Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - רנו גרנד קופה (מגאן סדאן) בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחיר זה ישראבלוף, כמו של כל הרכבים בסגמנט הזה. אף לקוח פרטי לא יקנה משפחתית בסכום הזה, כשניתן להוסיף כמה אלפים בודדים ולקנות ג'יפון. אבל הלקוח הפרטי לא מעניין את היבואן, אלא חברת הליסינג שיכולה לקנות את הרכב בהנחה מופלגת מהמחירון הפיקטיבי.

 

אתה תוסיף כמ אלפים לגיפון ואני אעדמף להוסיף כמה אלפים לרכב נוח ומרווח שהוא לא גיפון.

 

לא נגעתי ברנו הזו, לא משבתי בה ולא נהגתי ולכן לא אחווה דיעה עליה אבל בכלליות אעדיף את הרכב הניח והמרווח יותר ולא את השופוני.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חיכיתי מזה זמן לשרשור זה, וכגודל הציפיות כך גודל האכזבה מעניין מערכות הבטיחות. כנראה שאפסו הסיכויים לראות כאן בזמן הקרוב משפחתית דיזל אירופאית עם מערכות בטיחות מלאות במחיר נורמלי. חבל, ואישית ייתכן שבזאת מסתיים הרומן שלי עם רנו לזמן הקרוב. אני מקווה שהיפניות והקוריאניות יתנו ליבואני האירופאיות בפרצוף - אולי יום אחד יתעוררו שם.

 

ואם כאן היא נופלת במה היא עולה על המתחרות?

 

הרכב הזה ספציפית מצטיין בחסכוניות יוצאת דופן בגירסת הדיזל.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה משנה וחצי מאז שהושקה ההצ'באק בפרנקפורט 2015 - ועדיין אינה משווקת כאן.

 

תעודת עניות ליבואן. פשוט בזיון.

 

התנהלות מוזרה בהשקות זה הכי קרסו, אני לא אתפלא אם הם יתחילו למכור אותה אפילו בלי הודעה מסודרת כמו שהם עשו כבר לא מעט פעמים.

במוצאי החג השני עקפה אותי אחת כזאת בלילה בכביש 6, מרחוק הייתי בטוח שמישהו נסחף עם רצועות הלד מאיביי בפנים הקדמיים (קצת כמו מסגרת של משקפיים), אבל אחרי שהיא עקפה אותי זהיתי מיד את המבנה של הפנס האחורי, מהמבט החטוף הזה היא נראית טוב.

 

לגבי הסדאן, באמת חבל שאין מערכות בטיחות מקוריות ואני מניח שעל מובילאיי אי אפשר לוותר, מבחינתי למשל זה פוסל את הרכב לחלוטין. אני מסכים עם אלה שאמרו שתא הנוסעים נראה מעט מוזר בתמונות באיזור הקונסולה אבל עד שלא אתרשם במציאות קשה לשפוט.

אני דיי בטוח שהיא עדיין תזכה לפופולאריות, היצע הדיזלים המשפחתיים לא השתנה משמעותית בשנים האחרונות ורוב האנשים שאני מכיר דיי מרוצים מהפלואנס דיזל ואני לא רואה סיבה שהם לא יתקדמו למגאן דיזל חדשה בבוא העת. מעריך שהיא תמשיך להיות נפוצה גם בחברות הליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל, וחבל שרנו לא מביאים את ההצ'באק ואת הסטיישן, או לפחות את הסטיישן כי היא נחלה הצלחה לא רעה בארץ.

יותר מאכזב אותי שלא דאגו להביא לארץ דגם מאובזר עם מערכות בטיחותיות מקוריות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

arco1: לפי אתר משרד התחבורה הגרנד קופה מיוצרת בטורקיה בכל הגרסאות שלה. מעניין לציין ששם מופיעה גם גרסת Zen, כנראה פחות מאובזרת (אם לשפוט לפי דירוג הגרסאות בדגמים אחרים). לכל שאר השאלות שלך - שאלה טובה.

 

yoav911gt2: כן, הכוונה הייתה סוף סוף לסדאן.

 

משהו השתנה באתר משרד התחבורה? פעם היה נתן לראות אישורי רישום כלי רכב פרטיים ומ 2017 זה נותן רק מסחרי משום מה. איפה מצאתם את הנתונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מפריע ללקוח ליסינג לבחור בג'יפון במקום משפחתית?

 

אצלנו בעבודה, למשל, אף אחד לא יכול לקחת ג'יפון.

כולל המנכ"ל. למה? ככה. מדיניות החברה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, הפרסום במפרט של חמישה כוכבי NCAP הוא עילה לתביעה. בכלל, מחריד אותי לחשוב שיבואנים שמים קצוץ על החיים של הצרכן הסופי בשביל עוד שורת רווח להציג למשקיעים. זה כמובן מתחבר לדירוג הבטיחות המושחת של משרד התחבורה המעניק לצפצפה, יותר נקודות ממערכת אקטיבית.

 

בוואלה אומרים שהסיבה לכך היא "

היעדר מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות המוצעות עם המכונית בגרסאות היצור מספרד המשווקת במספר מדינות באירופה, הוסבר בכך שאין אפשרות לצייד את המכונית שמגיעות אלינו כאמור מהמפעל בטורקיה במערכות אלו."



 

 

שאלתי את עצמי את אותה השאלה, אז בדקתי.

