Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברה רציתי לשאול

יש לי רנו קליאו שקניתי לפני שנתיים וחצי ולקחתי הלוואה ממימון ישיר של 63 אלף ש"ח

עכשיו בכללי שילמתי כבר איזה 35 אלף ש"ח

 

רציתי לדעת אם אני יכול לעשות טרייד אין על הרכב שלי ( ראש בראש או להוסיף עוד 5 אלף ש"ח )

על רכב אחר (כמו סיאט לאון)

 

 

זה אפשרי הדבר הזה או שאני משועבד לרכב?

 

חלק אמרו לי שאני צריך להחזיר את ההלוואה ואז לקחת אחת חדשה

וחלק אמרו לי שזה לא משנה כול עוד אני משלם להם

 

מישהו פה יכול לסדר לי את הראש? אני יכול להחליף את הרכב שלי על רכב אחר (מבן אדם פרטי \ מגרש ?)

ולהמשיך לשלם את ההלוואה רגיל?

פורסם

אתה לא יכול לעשות כלום עם הרכב שלך כל עוד הוא משועבד לגוף שנתן לך את ההלוואה.

גם אם תרצה למכור אתה תצטרך לכסות את ההלוואה ואז לקחת אחת חדשה על הרכב החדש.

פורסם
אתה לא יכול לעשות כלום עם הרכב שלך כל עוד הוא משועבד לגוף שנתן לך את ההלוואה.

גם אם תרצה למכור אתה תצטרך לכסות את ההלוואה ואז לקחת אחת חדשה על הרכב החדש.

 

אם אני הולך לסוכנות רכבים עדיין איאפשר לעשות כלום?

נניח להביא להם את הרכב ולהוסיף כמה שצריך ולהמשיך לשלם את ההלוואה?

פורסם
אם אני הולך לסוכנות רכבים עדיין איאפשר לעשות כלום?

נניח להביא להם את הרכב ולהוסיף כמה שצריך ולהמשיך לשלם את ההלוואה?

 

לשאלתך - לא.

הרכב שלך משועבד, אתה לא יכול לעשות איתו כלום (כולל למכור אותו לסוכנות רכבים) עד שאתה סוגר את ההלוואה.

 

מה שאתה כן יכול לעשות זה לגשת לסוכנות ולשאול כמה הם נותנים לך על הרכב שלך בעסקת טריידאין ולרכוש חדש דרכם.

הם כבר יעשו את כל עבודת הניירת של הסרת השעבוד, מתן הלוואה חדש וכו'.

פורסם

ההיתי בכמה סוכניות ורצו את הרכב שלי ראש בראש על רכבים פח .. אז עדיין הם יכולים לעשות איתי ראש בראש?

מצטער שאני חופר על זה אני חייב להבין עם מה יש לי עסק פה..

פורסם

לא כל כך ברור באיזה סוכניות היית או מה זה "רכבים פח".

אני מתכוון ליבואני רכב חדש, הם יוכלו לקחת ממך את הרכב המשועבד ולמכור לך רכב חדש.

הם יתעסקו עם כל סגירת ההלוואה והשעבוד שיש על הרכב הנוכחי שלך.

פורסם
לא כל כך ברור באיזה סוכניות היית או מה זה "רכבים פח".

אני מתכוון ליבואני רכב חדש, הם יוכלו לקחת ממך את הרכב המשועבד ולמכור לך רכב חדש.

הם יתעסקו עם כל סגירת ההלוואה והשעבוד שיש על הרכב הנוכחי שלך.

אהה הבנתי אותך..

 

אני תאמת מדבר על מרכב חדש ליותר ישן נניח רנו קליא 2014 לסיאט לאון 2010 שהמחיר של הלאון 41 אלף והמחיר של הרנו בסביבות ה 41-45 אלף

פורסם

אם אתה מעוניין ברכב ישן האופציה היחידה שלך היא למכור את הרכב באופן עצמאי,

לסגור את ההלוואה ולאחר מכן לקחת הלוואה חדשה.

פורסם
אם אתה מעוניין ברכב ישן האופציה היחידה שלך היא למכור את הרכב באופן עצמאי,

לסגור את ההלוואה ולאחר מכן לקחת הלוואה חדשה.

 

חלק אמרו לי שזה לא אמור להיות בעיה נניח אני שם את הרכב שלי על רכב יותר ישן ומוסיף משהו כמו 3 אלף זה הגיוני?

 

ושוב מצטער שאני חופר אני רוצה להבין את זה

×
×
  • תוכן חדש...