Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

בעיקבות המלצתכם קניתי לפני שלוש שנים טיוטה יאריס 2007 רובוטית ואני מרוצה ממנה מאוד.

מעט דברים שהפריעו לי בה, זה התיבה הרובוטית והחשש שאם משהו במנגנון הרובוטי מפסיק לעבוד זה טיפול יקר מאוד.

 

עכשיו אני מעוניין להתחדש ברכב חדש

כשחשובים לי חיסכון בדלק אמין מאוד וסחירות

תקציב בין 60 ל 80 אלף

וההתלבטות היא בין

יאריס 2013 \ יאריס היברידית 2013 בקטגוריית הקטנות [כשאני אוהב את הצריכת דלק ופוחד מקפיצות בנהיגה והאצה איטית]

קורולה 2013 \ סקודה אוקטיבה 2013

 

האם יש מומלץ אחר?

האם יש שנתון בעייתי לאחד מהרכבים שציינתי?

פורסם (נערך)

לאוקטביה גיר עם מוניטין חצוי מבחינת אמינות, חפש בפורום DSG7.

יצא לי לאחרונה לנהוג קצת ולנסוע ביאריס היברידית , לא ממש נוחה , תענה לך על דרישת החסכון והסחירות , תבדוק את הנושא של הביטוח למערכת ההיברידית.

קפיצות בנהיגה? זה גיר רציף , אין הילוכים ,אין ממש מה שיקפוץ.

לדעתי ביצוע דומה עם מרחב פנימי דומה ונוחות עדיפה יותר לטעמי, הונדה ג'אז דור קודם.

קורולה זה קורולה , מן הסתם פחות חסכונית מהיאריס אבל גם מספיק חסכונית ביחס למשפחתית 1.6 רגילה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

הייתי לוקח את היאריס הייבריד אחרי הירידה הגדולה במחיר, צריכת דלק מעולה, סחירות ואמינות מספר 1.

אין קפיצות והתאוצה יותר מהירה מבנזין רגיל בזכות יתרון המנוע החשמלי.

פורסם

הקורולה היא באפשרויות שהצעתי, זה אומר מבחינתי לרדת בשנתון וצריכת דלק פחות טובה.

אשמח לשמוע מאנשים שמבינים מה אני מרוויח..

בקשר לפריוס אני לא יודע הרבה, היא רכב אמין? סחיר?

האם פריוס 2011 עדיפה על קורולה 2013?

האם יש עליות נילוות רציניות שלא קימות ברכבים אחרים? [החלפת סוללה וכדומה]

תודה רבה

פורסם

בקשר לג'אז - לדגם בנזין יש יתרון של סחירות על פני הדגם ההיברידי, בגאז' יותר גדול ואין חשש לתיקון יקר של מערכת היברידית. גם צריכת דלק טובה מאוד, וההפרש מדגם היברידי לא גדול.

כתחליף לרכב משפחתי הונדה ג'אז בנזין עדיפה על יאריס ( מרחב פנים, בגאז', אפשרות קיפולי המושבים ).

רק מה - בקושי יש בלוח יד 2 ג'אז בנזין בתקציב שלך. לכן צריך זמן, סבלנות ולבסוף זריזות כדי להתחדש בהונדה ג'אז בנזין עם נתונים טובים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טויוטה ספייס וורסו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הוא לא ענק?

וגם המחיר שלו נראה לי גבוהה יותר..

 

אנחנו זוג נשוי עדיין בלי ילדים, לכן אני חושב על סופר מיני או משפחתית קטנה שתתאים גם כשהמשפחה תגדל

פורסם

מדובר במין מיקרו וואן מבוסס על טויוטה יאריס ( שאתם מרוצים ), רק לשם שינוי ללא גיר רובוטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...