Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - רנו גרנד קופה (מגאן סדאן) בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משהו השתנה באתר משרד התחבורה? פעם היה נתן לראות אישורי רישום כלי רכב פרטיים ומ 2017 זה נותן רק מסחרי משום מה. איפה מצאתם את הנתונים?

 

לא השתנה במשרד התחבורה כלום מצ"ב קישור להוראת הרישום של המגאן 4 דלתות על פיה ארץ היצור...צרפת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה מרגיז נושא אביזרי הבטיחות המקוריים שמופשטים מהרכב רק בגלל מובילאיי. מובילאיי תורמים לבטיחות? לא - הם פוגעים בבטיחות (כשהם באים במקום אבזור מקורי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוריד מערכת שבולמת לבד ולהתקין בארץ מובילאיי מזכיר לי את הימים של יונדאי גטס ליסינג עם כרית אוויר אחת ובלי abs.

ממש בושה שעושים כזה דבר בחסות המדינה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הסיבה שצוינה באייטם בוואלה, היא זו שנמסרה לי מהיבואן.

 

 

 

 

הוא גם גמגם לך הסבר למה מעל חצי שנה הרכבים האלה שוכבים בבונדד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דווקא קל להסבר - היו לו פלואנסים במלאי שקנה במחיר חיסול ורצה למכור במחיר מה שיותר גבוה. תכל'ס - לגיטימי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מרגיז נושא אביזרי הבטיחות המקוריים שמופשטים מהרכב רק בגלל מובילאיי. מובילאיי תורמים לבטיחות? לא - הם פוגעים בבטיחות (כשהם באים במקום אבזור מקורי).

מאוד מרגיז, אבל כתבו איפשהו שבדגם הטורקי המערכת המקורית הזאת לא זמינה אלא רק בדגם הספרדי. בדור הקודם (3) של המגאן, האסטייט הייתה מספרד וההצ'באק הייתה מטורקיה (זה מה שהיה לפחות בתקופה שההורים שלי רכשו את הרכב).

כמו שאמרתי חבל שלא מביאים את האסטייט או לפחות את ההצ'באק, לא רק כי הסטיישן יותר פרקטית מסדאן, אלא בעיקר כי יש בה אבזור בטיחותי מלא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודש התלבטתי אם להמתין לפלואנס החדשה עוד קצת (אני כבר 8 חודשים ממתין...)ונשברתי והזמנתי את האיוניק בגלל שווי המס וטוב שכך,

לא רואה הצדקה לרכב חדש בעלות גבוהה היום ללא מערכות בטיחות מובנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא טוב שלא הביאו עם בטיחות אקטיבית. לפחות את המובילאיי ניתן להשתיק

אבל את הבלימה האוטונומית לא ואז קורה מקרה כזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5394499

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב באמת יפה. לפחות מבחוץ. מבפנים אני כבר לא יודע איך להגדיר אותו. אבל טוב ככל שיהיה, היבואן "שכח" לרגע שזו רנו. עם אותה תדמית שלא כל כך השתנתה אצלנו.

לתמחר אותו מול הקורולה ורכבים אחרים באותו סגנון שנמכרים היטב, זה ישיג תוצאה הפוכה, ויבריח לקוחות, בדיוק לאולמות הסמוכים של היפניות/קוריאניות/גיפונים/ליסינג וכדומה. את הפוקוס החדשה למשל, עם המנוע טורבו והגיר החדש ניתן להשיג ב-0 ק"ם, 2016, ב-100000 שקל "בלבד". לא פחות מ-32000 שקל הפרש. וגם זה לפני וויכוח.

הם כבר הוכיחו יפה מאוד שניתן לתמחר רכבים עם מכירות של רכב אחד בשנה. 2016 הסתיימה עם מכירות של רכב אחד מדגם ניסן Z370.

מלבד הקליאו, שהתמחור שלה יחסית בסדר, רוב הרכבים, כולל הניסאן, מופנים ישירות לחב" הליסינג. {להציא דאצייה ואינפיניטי}.

עם היבואן כל כך "מתאמץ" לדחוף את התוצרת שלו לאולמות ליסינג, מה הטעם ב-להחזיק מערך של אנשי מכירות, מנהלים, פקידות, ואפילו אולמות תצוגה?

הם פשוט רק עוזרים ב-לקבל החלטות לגבי הרכב הספציפי. הלקוח מגיע, מתרשם, מבצע נסיעת מבחן, וקונה ב"קל-אוטו"{סתם דוגמה}, בהרבה פחות.

ובמקרה הגרוע, באותו מחיר הוא יזמין טויוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 אנשים כבר מתו בגלל ניפוח לא נכון של כריות אוויר. מתי בפעם האחרונה הוצאת את הפיוז של הכרית או ניתקת את זו של זוגתך שיושבת ליד (שם אפילו לא צריך להוציא פיוז). מקרה אחד - באת כל פרטיו אנחנו לא יודעים - מתוך מאות אלפי מכוניות שנעות על הכבישים עם המערכות האלה לא מעיד על כלום. יתרה מזו, אם לך תהיה בלימה אוטומטית וגם לרכבים שמאחוריך, כולם יבלמו ביחד אם המערכת ברכב שלך תתחרפן, וההוא עם המובילאיי יסיים אצלכם בבגאז'.

 

והתשובות של היח"צנים הן פשוט סיבון רבתי. גם הסדאן שמיוצרת בטורקיה מגיעה עם אופציה לכל מערכות הבטיחות, זה מופיע בהודעת היצרן המלאה. איזה "אי אפשר" ואיזה נעליים. וההוספה של ה"חמישה כוכבי בטיחות" זה אפילו עוד יותר גרוע. לא אומר שזה שקר או הטעיה, אבל זה (לטעמי) חורג מגבולות הטעם הטוב של ט.ל.ח.

Renault_83564_global_en.pdf

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת המגאן הייתה על הכוונת אצלנו בהחלפה של המגאן הנוכחית, יש סבירות די גבוהה שהיא תיפסל בגלל שאין לה מערכות מקוריות. וחבל, כי הרכב עצמו עושה רושם טוב, נראה טוב, מאובזר היטב בשאר הדברים, מנוע דיזל וותיק וחסכוני, לא הייתה סיבה לחפש רכב אחר לו הייתה מערכת מקורית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד הקליאו, שהתמחור שלה יחסית בסדר, רוב הרכבים, כולל הניסאן, מופנים ישירות לחב" הליסינג. {להציא דאצייה ואינפיניטי}.

עם היבואן כל כך "מתאמץ" לדחוף את התוצרת שלו לאולמות ליסינג, מה הטעם ב-להחזיק מערך של אנשי מכירות, מנהלים, פקידות, ואפילו אולמות תצוגה?

הם פשוט רק עוזרים ב-לקבל החלטות לגבי הרכב הספציפי. הלקוח מגיע, מתרשם, מבצע נסיעת מבחן, וקונה ב"קל-אוטו"{סתם דוגמה}, בהרבה פחות.

ובמקרה הגרוע, באותו מחיר הוא יזמין טויוטה.

 

אולי החליטו החלטה אסטרטגית שמבחינתם שוק המשפחתיות ללקוח הפרטי מת. ארבעת אלפים חתיכות בשנה לחברת הבת ליס פור יו - דיינו.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...