Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסעפת יניקה של רכב הזה יכול להיות איש 6 מצערות

1-דוושת גאז,שניה-סעפת ארוכה/קצרה,3-ארבעה מצערות ונטורי שמאוד משפיעים על הסרק גם כן

כל זה נשלט על ידי מחשב ההזרקה.....-חוזרים לבדיקה ממוחשבת(DATA STREEM)

CHECK ENGINE או קודים יכולים לא להיות במצב הזה

מילא אתה חוזר על זה כל שניה כמו תוכי, למרות שהסבירו לך שאין לאף אחד בבית ציוד לדיאגנוזה שכזו. אבל לפחות תרשום את זה נכוןdata stream

יום טוב גם לך

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
[ATTACH=CONFIG]491104[/ATTACH]

זה המצב שהרכב חם אחרי נסיעה, נגיד בפקק אני מנסה להתקדם בלי גז, הוא זוחל ממש לאט 2 קמ''ש, אני מוצא את עצמי כל הזמן צריך לתת מכות גז קטנות בשביל להתקדם, לאומת זאת הייתה לי פיקנטו, בלי גז היא נוסעת 15 עד 20 קמ''ש.(ובפיקנו ב-D הרכב על 900 או 1000 טור)

על כמה הטורים אצלי עכשיו זה מצב תקין?

ממש אהבתי שהרכב קר הוא מתקדם יפה בלי גז הרבה יותר נוח.

אין אפשרות להגביה איזה קו אחד לפחות?

זה מרגיש כאילו הרכב ידני נגיד בחניות או שיפוע בכביש הוא לא מתקדם זריז חייב לתת נגיעות גז לא נוח.

תודה.

לפי התמונה שצירפת סל"ד הסרק אצלך תקין ונראה שהוא נמצא על גבול 680-700 סיבובים לדקה.

 

כנראה הקו הראשון הוא 500 סיבובים לדקה.

איזה כייף לי :)

פורסם
הסל״ד תקין.

אין לך מה להשוות לפיקנטו. מנוע פיצפון שעובד בסל״ד גבוה יותר בשביל לספק כח למזגן/אלטרנטור.

הייתה לנו קרולה ולנטיס 1.6 אוטומט הטורים על 800 ב-D והרכב מתקדם בלי גז גם כן 15 עד 20 קמ''ש.

אין אפשרות להגביה עוד קו אחד? אין בורג אוויר או משהו?

כי הוא זוחל לי על 2 קמ''ש, אני מוצא את עצמי בחניות, שאני נוסע קדימה ואחורה להיצמד, צריך לתת מכות גז עדינות, שברכבים אחרים אין צורך לגעת בגז בכלל.

והדוושת גז גם כן יותר קשה מרכבים אחרים שאני מכיר, יש אפשרות לכוון את זה אולי? בלנטיס למשל היה בורג כזה שמסובבים עם היד.

פורסם (נערך)
מילא אתה חוזר על זה כל שניה כמו תוכי, למרות שהסבירו לך שאין לאף אחד בבית ציוד לדיאגנוזה שכזו. אבל לפחות תרשום את זה נכוןdata stream

1.מילה תוכי במקרה הזה לא נשמע טוב

2.עם אורפוגרפיה יש לי בעיית-זה נכון,אבל אף אחד כאן לא ביאליק:-D

3."שהסבירו לך שאין לאף אחד בבית ציוד לדיאגנוזה שכזו"-מי שרוצה לקרוא-בבקשה,מי שלא רוצה-העובר ליד

עריכה אחרונה על ידי gershon1
פורסם
הייתה לנו קרולה ולנטיס 1.6 אוטומט הטורים על 800 ב-D והרכב מתקדם בלי גז גם כן 15 עד 20 קמ''ש.

אין אפשרות להגביה עוד קו אחד? אין בורג אוויר או משהו?

כי הוא זוחל לי על 2 קמ''ש, אני מוצא את עצמי בחניות, שאני נוסע קדימה ואחורה להיצמד, צריך לתת מכות גז עדינות, שברכבים אחרים אין צורך לגעת בגז בכלל.

והדוושת גז גם כן יותר קשה מרכבים אחרים שאני מכיר, יש אפשרות לכוון את זה אולי? בלנטיס למשל היה בורג כזה שמסובבים עם היד.

לא ניתן, חלפו עברו הימים של בירגי אויר וכיוונים ידניים של פרמטרים במנוע.

ממליץ לך לבדוק שכל הגלגלים מסתובבים חופשי ואין בלמים תפוסים. אם הכל תקין, אל תחפש בעיות היכן שאין.

