Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל בשיחת טלפון. "בוא נעשה מבחן השוואתי משותף. נעשה כל מה שצריך, ואז בסוף נביא גולשים מהפורום, שיחוו את דעתם. ויתנו למכוניות ציונים".

ציפיתי להרבה תשובות. "נשמע מגניב, בטח!" לא הייתה אחת מהן. מבחן השוואתי בשיתוף וואלה! רכב.

 

השוואתי-עירוני&#14.jpgהשוואתי-עירוני&#14.jpgהשוואתי-עירוני&#14.jpgהשוואתי-עירוני&#14.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אחלה מבחן, נהנתי לקרוא.

סך הכול מסכים לגבי מה שנכתב, הטווינגו בעלת מנוע טוב אבל הגיר איטי.

והספארק גם לטעמי הטובה יותר.

יש טעות אחת לגבי הספארק, בכתבה נאמר שעל הנייר יש לה תא מטען הכי גדול. בפועל יש לה 185 ליטר, כך שגם ביחס למיני הוא בין הקטנים בקטגוריה.

 

דווקא תא מטען של הפיקנטו אותי איכזב,255 ליטר אבל הוא עמוק ולא רחב ולכן פחות פרקטי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי בסשן התרשמות. ראשית יש לציין את הטווינגו שעומדת בנפרד ללהקה קוריאנית.

בתור בעלים של רנו קאפצור הרגשתי בבית. הגיר הדו מצמדי המעצבן הרגיש לי בבית. טווינגו היא אקססורי. זה רכב שקונים בשביל פוזה, כי צריך רכב קטן. אני משאר שקונה ממוצע יכול להרשות לעצמו רכב יותר יקר, אבל לא צריך. הרי לא סתם הסמארט החדשה מבוססת עליה.

I10 הייתה הכי סוס אולד סקול. רכב פשוט, אבל עם כל מה שצריך. די הזכירה לי סוזוקי ספלאש שהייתה לי פעם בתור כלי תחבורה בסיסי ויעיל.

הספארק ופיקאנטו נותנוצ הרגשה של רכב "נורמלי" אין בהן הרגשה של "חסכו עלי" הן מאובזרות, מרווחות ובהחלט יכולות לשמש ככלי תחבורה יום-יומי גם בקו בינעירוני. אבל משום מה המנוע של ספארק שעל הנייר הכי גדול וחזק איכזב. הוא ממש התאמץ לתת את מה שלקוריאניות אחרות בא בקלות.

לכן אם הייתי בוחר לעצמי - פיקנטו. אם הייתי בוחר לאשתי - ספארק.

פורסם (נערך)

חבל שלא בחנתם את עניין המחיר של המכוניות. אם ניקח את הקוריאניות, ה i10 (1.25 ליטר) זולה ב 8 אש"ח מהפיקנטו (1.25 ליטר) וכך גם מהספארק (1.4 ליטר). בפועל, הפער גם יכול להגיע ל 10 אש"ח. החיסרון במקרה זה, שהמחיר של ה i10 אינו כולל מולטימדיה (עוד 3800 אש"ח) מה שיש אצל האחרות.

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם

הספארק נמכרה לא מזמן ב 75 אלף, אולי זה גם המחיר בפועל. עוד רכב מעניין ב72 זאת הספייס סטאר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי הספארק, המנוע הוא בדיוק הסיבה שבחרתי בה ולא במשהו אחר ואגב - כדאי לקחת את עניין הרעש בפרופורציות - עד היום גם בעקיפות מהירות לא יצא לי ממש לראות את המנוע עולה מעל 4.5-5K. לא כזה רועש.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

נהנתי לקורא. הכתיבה מתארת מעולה את הרכבים ומסמנת את הנק' החשובות של הקטגוריה.

מוזר שחווית הנהיגה לוקה בחסר בקליאו, שעל פניו נשמעת כמו מתכון כייפי. כנראה שגיר ידני יחמיא לה יותר.

 

יצא לי לנהוג ב- יונדאי i10, המכונית מאוד הפתיעה אותי מבחינה דינמית. הייתה הרבה יותר זריזה מהקטגוריה שלה כמה שנים אחורה וההגה הרגיש די חי.

פורסם

אחלה מבחן, נהניתי מאוד לקרוא.

אף על פי שלא הופעתי למצוא את הפיקנטו במקום הראשון והטוויגו באחרון (ובצדק, לפחות לדעתי), נראה שגם ל-i10 יש מה להציע (או לפחות יותר ממה שחשבתי).

תודה לכם.

פורסם

הטווינגו מתנהגת מאד מוזר בכביש מהיר, אני מאמין שגירסא ללא גג הבד תהיה יותר נורמלית, גם מבחינת רעשי רוח.

דבר נוסף, חוסר במד סל"ד. כנראה שלרוב הנהגים זה לא כ"כ יפריע. לי, בתור חובב רכב ובעל ocd קל, זה הפריע בקטע קיצוני..

אבל היא מה זה מגניבה..(;

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
נהנתי לקורא. הכתיבה מתארת מעולה את הרכבים ומסמנת את הנק' החשובות של הקטגוריה.

מוזר שחווית הנהיגה לוקה בחסר בקליאו, שעל פניו נשמעת כמו מתכון כייפי. כנראה שגיר ידני יחמיא לה יותר.

 

יצא לי לנהוג ב- יונדאי i10, המכונית מאוד הפתיעה אותי מבחינה דינמית. הייתה הרבה יותר זריזה מהקטגוריה שלה כמה שנים אחורה וההגה הרגיש די חי.

 

אבל בגיר ידני אתה לא מקבל את ה0.9 טורבו אלא 1.0 חלש הרבה יותר טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מסיבובון של 10 דקות הידני מרגיש יותר טבעי לטווינגו, אבל ה-1.0 בהחלט עגלה. במיוחד עם מזגן. אם היו מוכרים 0.9 ידני זה היה מגניב.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

קצת התאכזבתי לשמוע על הטווינגו, צפוי שבתחומי שימושיות היא תיפול מהמתחרות הפרקטיות יותר אבל חשבתי שהפערים יהיו קטנים יותר ושבתחום הביצועים היא תזרח.

לגבי השאר דיי התחברתי למסקנות של המבחן, I10 באמת משעממת אבל מבצעת טוב, פיקנטו חבילה טובה והספארק עשתה קפיצה אדירה והייתה גם הבחירה שלי.

פורסם

זה לא שהיא חלשה, להפך פשוט הגיר מתגלה כאיטי אם בא לך קצת fun.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...