Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אטם הגומי של אנטנת הרדיו ברכבי (אקסנט 2005) החל להתבקע (כנראה איבד מגמישותו) ובפעם האחרונה שהרכב עבר שטיפה גיליתי שהוא נקרע והתנתק מהרכב. שאלתי במוסך אם יש להם כזה אטם להחלפה והם אמרו שאינם בטוחים שיש אטם מתאים לרכבי ואולי יצטרכו "לאלתר משהו". הייתי מעדיף שלא "לאלתר" גם מבחינה אסטתית וגם כמובן כדי שלא יחדרו מים לרכב עם בוא הגשמים בקרוב. האם ידוע לכם היכן ניתן להשיג אטם מקורי/תחליפי שמתאים לרכבי? תודה!

פורסם (נערך)

נראה שיש שתי אופציות, אז תזמין את שתיהם:

 

http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=253649

 

http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=253659

 

ובמקביל תן לי מספר שלדה כדי שנברר את זה לעומק.

 

ANTENNA.PNG

 

שתיהם כולל משלוח = 30 שקל.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

תודה רבה! מספר השלדה הוא KMHCG51GP5U253459 - דגם של 5 דלתות אני קיוויתי שבכל זאת ניתן יהיה להשיג את החלק בארץ כי בהזמנה מחו"ל זה בטח יקח לפחות חודש ועד אז כבר עלולים להתחיל הגשמים, אבל אני מניח שבגלל שמדובר ברכב ישן אז אין הרבה סיכוי שמחזיקים את החלק היום במוסכים...

פורסם

קבל ביטול על שני המק"טים הקודמים, כנראה שבדגם של 5 דלתות הגומיה שונה.

 

http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=253660

 

זה מה שאתה צריך, מק"ט 96251-25305

 

אין לך ברירה אלא להזמין מקוראפס, יחסית מגיע די מהר משם.

 

כמובן שתנסה גם ביונדאי שופ ביום ראשון.

Stay Dirty

פורסם

תודה! באתר של יונדאי שופ לא ראיתי את החלק אבל אני אתקשר ביום ראשון ואם אין להם אז אזמין מהלינק שצירפת. אגב, האם יש לך הערכה אם התקנה עצמית של הגומיה היא פשוטה או שזה מצריך פירוק כל מיני חלקים בדרך ועדיף שיעשו את זה במוסך?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון: הגומיה הגיעה (בדיוק בזמן, לפני שהחלו הגשמים :)) וההתקנה היתה פשוטה משחשבתי: לאחר שליפת מה שנותר מהגומיה הישנה, פשוט הנחתי את החדשה על האנטנה, והדקתי אותה אל תוך המרווח בפח הרכב (ללא צורך לפרק דבר בתוך הרכב).

 

תודה רבה לאסף על העזרה!

פורסם

מתעלק.

גם לי נקרעה הגומיה, אבל גם האנטנה עצמה שבקה חיים.

מה שמפריע לי זה החור שנותר שם, יכולים להיכנס שם מי גשם.

אין לי בעיה לקנות אנטנה+גומיה אחרת זולה ופשוטה, ולא האנטנה שמתרוממת אוטומטית, השאלה היא מאיפה משיגים כזו אחת?

 

אצלי זה יונדאי סונטה שנת 2000, שגם שם הוא יוצא החוצה באלכסון, ולכן אנטנה רגילה לא התאימה לי.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

מה איתי :cry:?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

מספר השילדה: KMHEM41BPYA269018

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

×
×
  • תוכן חדש...