Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע בלבטים על החלפת הרכב הנוכחי, באאודי a6 מנוע דיזל החל משנת 2006 ועד 2008 (תלוי תקציבית) .ראיתי שיש 2 מנועים, אחד 2.0 ליטר והשני 3.0 ליטר מוגדשים. השאלה שלי היא איך המנועים האלה בשנתונים שהחל מ2006-2008 חלקם מעבירים כוח לר גלגלים וחלקם ל2. האם ידוע על נקודות תורפה, מחלות? מה מבחינת עלות חלקים וזמינות? כיום אני עם אוקטביה.

פורסם

מערכת הקוואטרו הגיע במנוע דיזל החזק יותר, ה-3.0 ככל שאני יודע אין קוואטרו במנוע 2.0 ט"ד.

 

אחזקה ומחלות - יש לקחת בחשבון רכב יוקרה שתיכף חוגג יום הולדת 10 - זה לא הולך להיות זול. יש לשים לב לגירים אוטו' רגישים יחסית.

 

מבין שני המנועים ההבדל אני מניח די ברור, המנוע הגדול חזק משמעותית ומגיע עם הנעה כפולה מה שעלול להגדיל את עלויות האחזקה (מערכת נוספת ברכב). המנוע הקטן יותר יהיה זול יותר לתחזוקה וגם חסכוני יותר.

פורסם

תודה..

הגירים הם אוטומטים פלארנטרים או רובוטים כמו בוואגיות למיניהם (dsg)? הכוונה לרכב יוקרה שמזדקן יהיה יקר לתחזוקה, מהסיבה ויהיה יותר קשה למצוא חלפים? או מהסיבה שהרכב מתיישן והבלאי מתגבר ואז מן הסתם תחזוקה לעיתים תכופות, טיפולים ברכיבים יקרים יותר כמו גיר, משאבות, מנוע??

המנוע מיוצר ע"י אאודי?

יש חלפים וחלקים בשוק או שקשה להשיג?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ב3.0 זה גיר פלנטרי 6 הילוכים. יש לחבר פורום כזה רכב ויצא לי לנהוג בו מעט, טיל מנהלים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה יודע שאאודי צריכים לתקן את כול מנועי הדיזל שלהם או לקנות חזרה מהלקוח?

עכשיו אם אתה קונה מנוע דיזל של vag אתה לא יודע מה יקרה למנוע עוד חצי שנה

אייל

פורסם
אתה יודע שאאודי צריכים לתקן את כול מנועי הדיזל שלהם או לקנות חזרה מהלקוח?

עכשיו אם אתה קונה מנוע דיזל של vag אתה לא יודע מה יקרה למנוע עוד חצי שנה

הסבר..

פורסם

הכוונה לרכב יוקרה שמזדקן יהיה יקר לתחזוקה, מהסיבה ויהיה יותר קשה למצוא חלפים? או מהסיבה שהרכב מתיישן והבלאי מתגבר ואז מן הסתם תחזוקה לעיתים תכופות, טיפולים ברכיבים יקרים יותר כמו גיר, משאבות, מנוע??

המנוע מיוצר ע"י אאודי?

יש חלפים וחלקים בשוק או שקשה להשיג?

 

מחיר של חלקי חילוף חדשים נגזר ממחירו של רכב חדש, בערך פי 8-12 ממה שאתה משלם על הרכב הזה. חלקי חילוף משומשים (מפירוק) גם אינם זולים כי מי שמוכר אותם יודע את המחירים של החדשים וגוזר את המחירים שלו משם. תוסיף על זה את העובדה שהרכב לא בדיוק נפוץ ומכיל כל מיני מערכות שלזמנן היו מתוחכמות וקיבלת הרבה סיבות להפתעה לא נעימה לכיס.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

דיזלגייט לא רלוונטי למכוניות מתחת ל-2009, ולא נראה לי שזה יקרה פה בארץ (ולא בטוח שבכלל)

 

מה שנכון שעלויות התחזוקה לא נמוכות בכלל, אפשר כמובן להשיג חלפים בזול ברשת (תחלפיים, OEM, או סתם בחו"ל) אבל זה התעסקות שלא מתאימה לכל אחד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא לא נכנס לפה הרבה. אמרתי לו שיחפש את השרשור שלך.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...