Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה פאן? אתה מגיע לעיקול (עד שכבר הצלחת לצבור קצת מהירות) ומפנה את ההגה לתוך הפנייה.

 

הקו מתרחב בצורה לא טובה, אתה מפנה את ההגה עוד ועוד ומנסה ליישר את העיקול מבלי ללחוץ על הבלם, אבל אין ברירה, אתה חייב להעביר את המשקל קדימה אחרת היא פשוט מאבדת את זה.

 

הרכב הזה נכנס לתת היגוי היסטרי עקב חלוקת המשקל שלו, ופשוט לא היה לי כיף איתה בעיקולים.

 

אז נכון שזה לא רכב ספורטיבי ולא אמור להתנהג למופת, אבל גם האחרות לא ספורטיביות והם היו הרבה יותר טובות בתחום הזה מהטווינגו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חסרה המתחרה החדשה (בארץ) מבית סוזוקי.

האיגניס אולי ישלב טוב יותר בין פרקטיקה, כח מנוע לצד חיסכון בדלק ועיצוב שובב.

נמתין למבחן של הסוזוקי מול פיקנטו.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אם הולכים לפי השכל אז ספארק, היא המנצחת.

 

אם הולכים לפי הלב, אז הטוונגו היא הראשונה..

 

הקוריאניות נופלות בין לבין , ישנות, משעממות, ו...זהו.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

האיגניס לא ממש מיני אלא סוג של גיפון קטן, גם המרווח מאחור הרבה יותר טוב והיא גם יקרה יותר.

 

גוסט רייד ברור שלא לפאן כזה התכוונתי,אלא במסגרת הנורמה שנהג ממוצע לא מגיע לתת היגוי אלא פשוט רוצה לנסוע מהר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הקוריאניות נופלות בין לבין , ישנות, משעממות, ו...זהו.

 

[סטיגמה]משעממות, אבל ייראו מוסך רק בטיפולים השוטפים.[\סטיגמה]

על הזבארק אני עדיין לא סומך בכל הנוגע לאמינות, לאור האי סבילות ההזויה שפיתחה בחום האילתי (היה על זה שרשור כאן) ודוושות קלאץ' שנשברות.

 

ה i10 ממהרת לנתק את מדחס המזגן בעומס בינוני-גבוה על המנוע, גם בגירסת ה 1.0 וה 1.25, לי אישית זה מאוד הפריע.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

איגניס עולה 85000 שקל לעומת פיקנטו שעולה 80000.

איגניס מאובזרת יותר וגדולה יותר ככה שהפער אמור להיות מוצדק.

מצד שני, c3 ניתן לרכוש בעוד 5000 שקל.

אבל למרבית הלקוחות יש רתיעה מרכבים אירופאים (לכן גם לא הזכרתי את האיביזה הסופר משתלמת).

מחיר המכוניות שנבחנו לא צריך לעבור את רף ה 70000 שקל לדעתי.

פתאום ספארק ופיקנטו ב 80000 שקל נהיה לגיטימי?

הרי זו תחבורה בסיסית שאמורה להיות זולה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
ספארק גם קוראנית מבית דייהו
עריכה קטנה: קוריאנית אך לא דייהו, ב 2011 דייהו כבר נכחדה, והמטרה לא להדגיש שהוא קוריאני או לא, אלא להבדיל אותו משני הרכבים האחרים, שהם משתפים הרבה מכלולים. והדגם הזה לא קשור לדייהו, וגם לא קשור לקיה ,יונדאי בשום צורה, הוא פרי פיתוח GM ואח תאום ל אופל קארל- או ווקסהול וויווא! עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

רכבי המיני האוטומטים ברמת איבזור הגבוה תמיד עלו באזור ה80 אלף,גם הספייס עלתה ככה עד לא מזמן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יכול להיות שהטווינגו GT שמגיעה רק עם גיר ידני וסוחטת 110 כ״ס מהמנוע תוך שמירה על קוטר סיבוב הגה מצחיק ושאר היתרונות, תהיה יותר נחמדה לנהיגה. לא בטוח כבר שהיא תגיע, למרות שקרסו אמרו בזמנו שכן, אבל נשאר רק לקוות. אגב, הגיר הדו מצמדי בטווינגו לא הוצמד לה בהתחלה, היה רק גיר ידני (גם ב 0.9) אבל עד שהביאו אותה לארץ, כבר היה את הדו מצמדי אז ויתרו על הידני טורבו. חבל.

