Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים אם אין מה להגיב, עדיף לא להגיב ולא להשפיל את כותב הפוסט

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסכים. וואי, כמה צחקתי מהקטע שהוא כתב שהוא תדלק ביוקנעם. רק תארו לכם מה היה קורה אילו היה פוגש את סטיו.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

לא יודע מה איתכם, בעיניי זה אחד השרשורים המשעשעים והנחמדים שהיו בפורום. לפותח השרשור יש כישרון כתיבה ציני משובח וכולם פה בטח ממש כיפיים במסיבות.

פורסם
מסכים. וואי, כמה צחקתי מהקטע שהוא כתב שהוא תדלק ביוקנעם. רק תארו לכם מה היה קורה אילו היה פוגש את סטיו.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

זו היתה סטיה מהדרך.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אוקיי ו? מה אתה רוצה שנעשה עם המידע הזה?

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם
תכלס חחחחחח, אחת התגובות. אין פה שום דבר אקדמי, זה ניסוי ברמת תיכון ברסמי.

 

 

אולי תפסיקו להטריל בפוסט ותתנו קצת כבוד לפותח הפוסט? אמנם זה אכן לא מחקר אקדמי, אבל בטוח שיש פה הרבה מתעניינים בצריכת הדלק של קליאו, במיוחד כאלה שבקרוב ירכשו אחת.

 

 

לפעמים אם אין מה להגיב, עדיף לא להגיב ולא להשפיל את כותב הפוסט

 

 

מסכים. וואי, כמה צחקתי מהקטע שהוא כתב שהוא תדלק ביוקנעם. רק תארו לכם מה היה קורה אילו היה פוגש את סטיו.

 

 

אולי תחליט?

 

לגבי פות"ש - עדיין לא החלטתי אם אתה רציני או פרודיה, בכל מקרה נהנתי מאוד. הלכתי לקנות מסגרת כדי למסגר את השרשור הזה.

:turn-l:
פורסם

נראה שאני עקבי והחלטי. איפה הסתבכת?

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם
לא מבין מה הניסוי כאן ? מה אקדמי ?

לך תעשה בלמים לפני שיהיה פחות כמה אקדמאים במדינה הזאת.

 

עלייך לנסות להבין שכל השרשור הוא הלצה אחת גדולה, אל תתאמץ.

וסביר להניח שמדובר על טרוליזם מתחילתו.

פורסם

נמשיך? יאללה. בסיכומו של יום, או חודש, יוצא שהצרפתיה החמה שלי גמעה 900 ק"מ על מיכל דלק. צריכת הדלק הממוצעת הייתה5.6L/10, כלומר שיפור של 40.5% בצריכה!!! התוצאה גרמה לי לתהות למה אנשים קונים בכלל רכבים היברידיים,במיוחד שהם מכוערים, אם אפשר לקנות קליאו 1.2 טורבו ולתדלק פעם בחודש?!

השעון כנראה מזייף לכן קיבלת תוצאות מעולות בצריכת הדלק.

איזה כייף לי :)

פורסם

הוא לא חזר להגיב פה. אני מתאר לעצמי שאין לו ברקסים לעצור אז הוא פשוט נוסע ללא הפסקה. מה גם שהוא הצליח להגיע לצריכת דלק גבוהה מאוד משמע יש לו עוד קילומטרים רבים לפניו לפני שהרכב ייעצר בדרך טבעית. אנחנו נמתין.

פורסם

צריך להוריד אותך מהכביש.

אתה כנראה מהנהגים המסוכנים ביותר על הכביש.

עושה דברים הזויים בטוענה שאתה יודע לנהוג ממש טוב...

בוא אגלה לך דבר, לנהוג טוב זה גם לדעת לנהוג בטוח, וכאן אדוני ברור שאתה נהג גרוע.

הלוואי והמשטרה יראו את זה ויורידו את הסכנה שאתה מהכביש.

מילא תתנגש בעמוד, אבל למה שמישהו אחר יאבד חיים?

פורסם (נערך)

פותש באחת התמונות רואים שצריכת הדלק היא 17ל' ל100קמ... קרי בערך 1:6

 

האם זו הנסיעה בה נסעת כל הדרך עם פנסים דלוקים???

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...