Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת מיצובישי אקליפס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מדמיין בראשי בעתיד הלא רחוק את הצרכן שיכנס אל אולם התצוגה, יתקבל על ידי סוכן המכירות, וזה יאמר לו: "ברוך הבא! יש לנו ג'יפון בגודל קטן, ג'יפון בגודל בינוני, וג'יפון בגודל גדול. במה תבחר?"

וסביר להניח שתרחיש זה יקרה בעוד סוכניות רבות מלבד מיצובישי.

 

אכן, בסניף וולוו הקרוב לביתך החל מחודש אפריל. XC40,XC60,XC90 :)

 

רק שאצלנו זה בינוני,גדול,ענק...

STI 2004

 

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מעריך שיכוונו ל-CHR מבחינת מחיר, משמע באזור ה-142K מחיר התחלתי. 148K למאובזרת, ו-155K לכפולת ההנעה.

אולי גם יפתיעו ויביאו גרסת בסיס עם תיבה ידנית במחיר תחרותי יותר.

 

נחכה למחר :)

פורסם
ההשקה ב 19/2...

היתה אמורה להיות מחר, אבל הוא באמת הוזזה, כנראה שמחסור כרוני בשעות שינה גורם לך לא להתמקד בפרטים.

אני מניח שאם לא הייתי רואה את ההודעה הזאת היה יכול להיות מאוד מביך מחר...

 

אבל תסתכלו על הצד החיובי, יש לכם עוד שבוע להמר על המחירים :lol:

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

149k לדגם כניסה, בשביל להתרחק מה- asx ועדיין להתחרות בגזרת המחירים של עד 150k.

156k לדגם המאובזר יותר.

באם תגיע גרסת 4x4, המחיר יעמוד על 165k.

 

זהו, שלחתי את הטופס...

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

אז מחר זה באמת קורה.

כאמור, אם יש לכם שאלות שאתם רוצים שנשאל את אנשי היבואן, זה הזמן והמקום להעלות אותן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
אני מדמיין בראשי בעתיד הלא רחוק את הצרכן שיכנס אל אולם התצוגה, יתקבל על ידי סוכן המכירות, וזה יאמר לו: "ברוך הבא! יש לנו ג'יפון בגודל קטן, ג'יפון בגודל בינוני, וג'יפון בגודל גדול. במה תבחר?"

וסביר להניח שתרחיש זה יקרה בעוד סוכניות רבות מלבד מיצובישי.

 

אתה מתכוון למה שקורה עם פיגו 2008, 3008, 5008 או יונדאי קונה, טוסון, סנטה פה או טויוטה CHR, ראב4, לנד קרוזר?

בקיצור, זה מה שקורה כבר עכשיו...

פורסם

שלושה גדלים של ג'יפונים זה כבר באמת סטנדרד (גם ניסאן, סובארו ועוד בקבוצה הזו). כבר יש מספר יצרנים עם ארבעה גדלים ויותר:

- מיצובישי, אם מכלילים גם את הפאג'רו

- אאודי: Q2, Q3, Q5, Q7

- BMW: מנצחים עם X1, X2, X3, X4, X5, X6 ובקרוב X7

- כמובן גם היצרנים המסורתיים של רכבי שטח (ג'יפ ולנדרובר / ריינג' רובר)

פורסם

נראה יפהפה מבפנים ומבחוץ. שאפו למעצב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)
אני מדמיין בראשי בעתיד הלא רחוק את הצרכן שיכנס אל אולם התצוגה, יתקבל על ידי סוכן המכירות, וזה יאמר לו: "ברוך הבא! יש לנו ג'יפון בגודל קטן, ג'יפון בגודל בינוני, וג'יפון בגודל גדול. במה תבחר?"

וסביר להניח שתרחיש זה יקרה בעוד סוכניות רבות מלבד מיצובישי.

 

גם רוילס רויס התחדשו בג'יפון משלהם, הנה הוא בנסיעה ראשונה:

 

 

חוץ מזה יש לנו את בנטלי שהשיקה את הבנטייגה שלה שבקרוב יעשה עליה לארץ הקודש, למבורגיני שהציגה לאחרונה את האורוס וגם פרארי ואסטון מרטין שעובדות על קרוסאובר משלהן. בקיצור - העולם מתקדם...

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אתה מתכוון למה שקורה עם פיגו 2008, 3008, 5008 או יונדאי קונה, טוסון, סנטה פה או טויוטה CHR, ראב4, לנד קרוזר?

בקיצור, זה מה שקורה כבר עכשיו...

 

ביונדאי יש גם את i20cross.

 

לגבי האקליפס.

אכן דגם מעניין מאוד שחבל שלא הגיע כשחיפשתי רכב חדש באמצע השנה שחלפה

הכל ניראה טוב ויפה.

רק תא המטען ניראה לי בעייתי,בדיוק כמו מה שקורה בסובארו xv החדש.

אז מה הנפח המוצהר ואיך הוא בפועל?

מערכות בטיחות? אופציה לגג שמש?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

שאלה למחר: אילו מערכות בטיחות אקטיביות יוצעו בגרסת הבסיס?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

בהתחשב בזה שהASX קיבל חבילת בטיחות מכובדת החל מגרסת הבסיס והאאוטלנדר עבר ישור קו בנושא, אתפלא אם לא יציעו אותו גם עם חבילה מכובדת.


×
×
  • תוכן חדש...