Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

לפני כשבוע עשיתי טסט לרכב, בסיום הבדיקה נאמר לי שנכשלתי על "פנסים ולוחית רישוי" (את קומבינת הלוחיות נשאיר בצד), בטופס הבדיקה היה מסומן בשורת הפנסים (כחוק).

כששאלתי מה הבעיה בפנסים נאמר לי שיש לגשת לחשמלאי רכב, שאלתי אולי יש בעיה בכיוון שלהם, נאמר לי שלא ושוב "צריך ללכת לחשמלאי רכב".

בסופו של דבר הוצאתי מאחד הבוחנים האחרים שנכשלתי כי הנורות שלי לבנות (White vision של פיליפס שכולם טוענים שעוברים איתם בלי בעיה).

ועכשיו לשאלה, המכון לא צריך לציין מה בדיוק הבעיה שבגללה נכשלתי? למה לנסות לשלוח אותי לחשמלאי סתם כשמדובר סה"כ בנורות?

פורסם

צריך לציין מה הבעיה. אתה לא אמור לנחש לבד.

תמיד הסבירו לי מה הבעיה ושלא הבנתי הכלתי לבוחן והוא הסביר לי.

במכון ספציפי אחרי שבשני רכבים שלחו אותי להחליף חלקים שלא קיימים - לא חזרתי אליו יותר.

פורסם

נזכרתי בעוד דבר, בבדיקת זיהום אוויר הכריחו אותי להעלות טורים עד למקסימום, יש צורך בזה? פעם ראשונה שעושים לי בדיקה כזאת.. אולי בגלל גיל הרכב

פורסם

כמה זה מקסימום? ראית או שמעת את המנוע?

חלק מהבדיקה זה להחזיק את הרכב באיזור 4000 סלד לכמה שניות

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

למה אתה לא מפרסם איפה המכון המקסים הזה ?

אני עם פליפס וויט ויזון ועברתי איתם כבר שנתיים ברציפות .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

מכת מדינה מכוני הטסטים בארץ. כל החוקים אפורים וכל אחד עושה מה שבא לו. אם המצב ימשיך ככה, אני חושב שנגיד למצב שלשחד בוחנים יהפוך למובן מאליו, כמו לתת טיפ למלצרים.

פורסם
נזכרתי בעוד דבר, בבדיקת זיהום אוויר הכריחו אותי להעלות טורים עד למקסימום, יש צורך בזה? פעם ראשונה שעושים לי בדיקה כזאת.. אולי בגלל גיל הרכב

עד למקסימום? לפני הקו האדום? משונה

גם ברכבים ישנים יחסית בהם נהגתי דרשו להחזיק ב- 3000-3500 סל"ד

פורסם
השתגעת? החארות האלה שקל לא יראו ממני

 

אז אתה תוציא אח"כ יותר משקל בגלל הטרטור.

פורסם

רכב בנזין, הונדה סיוויק שנתון 01.

החריכו אותי ללחוץ עד הקו האדום.

למי ששאל, מדובר בטסט אריה במישור אדומים.

פורסם
ציינת קו אדום, אם אין קו אדום?

לפי מה נקבע סיבובי מנוע מרבים?

 

אמור להיות לטסטר כתוב מה הסלד המתאים לרכב הזה. בפלואנס דיזל זה היה 5000 סלד.

פורסם
ערב טוב,

 

לפני כשבוע עשיתי טסט לרכב, בסיום הבדיקה נאמר לי שנכשלתי על "פנסים ולוחית רישוי" (את קומבינת הלוחיות נשאיר בצד), בטופס הבדיקה היה מסומן בשורת הפנסים (כחוק).

כששאלתי מה הבעיה בפנסים נאמר לי שיש לגשת לחשמלאי רכב, שאלתי אולי יש בעיה בכיוון שלהם, נאמר לי שלא ושוב "צריך ללכת לחשמלאי רכב".

בסופו של דבר הוצאתי מאחד הבוחנים האחרים שנכשלתי כי הנורות שלי לבנות (White vision של פיליפס שכולם טוענים שעוברים איתם בלי בעיה).

ועכשיו לשאלה, המכון לא צריך לציין מה בדיוק הבעיה שבגללה נכשלתי? למה לנסות לשלוח אותי לחשמלאי סתם כשמדובר סה"כ בנורות?

 

נתקלתי בדבר דומה לפני שנתיים עם לאון +copa שהייתה עם פנסי קסנון מקוריים. מיכשור הבדיקה במכון , בראש העין ,לא הצליח לקרוא עוצמות אור נכונות במספר נסיונות. הוכחתי לבוחן שהעוצמה בהארה על קיר ממול הייתה גבוהה יותר משני כלי רכב אחרים שהעביר, ולכן חתם לי שעברתי. כשבדקתי יותר לעומק הסתבר לי שהציוד דורש כיול לספקטרום שונה מספקטרום האור של נורות הלוגן שכמובן לא היה מכוייל בהתאם ולא ברור אם כוייל למשהו מיום שהותקן במכון.

 

לא כל מכון או יותר נכון בוחן, מבין בכלל את נושא הכיול הפילטרים האופטיים והספקטרום, הכי נוח להם זה להכשיל.

 

לך תנסה ללמד בוחן מושגים באופטיקה . דבר איתו איתו על מושגים כמו קנדלה,לומן, קלווין ,פיזור אלומה :lol: מירב הסיכויים שתתבקש להתפזר בעצמך .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...