Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיא הכוח של המנוע הוא בין 5000 ל 5700

זה הטווח שהוא נשאר בו תמיד זה הכי יעיל והכי מהיר

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
זה לא נכון ללחוץ על הגז עד הסוף יש מצב בסל"ד גבוה (בערך מ5500 סל"ד) שהמנוע מיצר יותר רעש מדחף תעשה את המבחן שוב רק שהפעם תן עזיבה של הגז לשליש שניה כבר ב 5000- 5200 סל"ד עזיבה קצרה הגיר יעלה הילוך ותמשיך ללחוץ .
מצד שני זה יאפשר לך להיות בסל"ד יותר יעיל כשהתיבה תעביר הילוך(הרי לא נראה לי הגיוני שהיא מגיעה ל100 בהילוך ראשון.. :shock: )

 

וחוץ מזה מזה נראה לך אוטו לפתיחות?

תגיד תודה יום יום על זה שהאוטו בכלל נוסע... :roll:

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

אני מטפל באוטו הזה כמו בכל אוטו שהיה לי כאילו זה רכב צרפתי

רק חלפים חדשים ומקוריים

והרכב הזה אולי לא נחשב לאמין אבל אם אתה מטפל בו יפה הוא לא יאכזב אותך

עכשיו לכל אלה שחושבים שהם יודעים הכל הילוך ראשון אצלי מגיע ל 90 קמ''ש

מי שמוכן לשים על זה כסף (לא פחות מ 100 שקל) שיפנה אלי בפרטי

ואני כבר יסתדר איתו

רק תעזו להתווכח איתי על זה :twisted:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

אי אפשר סתם ככה ללחוץ על הגז. אתה צריך לדעת בדיוק מתי לעזוב אותו בשביל להעביר את ההילוך בזמן הכי נכון. אם אתה משחרר מוקדם מידי אין מספיק כוח תנופה, ואם אתה משחרר מאוחר יותר יש יותר מידי כוח, אבל לא מהירות...

יש נקודה מסויימת ביותר שבה אתה צריך להעביר הילוך ככה האוטו יאיץ לך מ-0 ל-100 בזמן הכי קצר (האופטימלי כפי שיצרן הרכב אמר שהוא יכול לעשות).

פורסם

הנתונים שיצרן הרכב מפרסם הם קצת מעל למה שהאוטו באמת עושה

בדקנו את זה בכמה רכבים חדשים כמו הטויוטה קורולה החדשה

והפוקוס (הקצרה והרגילה) ובכל המיקרים האוטו עשה בערך שניה פחות

ממה שהיצרן פירס והלכנו לפי האתר http://www.msn.co.il

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

×
×
  • תוכן חדש...