Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש ברשותי הונדה סיוויק 2006 LS.בוצע טיפול 10,000 לפני כחודשיים.

מאז שהרכב ברשותי[בערך שנה] זה הטיפול היחיד שבצעתי.

לא ידוע לי ולא נראה לי גם שהוחלפה מסנן דלק,משאבת דלק,..

כי אחת הסיבות שרכשתי את הרכב זה בעקבות הרכב הקודם שהיה סיוויק 2002 ES

ושם הייתה צריכת דלק מצוינת 11\1.וכולם הסבירו שבהונדה צריכת הדלק נמוכה[לפני שרכשתי בררתי חוות דעת]

 

בקיצור אני נוסע די הרבה ותמיד עם מזגן והרכב אוכל לי 1 ל 9. זה הגיוני??

פורסם (נערך)

בהחלט הגיוני לסיוויק.אולי גם רגל כבדה ובמיוחד בגוש דן.... וזו התוצאה. מי אמר לך שהונדה חסכונית ? זה בעיקר אגדה אורבנית.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בגדול הייתה לי הונדה [כמו שכבר כתבתי]

הביקורות ביד 2,אנשים שיש להן הונדה...

אני מירושלים. אין לחות כמו בת"א אבל חום מוות פה.

פורסם

1 ל 9 בעיר עם מזגן ועליות נשמע סביר בהחלט

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם
מצד אחד :וואו איזה תיעוד

מצד שני: חתיכת שריטה[emoji38]

לא כך כך. בשנה הראשונה הוא תדלק פעמיים בחודש אבל בשנים האחרונות פעם אחת בחודש.

אני מתדלק בערך 6 פעמים בחודש ומתעד מ2015 הכל דרך אפליקציה אומנם ולא טבלה במחשב, כבר במשך עשרות אלפי קילומטרים (מעל 68 אלף ;) )

×
×
  • תוכן חדש...