Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לגבי רכב - לא בדקתי.

 

אתמול נכנסתי ליד2 לבדיקת היצע דירות בכמה שכונות בחיפה - בגלל המודעה של אותו קרוב משפחה ובגלל סקרנות מה מתרחש בכמה אזורים. באותן 3 שכונות אפס מודעות פרטיות, 2-4 דפים של מודעות של מתווכים - והמודעות מוצהרות, עם שם המתווך או המשרד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אין אפשרות לבדוק במדור הרכבים - עד שלא פוגשים בן אדם ומשווים בין ת.ז. שלו לבעלים הרשום ברישיון הרכב.

גם "הקונה" שמתקשר אליך בקשר למודעת נדל"ן שפרסמת ומבקש לבוא לראות את דירה, כאשר מגיע, פתאום מדובר במתווך שמנסה להחתים אותך על בלעדיות, ואם לא תסכים, יפרסם את הדירה שלך בניסיון "לשרוף" את המודעה שלך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

העובדה שהמקצוע קיים מלמדת שהוא נחוץ ( עדיין ).

המסקנה שלך שגויה. המקצוע הזה קיים מ- 2 סיבות:

1. מקצוע שהוא סוג של גילדה שמונעת תחרות חופשית - כפי שצויין קודם, אזורים שלמים שנשלטים ע"י מתווכים עד שלקונה הפוטנציאלי אין בררה אלא לעבוד איתם.

2. ציבור עצלן שנכנע למניפולציות של המתווכים.

 

לדעתי בעידן האינטרנט, המקצוע הזה צריך להעלם, צריך רגולציה ממשלתית בכדי למנוע חסמי תחרות, כמו בלעדיות ומחיר כנתח מסכום העיסקה.

צריך להגביל את שכר המתוכים לסכום מסויים, נניח 5K ש"ח לכל עסקה של דירה עד 2M ש"ח. האם למכור דירה של של 1.8M ש"ח קשה יותר מלמכור דירה של 900K?

מדוע שכר המתווך צריך להיות כפול?!

עריכה אחרונה על ידי FARM
פורסם
גם במדור רכבים יש הפרדה כזאת. יש לך מושג מה אחוז של מודעות בחלק הפרטי שמפורסם ע"י סוחרים?

 

מה אתה אומר בעצם? שברגע שאפרסם דירה ביד 2, מתווכים יפרסמו אותה במקביל בחלק של המודעות שאינן מתיווך?

פורסם

בדיוק.

בדיוק דקה לאחר פרסום המודעה תקבל שיחת טלפון תמימה לכאורה, וממנה ידלה את כל הפרטים, ופשוט יפרסם אותה, ולא רק שיפרסם אותה, אלא גם כמה פעמים.

במודעות לוח במקומונים זה לא יכול לקרות.

וזו הסיבה שהם פורחים.

בלוח השקמה, מקומון המופץ בבת ים, חולון, אזור וראשל"צ יש למעלה מ 20 עמודי מכירה והשכרה של נדל"ן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הכל יכול להיות.

לי זה קרה לפני שנתיים וחצי. וגם כאשר חיפשתי דירה במדור הפרטי, כמה פעמים נתקלתי בתיווך. חלק ממתווכים לא בוחלים בשום שיטה כדי להשתלט על השוק הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פיקטיבית לא תעזור. הם באים לראות את הדירה קודם כל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חן פרחי,

זה אמיתי שהמתווכים מפרסמים את הדירה בלי ידיעת הבעלים? אין להם גבולות... זה ממש חוצפה.

אי אפשר לתבוע אותם או למנוע את זה?

פורסם
בדיוק.

בדיוק דקה לאחר פרסום המודעה תקבל שיחת טלפון תמימה לכאורה, וממנה ידלה את כל הפרטים, ופשוט יפרסם אותה, ולא רק שיפרסם אותה, אלא גם כמה פעמים.

במודעות לוח במקומונים זה לא יכול לקרות.

וזו הסיבה שהם פורחים.

בלוח השקמה, מקומון המופץ בבת ים, חולון, אזור וראשל"צ יש למעלה מ 20 עמודי מכירה והשכרה של נדל"ן.

 

לא ירדתי לסוף דעתך (או דעתם).

אם הדירה תפורסם בחלק המתווכים, לא כל כך אכפת לי.

אם הדירה תפורסם בחלק הפרטי אז באיזה מחיר היא תפורסם בדיוק?

