Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שציינו לפני, יש לא מעט כאלה בתחום הרכב. אבל בשוק הדירות, בהנחה שרוב המודעות שם לא מפוברקות, הסטטיסטיקה ניראת מאוד מוזרה בעיני( על כול דירה פרטית יש 5 דירות תיווך בבלעדיות במחירים זולים יותר)

הייתי בודק לעומק את נכונות הדברים. תתקשר ותברר האם באמת הדירות האלה קיימות במציאות - תבקש לראות את הדירות.

 

לתחום התיווך נכנסו המון 'מתווכחים' שהמוטו שלהם 'המטרה מקדשת את האמצעים'.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים לב שתמיד זו דירה טובה מאוד עם מחיר זול או דירה פח ומחיר יקר שבה נרשם במודעה "נמכר" (הרי למה לשלם על מודעה של נמכר?!).

הכל כדי למשוך את הכבשים...

משכנתא זה קל

פורסם
משיחה עם הבחור עושה רושם שיש הרבה מודעות פיקטיביות. היו לא רלוונטיות לפני כמה ימים ועדיין ממשיכים להקפיץ אותם

בדיוק. תוך שבוע ימים תלמד את רזי התיווך והשטיקים שלהם ותוכל לסנן את המתווכחים הלא רלוונטים.

 

גם בפייסבוק זה אותו דבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

דירה טובה, במיקום טוב בעיר (לא משנה איזה עיר כרגע) ומחיר הגיוני (או אפילו טיפה יקר) => מכירה קלה בלי שום תיווך.

אם אחד הנתונים פחות טוב - צריך להיות הגיוניים ולתת מחיר הגיוני (לרוב זה לא עובד ככה, כי כל אחד חושב שיש לו זהב ביד - גם אלו שיש להם מזבלות וחושבים ש"לא נורא אם המטבח רקוב קצת" או ש"אין מעלית, תעשה ספורט" וכאלה).

 

מתווכים יקפצו על דירות טובות כי זה EASY MONEY.

מאחר ואנחנו ישראלים - אנחנו רוצים הכל כאן ועכשיו - וקל להלחיץ אותנו, בגלל זה "עובד" להם- המתווכים.

 

מכרתי דירה לפני 3 שנים.

בשבוע הראשון עפו עליי רק מתווכים.

נכנסתי ללחץ.

אחרי שבוע התקשרו 4 אנשים פרטיים: זוג שרצה לקנות להשקעה, זוג הורים שרצה לקנות לילדה - ועוד 2 מבוגרות (כל אחת מעיר אחרת) שאחת מהן היתה מוכנה לשלם בדיוק את המחיר הנקוב במודעה (שהיה גבוה ב 100,000 שח ממחיר דירה מקבילה שנמכרה זמן קצר מאוד לפני שאנחנו פרסמנו).

סגרנו בלחיצת יד עם אחת המבוגרות, הורדנו 20 אלף שח - וכל השאר היסטוריה.

 

מתווכים הם ברוב המקרים מעכרים שמחפשים לעשות כסף קל, התותחים האמיתיים הם מיעוט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...