עבורי במחיר שאפילו מתקרב ל80% מהמחירון.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם

הייתי עובר הלאה, זה לא רכב נדיר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מתי כבר כן כדאי לקחת את הסיכון ? כמה פחות ממחירון?

לא רשמתי אבל ברור שאקח את הרכב למוסכניק שאני סומך עליו כדי שהוא יבדוק אותו.

משיחה קטנה בטלפון הוא אמר שלא לפסול ישר. קודם כל נראה מה קורה בפנים שלא בתגבשה בוצה.

נגיד שלא התגבשה ואפשר לשקם עם טיפול ושטיפה. נמשיך לדון בעניין המחיר.

פורסם

שאלת תם. כמה "מסוכן" יכול להיות רכב כזה אם בוצעה בדיקה מקצועית ומה יכול להתפספס ?

 

(למעט בוצה ואולי הצטברות משקעי פיח, יובש גומיות וכו')

פורסם

במחיר הנכון אולי הייתי קונה.

אפשר לשאול באיזה מחיר בדיוק היא נקבה?

ממליץ לך גם לבדוק את המזגן לפני. הן בסרק והן בנסיעה.

פורסם
במחיר הנכון אולי הייתי קונה.

אפשר לשאול באיזה מחיר בדיוק היא נקבה?

ממליץ לך גם לבדוק את המזגן לפני. הן בסרק והן בנסיעה.

 

תודה על ההמלצה. אבדוק את זה.

המחירון בסביבות ה29 היא ביקשה 22.

ואני עוד לא נכנסתי למשא ומתן בעניין

הסברתי לה שזה ממש בעייתי מה שהיא עשתה עם הטיפולים (יותר נכון לא עשתה)

×
×
  • תוכן חדש...