Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה לך, חבר טוב קנה מגאן 95 ידנית מנוע 1.4 (70 סוס), ידנית, עם 220,000 על השעון, יד ראשונה מאדם מבוגר שעוד לא זכה להחליף קלאץ' לרכב (משמע המצמד ברכב בן 21 שנים!), עם 4 צמיגים משלוש חברות שונות, שהמשותף לכולם שהם יותרו בתחילת העשור הקודם (ההכי חדש יוצר בתחילת דצמבר של שנת 2003!!!!!, ההכי ישן עוד בתחילת 2000, פשוט ביזיון שרכב עובר ככה טסט כמה פעמים טובות), ב-1000 שקל. פשוט מציאה. גם אם תוסיף יישור קו וביטוחים, זה עדיין יוצא די זול.

מי יודע, אולי גם לי יבוא החיידק הזה...

ולפות"ש, תתחדש, אם יש לך אסף מאחורייך אתה יכול להיות רגוע.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אמיץ אתה.

 

אצלי פורד מונדאו 2007 כמעט התפגרה מזה תוך פחות משנה.

 

(קו חדרה - כפר סבא כל יום במהירות בין 100 ל130 על כביש 6, או 90-100 על כביש 4).

 

אתה קנית ב5 ספרות רכב בן 9 יחסית מורכב טכנולוגית שכבר היו בו בעיות מיום הקניה.

הוא קנה בשקל תשעים פחנוע כמו הגטס שלו, רק מרווח יותר ועם מנוע טיפה חזק יותר :-).

בקיצור, אין מה להשוות.

גרוטאת הייטק במחיר מבצע סופה להיות ממצצת כספים.

עם פחנוע פשוט עוד אפשר להסתדר גם בלי להיות בר מזל ובמחיר כזה שווה אפילו אם הרכב יצליח לשרוד בקושי שנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש, נשמע שאתה הולך לעשות ממנה רכב מדוגם.

גם אני חשבתי לקנות אותה, אבל השארתי את זה רק במחשבות.

אשמח לראות עדכונים.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפי דעתי זה בזבוז כסף.

 

הרי עכשיו יהיו לך הוצאות על שני רכבים.. עדיף היה לחסוך ולקנות רכב אחד בשנתון מתקדם יותר.

איפה ראית שכסף הוא שיקול בקניה? ללא ספק אני אוציא עוד 500 שקל בממוצע בחודש , שהרי יש את ההוצאה של ביטוח ויישור קו.

אבל אם אסע 20 אלף קמ בשנה, עדיין אבצע רק 2 טיפולים.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

תתחדש נשמע מעניין מאד, במקומך הייתי מוכר את הגטס כי זה לא חכם להחזיק עוד רכב ישן ולא לעשות בו שימוש בטח מבחינה כלכלית, ומתמקד יותר בלנטרה (שזה רכב יותר טוב).

 

 

פורסם

תתחדש!

אני חייב לציין שלא כל כך ברור מה הרעיון שעומד מאחורי החזקת שתי מכוניות כאלו.

אם אחת מהן הייתה מעניינת/מיוחדת, ניחא, אחלה דבר לסופ"שים. במקרה הזה שתיהן בערך

אותו הדבר, רכב a to b, אז למה בעצם להחזיק שתיים כמעט זהות?

אם יש לך כסף מיותר, אז הסיפור שונה כמובן.

פורסם
תתחדש נשמע מעניין מאד, במקומך הייתי מוכר את הגטס כי זה לא חכם להחזיק עוד רכב ישן ולא לעשות בו שימוש בטח מבחינה כלכלית, ומתמקד יותר בלנטרה (שזה רכב יותר טוב).

הגטס במצב טוב מדי בשביל להעביר הלאה למישהו שאני לא יודע מה יעשה איתה... זה הבייבי שלי.

תתחדש!

אני חייב לציין שלא כל כך ברור מה הרעיון שעומד מאחורי החזקת שתי מכוניות כאלו.

