Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יכול להיות שעשו לו עבודה חרא.

השיוף של העדשה החיצונית של הפנס לא תמיד עוזרת כי לפעמים גם החלק הפנימי של הפנס דוהה או מתקלף.

אז נראה לי פספסת את מה שרשמתי כי אמרתי את זה.!

כשעשיתי ליטוש הפנסים חיצונית נראים חדשים, אולי הפנס מבפנים עכור, לא יודע.

בכ''מ הנה קישור לקסנון שקניתי, הרבה ביקורות טובות.

היום הייתי בשדרות וקניתי 2 נורות סטנדרטיות של 55W סיניות כ''א ב20 שקלים, הם עושים אור סביר כמו כן הפיזור אור שלהם ויצא לי לסוע איתם היום בחושך נסיעה מחוץ לעיר של חצי שעה, דיי בסדר. אין הבדל משמעותי בינהם לבין הקסנון שהיה.

יש מנורות הלוגן כאלה מומלצות שיתנו עוצמת תאורה יותר חזקה אולי? המלצה לדגם ספציפי של נורות?

 

וכמו שחשבתי הזמנת קסנון סיני פח.

 

לך למכון טסטים תראה מה הם אומרים על תקינות תאורה, בנוסף אם אתה רוצה אתה יכול לעלות תמונה של הפנס כאשר או נמוך דלוק+כבוי.

אולי נוכל לראות מהתמונה איפה הבעיה

פורסם

 

וכמו שחשבתי הזמנת קסנון סיני פח.

 

לך למכון טסטים תראה מה הם אומרים על תקינות תאורה, בנוסף אם אתה רוצה אתה יכול לעלות תמונה של הפנס כאשר או נמוך דלוק+כבוי.

אולי נוכל לראות מהתמונה איפה הבעיה

למה אתה חושב שהקסנון דווקא הוא הבעיה?, דווקא התגובות באלי על המוצר דיי טובות, תסתכל גם על התמונות בפידבקים, הבעיה היא לא הקסנון אלה משהו רכב שלי לפי דעתי. נכון שכשהרכבתי מנורות הלוגן רגילות הראות נהייתה טובה, אבל אולי זה משהו אחר כמו שהקסנון אולי לא ישב טוב בבית הנורה למרות המתאם שקניתי. ראיתי את הקסנון שלי מורכב על רכב אחר(איביזה 13) והוא עשה אור חזק, הרבה יותר משלי.

פורסם
אני משתמש בהלוגן האלה Osram Night Breaker Laser

 

אור חזק יותר מנורות הלוגן סטנדרטיות, וחוקי.

 

אם תחליט לרכוש רק תשים לב לסוג החיבור הדרוש לרכב שלך.

 

 

בדיוק רציתי לפתוח אשכול ולשאול בנוגע לנורה הזו.

היום יש לי nightbreaker unlimited.

כיוון שאני לא רוצה למצוא עצמי נוסע עם רכב פוזל (דהיינו, נורה אחת שנשרפה),

אני מעוניין להזמין זוג חדש, רק שקראתי שיצא דגם חדש.

 

 

איך ההתרשמות שלך לגביהם?

האם בעבר היה לך את הדגם שיש לי ועברת לדגם הזה?

אשמח לקבל מידע :)

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

×
×
  • תוכן חדש...