Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

כאשר אני מתניע את הרכב ומתחיל בנסיעה, תיבת ההילוכים משמיעה רעש מוזר - מעין רעש של קפיץ שמשתחרר.

בהמשך הנסיעה, הרעש לא חוזר, אפילו לאחר עצירה ארוכה ברמזור.

 

האם זו תופעה ידועה?

מה המשמעות של הרעש?

דרכי פעולה?

 

מדובר על יונדאי גטס שנת 2004 מנוע 1350 עם פחות מ-80K ק"מ.

 

בברכת חתימה טובה,

אבנר

פורסם
אז הכל תקין. מערכת abs נידרכת. תשים לב שזה קורה לאחר כל הנעה במהירות ההתחלתית. פשוט לפעמים זה נשמע חזק יותר ולפעמים פחות.

 

בחיים לא שמעתי על דבר כזה. מישהו יכול לשפוך קצת אור ממתי שומעים את הABS נדרך כשהוא לא מופעל ?!

פורסם

לא בכל רכב שומעים את זה, אבל כשאתה שם סוויצ' על ON וכשמערכות הרכב מבצעות בדיקה נסה לשמוע מעין צליל נקישה או צליל עמום אשר מיד לאחריו נורת ה ABS כבית.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מערכת ה ABS לא נדרכת.

הרעש שאתה שומע זה פעולת הסולנואידים, המופעלים לצורך בדיקה עצמית, בתוך יחידה ההידראולית של ה ABS.

זה קורה בכל פעם שאתה מניע את הרכב והרכב מגיע למהירות מסוימת שנקבעת מראש.

פורסם
לא בכל רכב שומעים את זה, אבל כשאתה שם סוויצ' על ON וכשמערכות הרכב מבצעות בדיקה נסה לשמוע מעין צליל נקישה או צליל עמום אשר מיד לאחריו נורת ה ABS כבית.

 

שומע את זה האמת, מעניין לדעת... תודה.

×
×
  • תוכן חדש...