Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת פוג'י XT2 יד2 או סוני A6500?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשקל הוא פקטור משמעותי אבל אני רוצה ציוד שיהיה איתי לטווח די ארוך.

פוקוס מהיר חשוב לי די הרבה ובקטע הזה אני חושש על הפוג'י כי לסוני יש פוקוס יותר טוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא טועה, אני מבין טוב מאוד את העיקרון של עדשת נורמל. עדשת נורמל היא עדשה שמציגה את התמונה כמו שהעין רואה אותה, לא את זווית הראיה של העין (כי היא יותר קרובה ל-160 מעלות) אלא את הפרספקטיבה והגודל של כל אובייקט בפריים. וכאן אם תיקח עדשת 25 על קרופ 2 ועדשת 50 על פולפריים את *לא* תקבל את אותו פריים. תבדוק אותי.

 

 

א. תקרא כאן

 

ב. ראה שתי תמונות שצולמו עם ה D750 שלי ועדשת 24-85, שהוצבה בקצה השולחן ע"ג קופסא.

צולם ב 50 מ"מ:

DSC_9181.jpg

 

צולם ב 35 מ"מ במצב קרופ 1.5:

DSC_9182.JPG

 

 

 

 

אתם עושים את הטעות של לשתות את מה שהיצרנים מוכרים לכם. נכון ש-A7 שוקלת 200 גרם פחות מ-D750 וכשזה בא בפרספקטיבה של 600 מול 800 גרם זה מלא, אבל כזה בא בתוך מערכת שלמה עם עדשה או כחלק מתיק ציוד עם עוד 2-3 עדשות, חצובה ופלאש או שניים, ההבדלים האלה מצטמצמים. ותיק של 7 קילו מול תיק של 8 קילו (אם אתה לוקח מצלמות מירורלס מול DSLR עם אותו חיישן ואותו ציוד נילווה) זה לא כזה הבדל משמעותי.

 

פה אתה צודק לגמרי, כן יש חסכון של 200 גרם במשקל הגוף, אבל משקל העדשות לא משתנה בסדרי גודל כאלה בכלל.

פורסם

בנוגע למשקל וציוד - תקנו אותי אם אני טועה - זה שרשור של חובבי צילום בתת פורום של חובבי רכב, לא של מזוכיסטים או ציודופילים או להבדיל, מקצוענים עם דרישות ספציפיות. רוצים ליהנות. תנו לי את התוצאה הכי נעימה לעין ביחס למשקל ולמחיר. גם חצובה וגם פלאש? נו באמת. למה לא סט מטריות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...