 

הציון במבחן של יורו N קאפ אכן מתייחס למגאן שהיא זו שנבחנה. גרסת הסדאן לא נבחנה שם, אולם המכונית עצמה זהה אליבא דרנו, וכן רשימת אבזור הבטיחות עמה נבחנה ההאצ׳בק חופף לזו של הסדאן. כלומר היא לא מחסירה משהו שישפיע על הציון.

 

כך או כך, הטעייה או לא, מאוד מאכזב ההיבט של היעדר מערכות הבטיחות, בטורקיה מייצרים משפחתיות אחרות שכן מצוידות במערכות בטיחות אקטיביות.

 

הסיבה שצוינה באייטם בוואלה, היא זו שנמסרה לי מהיבואן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו בפירוש דגם שנועד לציי רכב. בגלל זה גם המחיר 132 . שקל פחות מדרגת שווי מס הבאה בתור.

וזה בדיוק מה שגם מבדיל אותה מכמה ג'יפונים שנמצאים מעל קו ה 133K₪ . מכיוון שזה המצב מביאים דגם ערום ומוסיפים כמיטב המסורת מובילאיי לקבל עוד החזר .

מי שכתב שתמכר בסוף במבצעים כמו סיד 0 ק"מ צדק.

איזה אינטרס בדיוק יש ללקוח ליסינג לקחת דיזל !?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוחות ליסינג המשלמים על הדלק, או מעסיקיהם הרוצים לחסוך בהוצאות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר החודשי שלקוח הליסינג משלם נגזר מהמחיר האמיתי שחברת הליסינג שילמה על הרכב (ולא מהמחירון הפיקטיבי!). לכן הלקוח הפרטי צריך להוסיף אלפים בודדים כדי לשדרג לג'יפון, אבל לקוח הליסינג ברוב המקרים צריך לשלם הרבה יותר (באופן יחסי למשפחתית), כי בסגמנט הזה ההנחות לליסינג קטנות יותר.

 

ממש לא נכון. התשלום הוא 2.48% ממחיר המחירון הרישמי של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניכם צודקים shlomub מדבר על התשלום החודשי לחברת הליסינג, asafasraf על שווי השימוש.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרם הבנתי איך מנוע tce נופל משמעותית ממנועים של פורד ואופל

 

מה לא מובן בדיוק? הוא קטן וחלש יותר. לשתי המוזכרות יש 1.5T עם 150 כ"ס.

 

 

שאלתי את עצמי את אותה השאלה, אז בדקתי.

 

הציון במבחן של יורו N קאפ אכן מתייחס למגאן שהיא זו שנבחנה. גרסת הסדאן לא נבחנה שם, אולם המכונית עצמה זהה אליבא דרנו, וכן רשימת אבזור הבטיחות עמה נבחנה ההאצ׳בק חופף לזו של הסדאן. כלומר היא לא מחסירה משהו שישפיע על הציון.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

עצם שינוי המרכב (ומשקל הרכב) יכול להשפיע על התוצאות של הפגיעה בצד ופגיעה מאחור, לא? התנגשות פרונטלית כנראה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסך ופתחי האוורור בצדדיו מאד מזכירים את זה של הוולבו S/V90. הוולבו הוא נראה עוד פחות טוב כגוף זר לחלוטין ביחס לשאר העיצוב. מה שטוב ברנו הזאת, שהצרפתים לא תקעו מסך בולט כמקובל היום. באופן כללי נראית טוב ולפחות ההרגשה בתא הנוסעים איכותית (ישבתי במגאן האצ'בק).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו בפירוש דגם שנועד לציי רכב. בגלל זה גם המחיר 132 . שקל פחות מדרגת שווי מס הבאה בתור.

וזה בדיוק מה שגם מבדיל אותה מכמה ג'יפונים שנמצאים מעל קו ה 133K₪ . מכיוון שזה המצב מביאים דגם ערום ומוסיפים כמיטב המסורת מובילאיי לקבל עוד החזר .

מי שכתב שתמכר בסוף במבצעים כמו סיד 0 ק"מ צדק.

איזה אינטרס בדיוק יש ללקוח ליסינג לקחת דיזל !?

 

בחברה שלי כל מי שעושה מעל 35 אלף קילומטר בשנה מחוייב לקחת רכב דיזל(בעבר היה פלואנס - היום זה קליאו סטיישן דיזל\קיה סיד סטיישן דיזל).

 

לגבי המשמעות של שווי שימוש רציף, שבחרתי לפני כמה שבועות רכב חברה היו 2 רכבים זמינים - איביזה 2016 סטייל(מחירון 86 אלף שקל) או באותה הקטגוריה רנו קליאו לייפ 2016 (מחירון 103 אלף שקל), האיביזה נמכרת במחירים הקרובים למחירון ומול זאת הרנו בפועל בעיסקאות 0 קילומטר מוצעת ב79 אלף שקל(מציג את ההפרש של המחיר שהחברות ליסינג מקבלות על הרמת גימור הזולה, שבמחירון ההפרש הוא כ2,000 שקל לרמת הגימור הגבוהה יותר).

 

מבחינת שווי שימוש האיביזה עולה 2136 ש"ח והקליאו 2579 ש"ח - מבחינת תשלום מיסים זה אומר שהקליאו יקרה בערך(ומאוד בגסות) ב100-150 שקל בחודש מהאיביזה, משמעותי בטווח הרחוק - וזה למרות שמבחינת "מחיר בפועל לחברת ליסינג" האיביזה יקרה יותר\שווה במחירה.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...