Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת מיצובישי אקליפס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה שהטרנד הפופולרי הבא יהיה פנסים דקיקים בחלק העליון, ופנסים ראשיים בפגוש למטה. זה כבר מתחיל להיראות לא טוב לטעמי, באוטו הזה. יש לא מעט דגמים של מיצובישי שלא מגיעים לישראל, שזה כבר נראה נורא בהם.

לגבי החלון האחורי המפוצל, זה רעיון כל כך גרוע, שאני לא מבין למה ממשיכים לייצר דגמים חדשים שזה כלול בהם.

 

יש לי הרגשה שנראה לא מעט על הכביש, למרות המחיר שקצת נראה לי גבוה מידי.

!AWDSOME

פורסם

המערכת מולטימדיה זו המקורית של היצרן או שזו כבר המערכת של כלמוביל שמותקנת שם? זה לא נראה כמו הממשק של המערכת של כלמוביל (שנראית פחות טוב ממה שרואים בתמונה) לכן אני שואל.

 

גם אני אשמח לדעת לגבי המערכת,מה הכוונה מערכת מקורית עם "הלבשה" של המערכת של כלמוביל?

האם מדובר על משהו תוכנתי,או כמו שראינו בעבר שישנה איזושהי קומבינה מכוערת,עם חומרה חיצונית שמתממשקת למסך והמולטימדיה המקורית ?

 

מה שרואים בתמונה זו התוכנה המקורית של מיצובישי כמו שאלי אמר, הממשק של כלמוביל מולבש תוכנית על מסך המקורי ("פתיחת מסך") כמו שעושים בטויוטה וכמו שהיו עושים עד לא מזמן במותגי צ'מפיון. לא שאלנו איך בדיוק מתבצע המעבר בין הממשקים, אבל היגיון אומר שבטח זה יעשה ע"י לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים או כפתור ייעודי שיתווסף או כפתור מקורי (קיצור דרך) שימופה לטובת העניין.

 

אני חייב להגיד שעם כל זה שאני די מחבב את המערכת של כלמוביל, היתרון שלה ללקוח לא לגמרי ברור לי כשהמערכת המקורית כוללת שיקוף מסך מלא. היתרון של כלמוביל כמובן ברור - שמירה על קשר עם הלקוח לטובת עסקאות עתידיות ושימורו ברשת המוסכים של החברה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
מה שרואים בתמונה זו התוכנה המקורית של מיצובישי כמו שאלי אמר, הממשק של כלמוביל מולבש תוכנית על מסך המקורי ("פתיחת מסך") כמו שעושים בטויוטה וכמו שהיו עושים עד לא מזמן במותגי צ'מפיון. לא שאלנו איך בדיוק מתבצע המעבר בין הממשקים, אבל היגיון אומר שבטח זה יעשה ע"י לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים או כפתור ייעודי שיתווסף או כפתור מקורי (קיצור דרך) שימופה לטובת העניין.

 

אני חייב להגיד שעם כל זה שאני די מחבב את המערכת של כלמוביל, היתרון שלה ללקוח לא לגמרי ברור לי כשהמערכת המקורית כוללת שיקוף מסך מלא. היתרון של כלמוביל כמובן ברור - שמירה על קשר עם הלקוח לטובת עסקאות עתידיות ושימורו ברשת המוסכים של החברה.

 

תודה על ההסבר.

שאלה היפותטית,במידה ולקוח לא מעוניין ב״תוספת״ הזו,אלא להשאיר את המערכת כפי שיצאה משערי היצרן,האם זה אפשרי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מוזר שבהרבה מהמדדים ציינת שהוא קטן מה-asx. הוא הרי ממוצב בינו לבין האאוטלנדר.

התמחור לדעתי גבוה מידי. הגרסא הבכירה עם ההנעה הכפולה היתה צריכה להיות מתומחרת עד 165 (וגם זה בלחץ) כדי להתחרות עם ה-xv. שאר המחירים היו צריכים להיגזר מכך. בחו"ל האקליפס קרוס הבכיר מתומחר מתחת ל-xv הבכיר.

פורסם

באמת נחכה ונראה איך האוטו הזה נוסע, כל במיצובישי שנסעתי בהם בעשור האחרון הרגישו מיושנות ולא תחרותיות, נקווה שבאוטו הזה יש שינוי, בכל מקרה, הרכב הבא שלהם יהיה כבר בפיתוח של רנו ניסן, שם כבר יהיה להם תקציב פיתוח.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
מוזר שבהרבה מהמדדים ציינת שהוא קטן מה-asx. הוא הרי ממוצב בינו לבין האאוטלנדר.