מעבר לזה, כמי שנוהג על סמארט עם אותו מנוע וגיר של הטווינגו (0.9 טורבו וגיר edc), במצב הידני הוא מגיב ממש מהר וגם במצב ספורט הכל מתחדד. לא יודע אם זה קיים בטווינגו אבל זה ממש משנה את החוויה. בכל אופן, יכולות התמרון של הטווינגו פנומנליות, ואדם שקונה רכב מיני בעיקר לניווט עירוני, צריך לקחת גם את זה בחשבון, מעבר לדברים האחרים. הספארק כבר הרבה זמן לדעתי בראש הרשימה מבחינת מדד כולל ואין ספק שזו עליית מדרגה לעומת הדור הקודם שלה. ועדיין, כנראה הייתי בוחר בטווינגו, וגם (אבל לא רק) בגלל שהיא נראית מצוין לדעתי האישית. העתיקו או לא העתיקו מה 500, הספארק מחווירה ליידה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

התמרון שלה מרשים בפניות פרסה, כמה כבר כאלה עושים בפועל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתל אביב רבתי? המון, אבל זה לא רק זה. חניון צפוף למשל, יציאה וכניסה מחניה צפופה בין שתי מכוניות ברחובות צרים, ויש עוד המון דוגמאות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לדעתי זה לא גורם משמעותי, זה פיצר נחמד אבל רק במצבים מסוימים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי מאלה שנהגו על המכוניות בסוף היום. לצערי, בספארק ובפיקנטו הזמנו לי סיבובים מאד קצרים, ובטווינגו וביונדאי יותר ארוכים ומגוונים. הטווינגו, ללא צל של ספק, היא האכזבה של המבחן מבחינתי. לאחר סיבוב על הסמארט פופור צפיתי שמנוע הטורבו יחיה את האוטו, ובפועל הפעולה שלו לא נעימה, הגיר לא עוזר לו, הביצועים לא שם, והכוח הנוסף רק עוזר להדגיש את ההתנהגות הלא מגובשת שלה. בגיליון הציונים של המבחן הטווינגו איכלסה ברוב הקטגוריות את המקום הרביעי והאחרון. חבל, מאד חבל. היא ללא ספק מכונית עם קטע, ואני יותר מאצדיק מישהו שיקנה אותה כגחמה, או בגלל הגג הנפתח, העיצוב, או כל שיקול אחר. רק שלא ימכור לאף אחד שהאוטו טוב, כי הוא לא. תנוחת נהיגה לקויה, דינאמיות על הפנים, תת היגוי שמתבטא גם בפניות עירוניות (ולא, לא אימצתי אותה).

 

הבאה בתור היא היונדאי. לטעמי היא הכי יפה בחבורה, אבל גילה מתחיל לתת את אותותיו, במיוחד בפנים. היא הכי נוחה בין הארבע והכי שקטה, אבל בכל הקשור לדינאמיות והתנהגות היא נאבקת עם הטווינגו על המקום האחרון - התאוצות נרפות וההתנהגות ואחיזת הכביש גם כן לא משהו לכתוב עליו הביתה. כאן חשוב לציין שלא מדובר, בהקשר של המכוניות האלה, ביכולתן להשחיז אייפקסים בכביש בית אורן, אלא בציפיות לגיטימיות מהקטגוריה.

 

על ההובלה נאבקות הספארק והפיקנטו. הפיקנטו היא החדשה בחבורה, וזה ניכר בעיצוב הפנים העדכני והיפה, באיכות החומרים ובמרווח העדיפים על המתחרות. לספארק, מאידך, תנוחת נהיגה עדיפה במעט ונוחות נסיעה עדיפה. בכל הקשור להתנהגות ולאחיזת הכביש הפיקנטו עדיפה, אבל במעט ולא מדובר בפערים ניכרים או משהו שיורגש על ידי הרוכש הממוצע.

 

כאן אנחנו מגיעים להבדל הכי גדול, הוא יחידת הכוח. שילוב המנוע/גיר של הפיקנטו נותן לה תחושה נמרצת יותר מיתר המתחרות שלה, כולל הספארק, אבל תיבת 4 הילוכים ברכב אוטומטי בשנת 2017 זה לא לעניין. הגיר הרציף של הספארק מפתיע לטובה בפעולה די נעימה, ועדיפה על זה של הפיקנטו.

 

אם הייתי צריך לקנות אחת מהקבוצה היום, ההתלבטות הייתה בין הפיקנטו לספארק, כאשר מצד אחד יש את יתרונות הפיקנטו (המרווח, איכות החומרים ותכונות דינאמיות) ומאידך יש את העובדה שהספארק לא נופלת בתכונות אלה מהפיקנטו באורח ניכר, ומצוידת בתיבת הילוכים עדיפה בהרבה. או אז נשאלת שאלת השאלות, איך תתמודד הספארק עם התדמית הלא-להיט, בלשון המעטה, של שברולט בישראל, למול שמירת ערך ומוניטין אמינות נהדר של הפיקנטו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...