Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם התייקרות הביטוח בעקבות תביעה לתיקון רכב קשורה לעלות התיקון?

אני צריך תיקון פחחות בדלתות עקב שריטה עמוקה. פחח אחד אומר שיכול לתקן, אחר אומר שעדיף להחליף הדלת קומפלט מה שכמובן יעלה יותר לחברה המבטחת. האם ההתיקרות של תעריפי הביטוח בשנת הביטוח הבאה בעקבות התביעה יהיו שונים בגין כל תיקון?

פורסם

מחיר התיקון לא אמור להשפיע על הפרמיה הכללית

שכן כביכול אתה מחר יכול להחליף ביטוח מקיף בחברה אחרת ואכפת יהיה להם רק אם יש או אין תביעה

כלל אצבע דיי טוב הוא 1000 שקל לשנה כפול שלוש שנים שבהם אתה סופג את התייקרות הפרמיה

בנוסף יש כמובן את מחיר ההשתתפות העצמית שהוא תלוי הפוליסה שלך

פורסם

היות ומנהלי הפורום החליטו שמה שכתבתי לא ענייני אז אסביר באופן כללי

עלות הפעלת ביטוח מקיף אם זה באשמתך או לא הינה(אם לא תקבל החזר כל שנה על ההפסד)

1). עלות ההשתתפות העצמית - לפי הפוליסה שלך

2). עלות הפסד היעדר תביעות - כל שנה במשך 3 שנים אתה תפסיד הנחה של היעדר תביעות על כל הרכבים תחת שמך

 

לדוגמא אצלי קרתה תאונה שצד ג' אשם בה והפעלתי ביטוח

ההשתתפות עצמית - 1250ש"ח

הפסד היעדר תביעות - 3000ש"ח (כל שנה הפסדתי 1000ש"ח על זה שהפעלתי ביטוח מקיף)

סה"כ הפסד שלי = 4500ש"ח

 

כשקניתי עוד רכב לבית גם עליו הפסדתי 1000ש"ח כל שנה

 

את ההשתתפות העצמית אתה מקבל חודש אחרי המשפט

אתה ההחזרים חברת הביטוח שלך צריכה כל שנה לתבוע מחדש לפי פסק הדין

פורסם

1. מדיניות ההנחות בשל היעדר תביעות בחברות הביטוח השונות שונה מחברה לחברה, ותלויה גם בהשתייכות לקולטיבים כאלה ואחרים.

2. כל חברת ביטוח שהמבוטח ירצה לעבור אליה תבקש אישור העדר תביעות - לכן מעבר חברת ביטוח לא יעזור.

3. אין שום כללי אצבע - כל מקרה לגופו, שאל את סוכן הביטוח שלך. אם הנזק לדלת לא גדול אולי כדאי רק לצבוע ולא להפעיל ביטוח כלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ברוב חברות הביטוח במקרה של צד ג אשם - יש שירות של תביעת עלות התיקון ישירות דרך מוסך ההסדר - כלומר ללא צורך להפעיל את הביטוח המקיף בכלל וללא השלכות על הפרמייה העתידית.

פורסם
להחליף דלתות בגלל שריטות עמוקות ועוד לתבוע את המקיף שלך בשביל כזאת שטות?

נפלת על הראש חביבי? על מה אתה נוסע? פרארי?

אי אפשר לא להחליף. כל הצד לכל האורך נשרט עמוקות ובחיבורים בין מרכב לדלת, הפח נקרע...

מלבד זאת, הרכב בן שנתיים. לי עדיף החלפה ולקבל דלתות וכנפיים חדשות, מאשר במכירת הרכב בעתיד, בדיקה תעלה על התיקון ומישהו יבקש להוריד לי אלפי ש"ח מהמחירון כי יראה שהתיקון הוא לכל האורך.

×
×
  • תוכן חדש...