Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מיצובישי אקליפס קרוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נהגתי באקליפס קרוס ברמת גימור זהה לרכב המבחן.

לדעתי תא הנוסעים דווקא כן מפגין התקדמות יחסית למיצובישי, במיוחד בעיצוב הקונסולה אבל גם באיכות החומרים שעדיפה על כל מה שהיה עד עכשיו. מסכים שהיא עדיין נמוכה ביחס למתחרות. משטח המגע לשליטה במסך המרכזי מעט גימיקי ולא אפוי עד הסוף. הוא דורש יותר מדי לחיצות לפעולה שדורשת לגעת פעם אחת במסך.

הביצועים באמת זריזים ותיבת ההילוכים הרציפה מצויינת, שוב יחסית לרציפות כמובן. הזכירה לי מאוד את התיבה של האימפרזה החדשה שבה מותקן הגיר הרציף הראשון שהצלחתי להסתדר איתו ואפילו לחבב קצת בנסיעה רגועה. צריכת הדלק הייתה גבוהה גם אצלי.

מערכות הבטיחות המקוריות באמת מקיפות למדי למעט המחסור בתיקון היגוי בעת סטייה מהנתיב. ההתרעה עצמה על סטייה מהנתיב חלשה מדי לטעמי. בקרת השיוט האדפטיבית מגיבה מעט באיחור לשינויים במהירות התנועה ורוב הזמן הבלימות שלה היו חזקות מדי והפרו את השיוט הרגוע.

נוחות הנסיעה לא רעה אבל הייתי שמח לקצת יותר ריסון לאחר מעבר על שיבושים. בידוד הרעשים בסדר למעט רעשי רוח ממראות הצד וקורות A וגם רעש צמיגים מוגזמים על כבישים ישנים/לא איכותיים.

את המראה החיצוני השארתי לסוף גם בגלל שמדובר בטעם אישי וגם כי עדיין לא החלטתי סופית מה אני חושב עליו. החזית נאה גם אם מעט צעקנית עם עומס הכרום. מהצד אני יכול לזרום עם המראה דמוי הקופה ויש לו חינניות מסויימת. מאחור הוא פשוט מוזר, נראה קצת צר מדי, הפנסים גבוהים מדי, וצמד הבליטות בצדי דלת תא המטען פשוט מיותרות.

לסיכום, צעד דיי משמעותי למיצובישי, מליין דגמים מיושן ומשעמם יש להם פתאום רכב עם מראה חיצוני ייחודי ואני מאמין שבקרב קהלים מסויימים אפילו נחשק. מצד שני ביחס למתחרות הוא מציג נחיתות בתחום הדינאמי, נוחות הנסיעה ובעידון הכללי.

המחיר יקר מדי. כשה-ASX היה בדרכו הימרתי שהוא יקבל מחיר נמוך יותר. הבחירה בתג מחיר גבוהה עבור ה-ASX הבהירה שהאקליפס לא הולך להיות זול ואכן הוא תומחר יקר מדי לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מליין דגמים מיושן ומשעמם יש להם פתאום רכב עם מראה חיצוני ייחודי"...

 

לגבי שאר הדגמים של מיצובישי אני מסכים איתך, מיושן ומשעמם זאת ההגדרה המדוייקת. אבל באאוטלנדר החדש (סוף 2015) כבר הוצג שיפור משמעותי מאוד בעיצוב החיצוני, והוא הפך למשהו מאוד ייחודי וממש לא משעמם.

 

הפרונט של האקליפס החדש הוא בסך הכל שדרוג קל לאאוטלנדר, והחידוש העיקרי הוא בעיצוב הפנימי שגם הוא קיבל שדרוג נאה לעין (סוף סוף). אבל כפי שכתבו כאן, עדיין זה זה לא הדבר הכי מלהיב שיש.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא שהרכב הזה מהבסיס מעוצב באופן חביב ואפילו דיי נועז.

האאוטלנדר בעיני הוא מקרר שהלבישו עליו חזות מנצנצת, והוא לא רכב מעוצב.

לגבי ליין הדגמים שלהם, את ה-ASX אני דווקא מחבב אבל הוא שריד לקו העיצוב הקודם שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אף אחד מחברי הפורום המכובד - carsforum,

עדיין לא הצליח לשנות את דעתו של חבר הפורום - outlander

לגבי צורת הנראות של הרכב מיצובישי אאוטלנדר שברשותו.

רבים ניסו זאת ללא הצלחה.

 

כפי שנאמר על טעם ועל ריח אין להתווכח.

 

הוא ימשיך ויחשוב שלרכב צורה של ג'יפ או ג'יפון.

כאשר לדעת רבים מחברי הפורום הרכב נראה כמוביל נוסעים שיגרתי (מקרר)

בעל חזות מנצנצת אבל משעממת המיועד להסעת 5 עד 7 נוסעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על טעם ועל ריח באמת אין מה להתווכח וזכותו להחזיק בדעתו.

 

מם נחמד שעלה היום בפייסבוק של הגרנד טור והזכיר לי מיד את השרשור:

 

.facebook_1529235099544.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא קראתי כתבת רכב שלא מציינת את נפח המנוע של הרכב וגם את הכותרת הרומזות לקשר לעולם הבישול לא הבנתי, במיוחד שאין הקשר בפסיקה עצמה.

בכל מקרה, את התוכן עצמו נהנהתי לקרוא.

 

בקשר לרכב, אתמול הייתי בפקק אחרי אחת כזו ואכן החלק האחורי לא נעים למבט. החלק הקידמי, לפי התמונות לפחות נראה טוב. הצד לא יפה, אבל לא נתקלתי ב-suv שיפה בפרופיל.

 

הדבר הכי חשוב, טוב שיש יצרינים שמתחילים מלחמת חימוש באיבזור הרכב, לאט לאט הדברים האלה יהפכו לסטנדרט ונראה פה דגמים מאובזרים מהיצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...