Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם כתובות לא יכול לתת

אבל כל החנויות הגדולות מרוכזות באותו האיזור בדיוק בקווינס ( ממש קרוב לכניסה מצד מנהטן , תחפש חנות שנקראית big boys toys או משהו דומה , הם ממוקמים ממש באמצע איזור של בערך קילומטר שמלא חנויות כאלו ) .

 

הבאסה היא שהם מתעסקים בעיקר בשיפורי יופי חיצוניים לג'יפים של אחינו השחומים ולמיטב תוצרת יפן שרובה לא מגיעה לארץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

האמריקאים אוהבים את המכוניות שלהם כבדות ורכות, ו"שיפור" אצלהם זה להפוך אותן ליותר כבדות ויותר רכות. את הג'יפים שלהם הם אוהבים גבוהים, והם אוהבים להגביה אותם עוד... (ולא להנמיך...)

 

אם אתה בקטע האמריקאי, תחפש טאסה מסתובבת, כזאת שיש צלחת אחת שמחוברת לגלגל וצלחת שניה על ציר שמסתובבת חופשי... הראפרים מתים על זה...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

תחפש שם בדפי זהב:

EASTERN

(אולי שגיעות כתיב באנגלית..אבל הכוונה ל יענו מיזרחיים..)

 

זה חנות של כמה סינים בסיגנון "מהיר יותר , עצבני פחות "

זה בקוינס אבל אני לא זוכר ת'כתובת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
האמריקאים אוהבים את המכוניות שלהם כבדות ורכות, ו"שיפור" אצלהם זה להפוך אותן ליותר כבדות ויותר רכות. את הג'יפים שלהם הם אוהבים גבוהים, והם אוהבים להגביה אותם עוד... (ולא להנמיך...)

 

אם אתה בקטע האמריקאי, תחפש טאסה מסתובבת, כזאת שיש צלחת אחת שמחוברת לגלגל וצלחת שניה על ציר שמסתובבת חופשי... הראפרים מתים על זה...

ניו יורק זה לא אמריקה.

ניו יורקים אוהבים את הSUBWAY שלהם.

שכירות על חניה עולה כמו שכירות על דירה.

 

איזה מכונית יש לך ומה אתה מחפש?

כבר עניתי פה בעבר על מקומות בניו יורק

אייל

פורסם
האמריקאים אוהבים את המכוניות שלהם כבדות ורכות, ו"שיפור" אצלהם זה להפוך אותן ליותר כבדות ויותר רכות. את הג'יפים שלהם הם אוהבים גבוהים, והם אוהבים להגביה אותם עוד... (ולא להנמיך...)

אם אתה בקטע האמריקאי, תחפש טאסה מסתובבת, כזאת שיש צלחת אחת שמחוברת לגלגל וצלחת שניה על ציר שמסתובבת חופשי... הראפרים מתים על זה...

100% נכון, תנסה אולי לחפש את החלקים האלה בטורקיה כי כידוע לכולנו, מהיר ועצבני,מהיר ועצבני 2, עקיצה ב 60 שניות (הישן והחדש) הם סרטים טורקיים, הם המשפרים האמיתיים של עולם המוטוריקה.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...