אם במחיר גבוה מאשר אני פרסמתי, זה לא ייתן להם כלום.

לפרסם במחיר נמוך יותר, גם לא נותן להם שום דבר.

אלא אם כן אני מפספס משהו...

בנוסף, בעל הדירה יכול בקלות לזהות שהדירה שלו מפורסמת במקביל על ידי מישהו אחר.

 

אני לא רואה מה הם מרוויחים מזה. תאירו את עיני.

פורסם
יש לך יוזר בפייסבוק ?

 

הבעלים של משרדי התיווך הם בעלי תעודה מתאימה אבל אלה שעושים את העבודה השחורה בשטח במשרדי התיווך הגדולים וגם הקטנים הם לא בעלי תעודה.

 

 

הומלנד קיבלו על דבר כזה סטירה מצלצלת ובצדק

https://www.mishpati.co.il/article/2058

פורסם
חן פרחי,

זה אמיתי שהמתווכים מפרסמים את הדירה בלי ידיעת הבעלים? אין להם גבולות... זה ממש חוצפה.

אי אפשר לתבוע אותם או למנוע את זה?

 

 

יותר מזה, יש להם מאגרים שסורקים את יד2, משכפלים את המודעות שבו ומפרסמים את דירתך בשמם בלי שהם יצטרכו להתאמץ. הדירה שלך תמשיך להיות שם חודשים גם אם הורדת את המודעה מיד2 או כל לוח אחר (מדבר מנסיון אישי).

פורסם
יותר מזה, יש להם מאגרים שסורקים את יד2, משכפלים את המודעות שבו ומפרסמים את דירתך בשמם בלי שהם יצטרכו להתאמץ. הדירה שלך תמשיך להיות שם חודשים גם אם הורדת את המודעה מיד2 או כל לוח אחר (מדבר מנסיון אישי).

 

דרך פרסום נוספת ונפוצה בשנים האחרונות היא הפייסבוק.

התחושה שלי היא שלא מעט עסקאות נסגרות דרך אנשים שהגיעו מקבוצות של דירות למכירה.

זה מאוד נוח כי אפשר ליצור קשר ישיר ומיידי עם המוכר בהודעה פרטית.

פורסם

כדי שמתווך יקבל דמי תיווך צריכים להתקיים שלושה תנאים בו זמנית:

1. שהוא בעל רישיון תיווך בתוקף

2. שהלקוח חתם על הסכם תיווך מלא בו מפורט הנכס הספציפי וגובה העמלה

3. שהמתווך היה הגורם היעיל לסגירת העסקה.

 

אם כל השלושה לא מתקיימים יחד אין חובה משפטית לשלם תיווך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

כמה מילים שלי לעניין.

יש דבר אחד רע במתווך, והוא שזה עולה כסף. חוץ מזה רק דברים טובים.

תחשבו על, מתווך טוב( לא ילד שאתמול אתחיל לעבוד) מכיר את העיר טוב, מכיר בניינים שלא כדאי להתקרב, יש לו ידע עצום בנושא, קשרים עם מי שצריך. כל זה ניתן להפוך ליתרון ברגע שאני פשוט עושה תרגיל מתמטי פשוט ומכניס את העמלה שלו בתוך הסכום שאתה מבקש, ולא יורד ממנו,עד כמה שניתן.

אני עשיתי עסקת קניה ומכירה, נעזרתי במתווך, מכרתי במחיר מצויין שאף אחד לא האמין שניתן למכור, ללקוח הנכון שהמתווך הביא.

הם גם לא מפגרים, ולא ירוצו סתם כך עם אנשים לא רציניים ולכן הם סוג של מסננת בלי תשלום.

עוד פעם סוד העניין הוא ללכת לאיש מקצוע ולתת לו כלים לעבוד, בלי יד 2 ובלי שטויות. יד 2 זה לרוב בזבוז זמן יקר והמון בילבולי מוח.

למרות שחייב לציין שאת הדירה שרכשתי, רכשתי דרך מודע ביד 2, אבל במקביל חיפשתי עם המתווך. לא לוותר על חיפוש פרטי במקביל, זה לא פוגע אחד בשני.

חשוב מאוד לברר קצת מחירים ולדעת מה ריאלי ומה לא, והעיקר לדעת בדיוק מה מחפשים.

לא בושה להגיד למתווך לא להראות דירות מיד 2, כי אותם אני יכול לראות לבד.

עריכה אחרונה על ידי timur2008

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0


×
×
  • תוכן חדש...