Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

הרכב המדובר הוא פג'ו 307SW שנת 2005 מנוע 2.0 RFN , הגיר הוחלף לפני כחצי שנה. המזגן חדל לעבוד לפני כחודשיים וטרם טופל.

אחר אבחנה של נזילה לא מזוהה, החלפתי פקק של מיכל המים, אך הנזילה הגיעה לרצפת הנהג - רדיאטור החימום.

המוסך יצר מעקף לרדיאטור חימום אך מיד עלתה במחשב תקלה P0502 ו - 0103U , U1113 -

כיוון שהגיע סוף יום העבודה הוא יאבחן אותו רק מחר.

 

משיטוט קצר אחר מצאתי תקלה זהה ואורן אחד יקר:

עבור 0103U :

"התקלה שלך נובעת בוודאות ממתג רב תפקודי לא תקין או חדירת מים לתקע חשמלי ראשי לגיר (בצבע אפור)

בהצלחה.

אורן"

 

אחר שיטוט נוסף נראה שהתקלות האחרות קשורות בצורה זו או אחרת לאספקת חשמל לקויה.

 

אני משער שהמים חדרו למערכות חשמל בסביבת רדיאטור החימום - יש למישהו רעיון לאבחון התקלה?

מה הנזקים האפשריים במצב זה?

 

תודה מראש.

קו מז'ינו הוא לא הטעות היחידה של הצרפתים :mm_surpri

פורסם

בתור דבר ראשון תחליף מוסך,לדעתי המעקף לא בוצע בצורה מוצלחת ומים דולפים ממנו.

קודם כל תשיג רדיאטור חימום חדש,זו התוצאה של קומבינות.

אם אתה רוצה אפשר להשיג מחו"ל במחירי רצפה.

אם אכן צריך להחליף את המתג תחליף אבל אני קודם הייתי בודק את הקונקטור של הגיר.

פורסם

תיקון קל ועדכון - תקלה U1113 לא קיימת אלא U1118.

עדכון - המוסכניק אמר שיזדקק לפחות לשעתיים לאיתור התקלה. כרגע הוצאתי את הרכב - ומסתבר אחר נסיעה קצרה כי הגיר אינו מתפקד היטב ומד המהירות אינו פועל - מה שלא היה טרם כניסת הרכב למוסך. המוסכניק טען כי כך היה עם הכנסת הרכב לטיפול, אך הוא הוכנס מיד עם גילוי הרטיבות תחת רגלי הנהג. האם יכול להיות שבטווח של שעה עמידה של הרכב לפני הטיפול תיווצר התקלה הנ"ל? האם יכול להיות שהתקלה נוצרה בעת יצירת המעקף לרדיאטור חימום?

קו מז'ינו הוא לא הטעות היחידה של הצרפתים :mm_surpri

פורסם

תעשה טובה לעצמך ולכיס - הכנס את הרכב למוסך מתמחה בסוג הרכב שלך.

 

צריך לתקן את התקלה שקשורה לגיר ואז להחליף את רדיאטור החימום.

 

אחר כך אומרים שצרפתיה לא אמינה - זה בגלל שבמקום לתקן מקלקלים אותה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לגבי רדיאטור חימום מציע לבדוק מהיכן הנזילה הרבה פעמים יש צורך באורינגים בלבד (כמו שקרה לי)

אגב אם תצטרך רדיאטור חימום חדש במחיר עלות מחול תפנה אליי בפרטי(נשאר לי כי הזמנתי ובסוף החלפתי רק אורינגים)

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם

הגעת עד לבאר ולא שתית ממנה?

אני באותה סיטואציה החלפתי כבר את כל העסק.

גם ככה המחיר של רדיאטור זה 200-300 שקל. שווה להחליף במיוחד אם הרכב עבר הרבה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לא ידעתי שוולאו זה סיני.. תודה שאתה מחדש.

 

וברצינות - 300 זה מחיר לוולאו בדרך כלל. מחיר של NISSENS זה קצת פחות. שניהם איכותיים ומגיעים עם הגומיות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני לא יודע למה בחרת להגיב בצורה הזו אבל כשאני בדקתי מחירים לרדיאטור חימום ל307 המחירים היו משהו כמו 300 400 לסיני וכמעט כפול מזה עבור וולאו ואם אני לא טועה היתה גם אופציה לביהר.

אשמח לדעת איפה ראית מחירים כאלה(זו לא עקיצה באמת אשמח לדעת)

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם

לא חיפשתי לעקוץ.. סתם ציניות.

כדי לתת מחיר מדויק צריך מק"ט מדויק של החלק המקורי.

 

המחיר זה לא לחלק מהארץ. וכולל לרוב משלוח

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לחלק לא מהארץ אכן המחירים שונים אבל עדיין לא 200 וד"א ציינתי שהזמנתי מחול מהפולני

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

פורסם

סבבה. אכפת לך לתת לי מק"ט? לקוראים בעתיד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...