Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
GOLF

 

זה לקוח הישר מהגליון האחרון של הירחון המדעי Quora. אני מניח שטרם עיינת בו.

 

https://www.quora.com/Aerodynamics-What-is-the-pattern-of-wind-near-a-car-window-when-the-car-is-running

 

בדיוק תכננתי לעיין בו אבל היו לי בערך 1564 דברים שקדמו בעדיפות.

בכל מקרה טוב לדעת.

פורסם
GOLF

זה לקוח הישר מהגליון האחרון של הירחון המדעי Quora. אני מניח שטרם עיינת בו.

מדעי בערך כמו ויקיפדיה (לפעמים ויקיפדיה מסתמך על מקור מדעי. אני "בספק" אם התבססות אך ורק על קהילת המשתמשים נחשבת כמשהו מדעי. - נכתב בציניות)

 

Quora is a question-and-answer site where questions are asked, answered, edited and organized by its community of users

פורסם

ואו הדיון הזה רץ...

ועכשיו לתשובתך, נסיונך על הכביש או דוחות לא מעידים דבר על יכולות הנהיגה שלך.

לעומת זאת היהירות שלך כן.

נהג טוב הוא נהג שמבין את הסכנות שעל הכביש, נהג שמבין שהוא צריך להיות מוכן תמיד למקרה קיצון, כן גם מבחינה מכנית. הבעיה עם אנשים יהירים כמוך זה שהם לא פתוחים ללמוד, לחקור, לקבל ביקורת. אבל הרי אתה יודע הכל כבר... 20 שנה על הכביש... ועדין עם מודעות מוטורית וסביבתית של ילד שהוציא לפני שנה רשיון.

 

הייתי ממשיך אבל אין לזה טעם.

אתה דוגמא מצוינת למה ההבדל בין אדם עם השכלה לאדם עם יכולת חשיבה (חכם).

פורסם

לקחת את זה קשה אה? רואים שכל ה"מחקר" הזה זו בדיחה אחת גדולה. אני בספק אם יש לו רשיון בכלל.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

יקנעם מייצרת אנשים מיוחדים - בעלי קליו ומומחים באקסל.

העו"ד צרך לודא שהכל כשר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אפשר לפתוח את הדלתות הקדמיות ודלת הבגאז' תוך כדי נסיעה. כמו פתיחת מצנח ברכבי דראג בסוף המירוץ לא?

 

לא כזה מופרך, חבר טוב בטיול לגיאורגיה עלה עם החבר'ה שם לאיזה ג'יפ רעוע שם כחלק ממסלול או אנאעארף מה, באמצע הטיפוס בשביל עם תהום משני הצדדים איבדו את הבלמים והתחילו להדרדר אחורה.

לונג סטורי שורט, אחד מהם משך בבלם יד (אחרי שהנהג קפץ מהרכב), הרכב התהפך על צידו הדלת של הנוסע הקדימי נפתחה ועצרה את הרכב מהדרדרות לתהום, ככה שזו שיטה לגיטימית לחלוטין כשאין רפידות...

פורסם

חברים, תודה רבה על ההתעניינות והתגובות. חזרו אליי מהחברה והכל הסתדר על הצד הטוב ביותר.

אחזור לעדכן בסוף החודש על המשך של המחקר שלי.

 

תודה.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

אני רציתי לעשות ניסוי של נהיגה במהירויות מומלצות לחיסכון בדלק גם בתוך העיר בגם מחוצה לה. התחלתי והפסקתי אחרי בערך 10 דקות - לא מציאותי - או שאתה מתחיל לגרום לעומסים ופקקים, או שאתה עומד יותר מדי זמן ברמזורים, כי כולם עוקפים אותך ואתה משתלב עם הרכבים של תלמידי נהיגה.

 

מה שכן אבל, היה ניסיון נעים של נסיעה עם בקרת שיוט בכביש הערבה; יצאה גם מהיר וגם חסכני.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם
ממש מבאס שלא לוקחים אנשים פה ברצינות. זה מוריד קצת מהחשק לחלוק חוויות בתחום המוטורי.
אני אישית נהנה מהתגובות שלך ומהניסוי שערכת עם הקליאו, אומנם לא הייתי קורא לו אקדמי, אך עדיין, לא רע מה שעשית.

אל תתן לאחרים לעצור אותך, תעשה מה שאתה אוהב, אך כל עוד אתה לא מסכן את חייך ואת הסובבים אותך ומשתמשי הכביש!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...