Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהחלפתי מצבר שהגיע זמנו. הרכב השתגע עם הסל"ד המוסכניק טען שאחרי יום זה יפתר לבד. כמובן שזה לא קרה. זה מעצבן ועם מזגן במעבר מעמידה לנסיעה הרכב לעיתים מתכבה.

 

הבנתי שיש כזה תהליך של "לימוד מצערת" או משהו כזה אשמח לעזרה.....

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?614728-B42006-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A0%D7%9B%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94&p=5260716&viewfull=1#post5260716

 

ראה את דברי ZEUS בלינק:



 

תנסה לאפס את את מחשב הרכב בצורה הבאה:

1) וודא שהמנוע קר

2) נתק את המצבר ל-30 דקות לפחות

2) החזר את המצבר

3) הכנס מפתח לסוויץ ותעביר למצב לפני התנעה (עדיין לא להתניע את הרכב) למשך כ-20 שניות

4) וודא שכל מערכות החשמל כבויות (פנסים, רדיו, מזגן, אורות וכד')

5) התנע את הרכב, ואל תגע בדוושת הגז בכלל !!!

6) חכה עד שהרדיאטור יכנס למצב פעולה

7) כבה את המנוע, אל תוציא את המפתח מהסוויץ

8 ) חזור על סעיף 3 +4 + 5

9) המתן כ- 5 דקות בלי לדעת בדוושת הגז !

10) כבה את הרכב והמתן כ- 20 שניות

11) התנע את הרכב ובדוק את המצב

 

מקווה שזה יעזור.

שלומי

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?614728-B42006-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A0%D7%9B%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94&p=5260716&viewfull=1#post5260716

 

ראה את דברי ZEUS בלינק:



 

תנסה לאפס את את מחשב הרכב בצורה הבאה:

1) וודא שהמנוע קר

2) נתק את המצבר ל-30 דקות לפחות

2) החזר את המצבר

3) הכנס מפתח לסוויץ ותעביר למצב לפני התנעה (עדיין לא להתניע את הרכב) למשך כ-20 שניות

4) וודא שכל מערכות החשמל כבויות (פנסים, רדיו, מזגן, אורות וכד')

5) התנע את הרכב, ואל תגע בדוושת הגז בכלל !!!

6) חכה עד שהרדיאטור יכנס למצב פעולה

7) כבה את המנוע, אל תוציא את המפתח מהסוויץ

8 ) חזור על סעיף 3 +4 + 5

9) המתן כ- 5 דקות בלי לדעת בדוושת הגז !

10) כבה את הרכב והמתן כ- 20 שניות

11) התנע את הרכב ובדוק את המצב

 

מקווה שזה יעזור.

מוגזם ואין צורך בכל זה

תנקה את המצערת תנתק מינוס לחצי דקה תפתח סוויץ תחכה עוד חצי דקה תניע וזהו

פורסם

לא נראה לי שהמצערת הספיקה להתלכלך בשעת החלפת המצבר. כי מיד אחרי ההחלפה הבעיה קרתה.אבל בכל מקרה איך מנקים מצערת והיכן זה בכלל....

פורסם

המחשב היה "רגיל" לעבוד עם מצערת מלוכלכת אחרי החלפת המצבר לוקח למחשב זמן רב ללמוד לעבוד עם מצערת מלוכלכת אם בכלל יצליח.

ניקוי בית מצערת יפתור את הבעיה.

פורסם

ליאור, מה קשור ניקוי מצערת ?

הבן אדם אמר שאחרי שהחליפו לו מצבר התחילו בעיות עם הסלד ...

 

בא נבקש ממנו שיחליף שמן מנוע ושמן גיר ואולי גם את רצועת הטיימינג וזהו!

מה יעזור אם הוא ינתק את המצבר לחצי דקה ?!?!?

פורסם

בצע שוב איפוס למצערת הגז , כאשר הרכב חם בטמפרטורת עבודה רגילה .

 

הוצא מפתח ממתג ההנעה , נתק את המצבר ל 5 דקות , ( נתק כבל (-) )

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב .

חבר את המצבר, פתח מתג הנעה ,למצב שני ידלקו אורות לוח שעונים, אחרי כ 10 שניות הנע את המנוע ב P .

 

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב , גם בשלבים הבאים .

ב P - תן למנוע ליצב לבד סיבובי סרק כ 30 שניות .

העבר ל N - רגל על הבלם , ותן למצערת לייצב סיבובים שוב כ 20 שניות .

העבר ל R , רגל על הבלם , שוב ל כ 20 שניות .

העבר ל D , רגל על הבלם , ל 20 שניות , ובדוק אם סיבובי הסרק עומדים על כ 750-800 סל"ד .

 

בצע נסיעה קצרה ובדוק אם ה סל"ד יציב .

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)
ליאור, מה קשור ניקוי מצערת ?

הבן אדם אמר שאחרי שהחליפו לו מצבר התחילו בעיות עם הסלד ...

 

בא נבקש ממנו שיחליף שמן מנוע ושמן גיר ואולי גם את רצועת הטיימינג וזהו!

מה יעזור אם הוא ינתק את המצבר לחצי דקה ?!?!?

 

תקרא את התגובה שלי ותבין.

 

ואחרי שפותח האשכול יבצע נקווה שיעדכן אותנו שהבעיה נפתרה ע"י ניקוי מצערת.

 

מספר שנים אני עובד במוסך באבחון תקלות ממוחשב הבעיה הזו לא חדשה.

עם הזמן מצטבר פיח בבית המצערת וככל שהפיח מצטבר הוא סותם את מעבר האוויר, המחשב יודע לפצות על החסימה הזו עד גבול מסויים צעבר לכך נורת התקלות תידלק.

המחשב ניהול מנוע מבצע לימוד לבית המצערת ושומר את הערכים של כיול סגירת פרפרית המצערת כך שבכל התנעה הפרפרית תתחיל בנקודה שבה המחשב רשם בזכרון שלו, זו הנקודה האופטימלית לסל"ד סרק יציב והתנעה.

אחרי ניתוק המצבר הערכים מהזיכרון נמחקים וחוזרים למצב מפעל, אבל הלכלוך במצערת עדיין קיים, והמחשב חוזר למצב של מצערת נקייה כמו שיצאה מהמפעל ולכן המנוע לא עובד יציב ואף כבה או מניע קשה, כעבור מספר נסיעות המחשב ילמד את הכיול מצערת אבל זה יכול לקחת המון זמן ולעיתים המחשב אינו מצליח לבצע כיול למצערת עד אחרי שיבוצע לה ניקוי.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...