Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001169368

האיסור הוא על נסיעה בנת"צ בימים א-ו בין השעות 6:30-10:00 בבוקר.

כלומר, לנסוע בנת"צ אחרי 10 בבוקר או לפני 6:30 בבוקר בימים א-ו, או בימי שבת בכל שעה, זו לא עבירה ולכן אין סיבה שהמצלמה תצלם. המצלמה לא שולחת דו"חות מהירות לאף נתיב (כולל נתיב התחבורה הציבורית עצמו) אלא דו"חות נסיעה בנת"צ בלבד בימים ובשעות האלה.

לסיכום לשאלתך - החל מ10 בבוקר של יום שישי מותר לנסוע בנת"צ.

פורסם

לא בדיוק נסעתי, אלא נכנסתי לנתיב לאחר בלימה של הרכב מלפניי.

זה היה ביום שישי בשעה09:30 בערך.

 

הדוח עוד לא הגיע, אחרי כמה זמן אמור להגיע אם בכלל?

פורסם

אם עברת מצלמה, אמור להגיע דו"ח. דו"ח מגיע ממה שאני לאחר בין שבוע לשנה. לרוב תוך חודש-חודשיים

דו"ח עומד על סך 500 ש"ח.

שמת לב האם בזמן ששהית בנתיב חלפת מתחת לגשר שעליו מצלמה מרובעת (ללא עמוד)?

פורסם

לא בדיוק מתחת לגשר או המצלמה אלא קצת לפני. לא ברור באיזו נקודה בדיוק בהמצלמה מצלמת, אבל בבירור לא מתחת לגשר או קרוב לו.

×
×
  • תוכן חדש...