התמחור לדעתי גבוה מידי. הגרסא הבכירה עם ההנעה הכפולה היתה צריכה להיות מתומחרת עד 165 (וגם זה בלחץ) כדי להתחרות עם ה-xv. שאר המחירים היו צריכים להיגזר מכך. בחו"ל האקליפס קרוס הבכיר מתומחר מתחת ל-xv הבכיר.

הוא ממוצב כגירסת קופה לאוטלנדר, ומתומחר כמו גרסת קופה, כמו x4 לx3, ואני x2 ל x1, הוא לא בא למכור utility, אלא lifestyle.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

אם זה הקטע שלן אז הוא פספס. כמו חלק מהגרסאות האחרות שהזכרת. נאמר זאת בעדינות - לא הייתי בוחר בו על האאוטלאנדר בגלל העיצוב המושך שלו.

פורסם

כמו שאמרו לפניי, לא מחפשים איתן להיות להיט מכירות.

בשביל זה יש להם כבר אאוטלנדר ו-ASX.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
הוא ממוצב כגירסת קופה לאוטלנדר, ומתומחר כמו גרסת קופה, כמו x4 לx3, ואני x2 ל x1, הוא לא בא למכור utility, אלא lifestyle.

נשמע מדכא.

 

רכב לייפסטייל למשבר גיל הביניים. מכונית ספורט אין, אבל יש משהו עם שם של מכונית ספורט משנות ה-90, וישיבה גבוהה כדי להקל על העמסת סלקל וכאבי גב.

 

כאילו חלמת להיות נהג מרוצים, אבל בסוף אתה מנהל מוקד שירות לקוחות, ונשוי לאישה שתחומי העניין שלה זה תכניות ריאליטי ובמיה, עם שני ילדים שמדברים איתך רק כשרוצים ממך משהו. כאילו האור נכבה, אבל עדיין עובד.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תמחור יקר, האוטלנדר הגדולה מגיע באותו מחיר (אפשר לקנות אותה ב150K), לדעתי ללא תמחור אגרסיבי לציים (איך זה יהיה ביחס לאחיו הקטן?), כנראה לא נראה המונים ממנו על הכביש.

פורסם
נשמע מדכא.

 

רכב לייפסטייל למשבר גיל הביניים. מכונית ספורט אין, אבל יש משהו עם שם של מכונית ספורט משנות ה-90, וישיבה גבוהה כדי להקל על העמסת סלקל וכאבי גב.

 

כאילו חלמת להיות נהג מרוצים, אבל בסוף אתה מנהל מוקד שירות לקוחות, ונשוי לאישה שתחומי העניין שלה זה תכניות ריאליטי ובמיה, עם שני ילדים שמדברים איתך רק כשרוצים ממך משהו. כאילו האור נכבה, אבל עדיין עובד.

 

אם נדמה לך שהרכב מיועד לאלה שחושבים שהם רוכשים את האקליפס של שנות ה-90, אתה טועה. מי שיש לו כסף ורוצה רכב ספורט, יקנה רכב ספורט. מי שרוצה קרוסאובר טורבו, יקנה אקליפס קרוס. הדוגמא שנתת לא קשורה לכלום.

פורסם

אפשר לסכם ולומר שמיצובישי צועדת בדרך הנכונה, ומסקרן לראות איך תראה מתיחת הפנים הבאה של האאוטלנדר.

 

לעומת האאוטלנדר העכשווי, לרכב הזה יש שיפור ויזואלי פנימי וחיצוני, וגם שיפור טכני משמעותי: מנוע חדש (1.5 טורבו) ותיבת הילוכים חדשה. כל השיפורים האלה הם לא ממש דרמטיים, העיצוב של המיצובישי נשאר מיצובישי ולא הפך לפג'ו 5008, וגם מבחינה מכנית הוא לא הפך לאאודי Q7, שיפור קל ביחס למנוע של האאוטלנדר שאני בגדול מרוצה ממנו מאוד, למעט הרעש של הגיר הרציף בהאצות גסות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אם נדמה לך שהרכב מיועד לאלה שחושבים שהם רוכשים את האקליפס של שנות ה-90, אתה טועה. מי שיש לו כסף ורוצה רכב ספורט, יקנה רכב ספורט. מי שרוצה קרוסאובר טורבו, יקנה אקליפס קרוס. הדוגמא שנתת לא קשורה לכלום.

 

לא, זה למי שרוצה רכב ספורט, אבל האישה רוצה קרוסאובר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...