Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה אתה? מה דגם הרכב? מה מידות הצמיגים? מה התקציב? מה כמות הנסיעות השנתית?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מאיפה אתה? מה דגם הרכב? מה מידות הצמיגים? מה התקציב? מה כמות הנסיעות השנתית?

 

איזור נתניה

מאזדה 2 שנת 2008

מידות צמיגים - הסטנדרטי של מאזדה 2 (לא זוכר בדיוק).

בדרך כלל אני קונה בסכומים של 220-230 לצמיגים סיניים. אם יש מבצע שבו אפשר לקבל במחירים האלה צמיגים טובים שהם לא סיניים זה יהיה אחלה.

פורסם

תחפש בפנצ'ריות בסביבה falken ze 914. אולי טיפה יותר יקרים מצמיגים סינים, אבל יותר איכותיים ( בעיקר אחיזה, מרחק בלימה ).

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=34&cs=2&manufactor=35&model=6247&year=2008&subModel=21297&area=17

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תחפש בפנצ'ריות בסביבה falken ze 914. אולי טיפה יותר יקרים מצמיגים סינים, אבל יותר איכותיים ( בעיקר אחיזה, מרחק בלימה ).

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=34&cs=2&manufactor=35&model=6247&year=2008&subModel=21297&area=17

 

אני לא אוהב ללכת לפנצ'ריות ככה בלי לדעת מחיר לפני כי סתם מנסים לעבוד עלי

פורסם

לכל רכב יש מידות מאושרות ע"י היצרן. אתה צריך לראות מה רשום לך ברישיון הרכב. אם בכוונתך להחליף למידה שונה מזו שרשומה ברישיון, עליך לפנות למחלקה הטכנית של היבואן ולקבל מהם רשמת המידות המותרות לרכב שלך.

תבדוק גם עכשיו מה רשום ברישיון שלך, כי לקחתי מידה מהרשת , ואני לא בטוח ב 100% שזו המידה הנכונה.

עכשיו אתה יודע מה המחיר לצמיג הזה ( פאלקן ). תתקשר לצמיגיות שבלינק ותבדוק האם המחיר עדכני ושיש אותם במלאי ( אולי צריך להזמין ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לכל רכב יש מידות מאושרות ע"י היצרן. אתה צריך לראות מה רשום לך ברישיון הרכב. אם בכוונתך להחליף למידה שונה מזו שרשומה ברישיון, עליך לפנות למחלקה הטכנית של היבואן ולקבל מהם רשמת המידות המותרות לרכב שלך.

תבדוק גם עכשיו מה רשום ברישיון שלך, כי לקחתי מידה מהרשת , ואני לא בטוח ב 100% שזו המידה הנכונה.

עכשיו אתה יודע מה המחיר לצמיג הזה ( פאלקן ). תתקשר לצמיגיות שבלינק ותבדוק האם המחיר עדכני ושיש אותם במלאי ( אולי צריך להזמין ).

 

תקשיב אחי, הוא אמר שיש לו צמיגים של FAROD חברה סינית ב 190 לצמיג. וFALKEN ב 275 כמו באתר ששלחת לי.

 

מה אתה אומר? אני מתלבט אם להשקיע זה חתיכת הוצאה כפול 4

פורסם (נערך)

http://dorontires.co.il/Shop?category_id=2511

 

אלה הצמיגים שהוצעו לי, סיניים במחיר של 190 שח לצמיג. באתר הזה רשום שהם עומדים בתנאים אירופאיים מחמירים - האם להאמין?

 

http://www.tireclub.co.il/brand/farroad.html

 

גם בלינק נוסף משבחים את המותג הסיני.

 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי alphonso88
פורסם (נערך)

זו חתיכת הוצאה, אבל היא מתפרסת לאורך חיי הצמיג (3 -4 שנים) ולכן זה לא כזה נורא.

מלבד משמעות כספית, לצמיגים משמעות בטיחותית גבוהה כי זה הקשר של הרכב לכביש , ולכן פה עדיף להתפשר כמה שפחות , ולכן ממליץ לך ללכת על צמיג מבית מוכר כמו הפאלקן.

יש לך מבצע באוטודיפו על גודייר, לא יודע אם במידה שלך או לא.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

340₪ תוספת לסט צמיגים מחברה נורמלית בהחלט שווה להוסיף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש כאן עוד אנשים שיכולים לתמוך בחברה הזו Falken כמועדפת על החברה הסינית FarRoad ? מכיוון שיש הבדל במחיר ויש לי חברים שטוענים שאם אני לא קונה צמיגים של החברות הגדולות והמוכרות כמו goodyear, מישלן ודומיהם אז אין לי מה להשקיע יותר מאשר בצמיג סיני.

פורסם

פאלקן חברה מצויינת ואין ספק שהמוצרים שלה עדיפים על אלו של יצרנים סיניים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קשה לך להוסיף 85₪ לפאלקן, ל Goodyear או למישלין צריך להוסיף יותר . אגב, לא כל הדגמים של מישלין או גודייר עדיפים על ze914 של פאלקן. יש דגמים שכן ויש דגמים שלא. ויכול להיות שהחברים שלך לא מכירים מגוון חברות צמיגים מעבר ל 4-5 הכי מוכרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...