אם אחת מהן הייתה מעניינת/מיוחדת, ניחא, אחלה דבר לסופ"שים. במקרה הזה שתיהן בערך

אותו הדבר, רכב a to b, אז למה בעצם להחזיק שתיים כמעט זהות?

אם יש לך כסף מיותר, אז הסיפור שונה כמובן.

הגטס שלי קצת יותר מזה.

ולא חסר כסף... משעמם לי בעיקרון :)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
הלוואי וגם לי היה משעמם בכדי שאני אוכל לקנות עוד מכוניות לאוסף. מתאים לי איזו קורולה 2012 שחורה.

ההבדל הדק שקורולה 2012 לא עולה 1400 שקל אלא בערך פי 50 יותר

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

כן, למרות שאני לא מבין למה.

 

בכל מקרה, נסעתי באלנטרה החדשה יותר, זאת שיש הרבה אצל הבני דודים ואני חייב להגיד שעם 293 אלף ק"מ היא נוסעת לא רע אבל ממש לא חזקה. לא יודע מה הנתונים המכאניים אלא מה הרגשתי בנסיעה. מה גם שהיא מושכת הילוך רציני בסביבות ה80, מעניין אם זה ככה הרכב או גיר דפוק.

פורסם

אושריקו יש לך תחביב מעניין, לנסוע בטרנטות ישנות ולבדוק כמה הן זריזות ביחס לoshrikomobil

אתה צריך לפתח את זה לבלוג או שרשור ייעודי לפחות, לעשות מבחני רכב מצולמים עם זמני 0-100 של טרנטות

הנה יש פה בשרשור כבר כמה כאלה לסיפתח :lol:

 

EliC25, לא נכנס לך לכיס, אני אישית לא מבין את ההיגיון מאחורי הצעד הזה

לחסוך ק"מ מהגטס? מרכב שמגיע ל200-250 וצפונה בלי לעשות אפצ'י? גם ככה יימכר בגרושים כשיגיע זמנו, אז מה הטעם?

פעמיים ביטוח, פעמיים טסט (ובאלנטרה אתה צריך לשלם על אישור תקינות בלמים ממוסך), הכל בשביל מה, להעמיד אלנטרה 99 בחניה?

אני מניח שהצעד הזה הוא פחות הגיוני, יותר בגלל ש"שיעמם לך ואין לך משהו יותר טוב לעשות עם הכסף" כהגדרתך

 

בכל אופן תתחדש.. או בעצם.. תתיישן?

 

צריך לפתוח מועדון גרוטאות CF, עם קבוצה בווצאפ והכל, אולי גם נעשה מפגשים ונציץ אחד לשני מתחת למכסי המנוע

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תתחדש (?).

בניגוד לדגם שקדם לה, הלנטרה 96' היתה מכונית עצמאית לחלוטין, וכמו האקסנט שהוצגה שנתיים לפניה, היתה מכונית עצמאית לחלוטין.

זו היתה המכונית הקוראנית הראשונה בארץ שיכלה להתמודד כשווה בין שוות מול התוצרת היפנית בת זמנה.

ועם תיבה ידנית היא אפילו די זריזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אושריקו יש לך תחביב מעניין, לנסוע בטרנטות ישנות ולבדוק כמה הן זריזות ביחס לoshrikomobil

אתה צריך לפתח את זה לבלוג או שרשור ייעודי לפחות, לעשות מבחני רכב מצולמים עם זמני 0-100 של טרנטות

הנה יש פה בשרשור כבר כמה כאלה לסיפתח

 

הגיע הזמן שמישהו בארץ יעשה כמוהו :D

https://www.youtube.com/user/RegularCars

 

 

פורסם

כן, יהיו לו בערך חמש צפיות בחודש. בארץ, אם זה לא קליפים של עומר אדם, ערוצי יוטיוב לא ממש מתפתחים.

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...