Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם בפיקנטו מדובר על פלסטיק פשוט וקשיח.

לדעתי הדיאנמיות של הפיקנטו פחות משמעותית בציון הרכב לעומת הנוחות שכן דינמיות ברכבים הללו היא שולית לרוכשים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו, אחרי שהתווכחתם קצת, ומי שהשתתף במבחן שיתף את החוויות שלו, הגיע הזמן להכריז על הזוכים בצ'ופרים.

נתנאל ביקוב, זוכה ברמקול בלוטות' עמיד במים כדי שיוכל לשמוע צלילי אגזוזים גם במקלחת.

ZAF, זוכה בארנק כרטיסים בו הוא יוכל לאפסן את כל כרטיסי התדלוק שלו (בתנאי שיש לו לא יותר מחמישה-שה כאלה).

PUNS, זוכה במשקפי VR נפלאים איתם הוא יוכל להרגיש כאילו הוא נוהג במכוניות שונות גם בלי לקום מהספה.

 

מזל טוב לזוכים, תודה רבה לכולם על ההשתתפות, ונתראה במבחנים ההשוואתיים הבאים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מחיר המכוניות שנבחנו לא צריך לעבור את רף ה 70000 שקל לדעתי.

פתאום ספארק ופיקנטו ב 80000 שקל נהיה לגיטימי?

הרי זו תחבורה בסיסית שאמורה להיות זולה.

הגירסאות המאובזרות כבר לא תחבורה בסיסית אלא רכב קטן ונעים שמיועד לשמש רכב שני. אם אתה רוצה תחבורה בסיסית אלא הגרסאות הערומות (הספארק LT עולה הרבה פחות והיא לא רעה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מחיר המכוניות שנבחנו לא צריך לעבור את רף ה 70000 שקל לדעתי.

פתאום ספארק ופיקנטו ב 80000 שקל נהיה לגיטימי?

הרי זו תחבורה בסיסית שאמורה להיות זולה.

 

מה זה תחבורה בסיסית שאמורה להיות זולה? תחבורה בסיסית זולה זה סלריו. אתה מוכן לנסוע בסלריו?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

היה אחלה של מבחן! לצערי תנאי הכביש לא אפשרו בדיקה "אמיתית" של חווית הנסיעה על המכוניות.

מבחינתי, ועל אף הגיר המאכזב, הטווינגו זוכה בגלל כמה דברים:

1. קוטר הסיבוב של האוטו פשוט מטורף, ולרכב שעיקר ייעודו הוא נסיעות עירוניות זה יתרון משמעותי ביותר.

2.מראה. נרצה או לא נרצה אבל הלקוחות של הרכבים הללו מעוניינים לרוב במראה ייחודי והמראה של הרכב הזה הוא הכי מיוחד מכל רכבי המבחן.

3. אפילו שהדבר לא מורגש, הרכב הנעה אחורית וזה תמיד מגניב להגיד את זה (: (גם אם לא להרגיש).

 

בנוסף לכך יש לשער שרוב האנשים שיקנו את הרכב הזה הם לא נהגים נמרצים במיוחד כך שתגובת האוטו בקיק דאון זה לא בין הפרמטרים העיקריים בשבילם...

 

ותודה רבה על המתנה!


×
×
  • תוכן חדש...