Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתיבה משובחת, תודה.

אני חושב שיש התייחסות חשובה שחסרה במחקרך.

היות ואתה מתנייד באזורי חיפה, יקנעם והעמקים אשר בצפון הארץ, ישנם שינויים במזג האוויר.

במקרה שלך אולי כדאי היה לשלב במחקר שינוי מזג אוויר. אני לא אומר להרחיק לכת עד לבדיקה מול תחנה מטאורולוגית מקומית, אך לפחות לבדוק את הנושא מספר פעמים בחודשים שונים.

למשל, פעם במרץ אשר באביב ופעם ביולי אשר בקיץ.

בסך הכל תודה על השיתוף.

 

נ.ב. יש לקליאו מתלים אדפטיביים?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כזכור לי אלקטרומגנטיים מהדור החדש.

פורסם
נראה אותך מצליח להוציא את אותה התוצאה במסלול מודיעין-ירושלים :(

זה כולל את העליות של חיפה והאזור.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם
כתיבה משובחת, תודה.

אני חושב שיש התייחסות חשובה שחסרה במחקרך.

היות ואתה מתנייד באזורי חיפה, יקנעם והעמקים אשר בצפון הארץ, ישנם שינויים במזג האוויר.

במקרה שלך אולי כדאי היה לשלב במחקר שינוי מזג אוויר. אני לא אומר להרחיק לכת עד לבדיקה מול תחנה מטאורולוגית מקומית, אך לפחות לבדוק את הנושא מספר פעמים בחודשים שונים.

למשל, פעם במרץ אשר באביב ופעם ביולי אשר בקיץ.

בסך הכל תודה על השיתוף.

 

נ.ב. יש לקליאו מתלים אדפטיביים?

 

אני לא יודע כמה ואם אתה מתמצא בתחום הרכב, אבל זו קליאו רגילה, לא הRS או הCUP ולכן יש לה מתלים רגילים.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

תודה רבה על המחקר המעמיק.

האם מדובר בגרסה הרובוטית או שנלחמת ודרשת מחברת אלדן לייבא את גרסת ה-1.2 טורבו הידנית מגרמניה?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם (נערך)

תודה על הסקירה המפורטת ועל העבודה המעמיקה שעשית, מייק היקר.

כל הכבוד.

 

 

הרכב הגיע אליי מסניף אלדן אשר ממוקם בעיר חיפה. לחיוב אציין שהרכב הגיע נקי ואפילו עם ניילונים אשר הולבשו על הכיסאות, אך לשלילה אציין כי הרכב הגיע ללא רפידות בלם.

 

מה זאת אומרת הרכב הגיע ללא רפידות בלם? וככה הסכמת?

הייתי עושה להם בלגאנים בפייסבוק ומתייג את חברת "אלדן" אשר בחולון ואת כל הדפים המובילים (חדשות 2, פשפשוק, כשאבא ואמא בני דודים וכו').

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הגרסה שקיבלת איננה מיוצרת בגרמניה, אלא בעיר ליון אשר בצרפת. לגבי הרפידות, כבר נשלחו מס' מיילים זועמים לגורמים הרלוונטיים בחברת אלדן. זה פשוט סכנת חיים להוציא רכב ללקוח עם רפידות גמורות. המזל הוא שאני נהג ממש ממש טוב ויודע גם לבלום בדרכים אחרות.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

זה לא לדפי הפורום. אנא שלח לי ה"פ אם ברצונך להרחיב אופקים.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

לא מבין למה לנסוע ככה.

בימי הליסינג שלי ,כשהייתה מאזדה 3 כרכב חלופי מאלדן והבלמים החלו לחרוק בכל עצירה, התקשרתי והחליפו לי את הרכב באותו היום.

אולי עקב חוזה שונה, אבל מאמין שהם חייבים לספק לך רכב תקין.

פורסם

תמיד שמח להרחיב אופקים. בדיוק בשביל זה יש לנו פורום.

 

אולי בכל זאת? אני מאמין שעוד חברים מעוניינים לשמוע.

:turn-l:
פורסם
הרחב בבקשה.

מוציא את הרגליים מהדלת ועוצר עם הרגל. כמו שהיינו עושים באופניים כשהיינו קטנים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אוקיי, השתכנעתי. אני בולם בעזרת המנוע, על ידי הורדת הילוכים. הבעיה במצב הזה זה שמרגישים דפיקה חזקה תוך כדי הבלימה ואז מן טלטול כזה, עד שהראש פוגע במשענת קלות. זה מציק ולא אידאלי, אבל לא ממש הייתה לי ברירה.

אגב, עכשיו אני מול החוזה עם אלדן ובודק האם הם מחוייבים לספק רכב עם רפידות תקינות.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB


×
×
  • תוכן חדש...