לגבי דוושת גז קשה, ניתן לנסות להחליף את הכבל. ממש לא בטוח שזה יעזור.

מעבר לכך, לגעת בגז על מנת שהרכב יתקדם זו מהות הנהיגה. ממליץ לא לעשות זאת במכות אלא בצורה חלקה. תגיד תודה שאתה לא צריך גם לגעת בקלאץ׳ רחמנא לצלן

יום טוב גם לך

פורסם

מצרף נתוני סל"ד סרק מספר שרות מקורי של היצרן, תסתכל ברישיון הרכב מה קוד מנוע.

 

מה שרואים בשעון טורים זה תקין, שעון טורים לא מתחיל מ 0 אלא מ 400 סל"ד. כל קו קטן = 200 סל"ד.

 

 

ואני חוזר שוב - אולי גם בסיווק שלי הייתה בדיוק את אותה תקלה, לא יודע. לא ראיתי בזה תקלה. אותה התנהגות בדיוק.

 

Civic 2001 idle speed.JPG

 

 

פורסם

עוד דבר:כמעט לכל המנועים של סיוויק 2005 יש שסתום IAC-צורך לנקות אותו

אפשר לעשות את זה ליד הבית:-D

p.s

idle air control valve-IAC

פורסם (נערך)
יש בכולם אבל מה יתן הניקוי שלו?

פעולה תקינה בסרק-RPM/תערובות קמו שצריך

עריכה אחרונה על ידי gershon1
פורסם

השירשור מתחיל לטחון מיים! לפי התמונה שפותח השירשור העלה הסלד בטווח המתאים והתיקני לרכב הנל. כמו כן גם צוין ממנו שהסלד יציב וכל המשתמע מכך. אין מה לגעת ובטח שלא במה שעובד כמו שצריך.

פורסם

בוקי דגם מנוע D-16-V-1

סאיד איך מנקים זה ייתן משהו?

אם אתם אומרים שככה זה ברכב הזה אז נשאיר את זה ככה. אני רגיל ברכבים אחרים שלא נוגעים בגז, והרכב מתקדם מהר כמו במאזדה לנטיס קרולה.

אז אתם אומרים שזה לא ניתן לכיוון עוד קו אחד לפחות? כי כשהרכב קר הוא מתקדם יפה ורגיל.

תודה רבה לכולם.

פורסם
השירשור מתחיל לטחון מיים! לפי התמונה שפותח השירשור העלה הסלד בטווח המתאים והתיקני לרכב הנל. כמו כן גם צוין ממנו שהסלד יציב וכל המשתמע מכך. אין מה לגעת ובטח שלא במה שעובד כמו שצריך.

לא מסכים איתך

פורסם
מצרף נתוני סל"ד סרק מספר שרות מקורי של היצרן, תסתכל ברישיון הרכב מה קוד מנוע.

 

מה שרואים בשעון טורים זה תקין, שעון טורים לא מתחיל מ 0 אלא מ 400 סל"ד. כל קו קטן = 200 סל"ד.

 

 

ואני חוזר שוב - אולי גם בסיווק שלי הייתה בדיוק את אותה תקלה, לא יודע. לא ראיתי בזה תקלה. אותה התנהגות בדיוק.

 

[ATTACH=CONFIG]491119[/ATTACH]

פרט לא ממש חשוב אבל כפי שכתבתי קודם לכן נראה שהקו הראשון מסמן 500 סיבובים לדקה והקו הקטן 250 או 600 והקו הקטן 200 שזה יותר הגיוני.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא מסכים איתך

 

גם אני לא מסכים איתך כי זה לא כל כך הגיוני שכל שירשור שבו דברים עובדים כמו שצריך אתה תיצור תקלה שלא קיימת. אז אנחנו תיקו בהסכמות.

פורסם (נערך)
גם אני לא מסכים איתך כי זה לא כל כך הגיוני שכל שירשור שבו דברים עובדים כמו שצריך אתה תיצור תקלה שלא קיימת. אז אנחנו תיקו בהסכמות.

בעיה עם IAC/STEP.MOTOR/BYPASS מלוכלך וRPM נמוכים.....לא בהרבה אני ידוע עם סובארו,רובר-הונדה,בלנו,DISCOVERY3.9.....

~20 שנה

אני נותן אפשרויות לפעולה בלבד ולא יותר מזה-חייבים לקחת בחשבון שזה.....ניתן לומר GOODWILL:-D

עריכה אחרונה על ידי gershon1

×
×
  • תוכן חדש...