Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

העלתי פה אשכול בעבר בנוגע למכונית משפחתית עם תא מטען מכובד שלא צורכת הרבה דלק (ולא מרגישה כמו עגלה בלי סוס), ואחת האופציות שהועלו היתה רנו פלואנס.

למעשה, יש לנו במשפחה מעט דעות קדומות על מכוניות צרפתיות אבל קראתי פה בפורום ובאינטרנט שהפלואנס דיזל מפגינה אמינות מרשימה וצריכת דלק של 1:18 (בערך) בדגם האוטומטי, מה שתואם את הדרישות שלי. חשוב לציין שהרכב ייקנה לטווח הארוך, משמע נחזיק אותו לפחות 6 שנים או יותר.

 

אחרי כל החפירה הזו, השאלה שלי היא כזו:

1. האם קנייה של פלואנס דיזל משנתונים 2011-2012 עם קילומטראז׳ שרץ סביב ה130 אלף תעניק לי את האמינות הנכספת?

2. האם יש מחלות מסויימות שכדאי לבדוק בקניה?

3. יש טיימינג? (ואם כן כל כמה קילומטראז׳)

4. טיפולים, רישוי וביטוח - יש עלויות מיוחדות שחורגות מעבר לרכבי בנזין רגילים?

5. האם יש טעם להכנס להרפתקה של הדיזל בנסועה שנתית ישראלית ממוצעת (16 אלף בשנה, בערך)?

 

תודה רבה!

פורסם

16 אלף זה כמעט או פחות מהממוצע, לדעתי לא ממש מצדיק דיזל.

לבדוק מצב תפקוד תיבת הילוכים שמתפקדת כנדרש ואת מצב הטורבו.

ממליץ על אחת לאחר מתיחת הפנים מ2013 עקב שיפור באיכות חומרים.

אם נכנסת לתקציב.

פורסם

לא חושב שאתה צריך בנסועה שלך, ובאותו כסף תקבל משפחתית בנזין חדשה יותר. רב המשפחתיות המודרניות תעשינה בסביבות 1:16-17 בשיוט והפלואנס 1:19-20, לא הבדל של שמים וארץ.

פורסם

חשבתי לקחת את הדיזל על אף נסועה נמוכה כי בגלל החיסכון הצפוי בדלק אני יכול למתוח יותר את התקציב, כי אני מאמין (תקנו אותי אם אני טועה) שעדיף לקחת דיזל עם 130 אלף קילומטר מאשר בנזין בערך באותו מצב וכי מדובר בירושלים והבנתי שמנוע דיזל ירוץ הרבה יותר טוב מבנזין אטמוספרי.

יש טעם בסיבות שלי או למחוק את הדיזל מהרשימה?

פורסם

החסכון של דיזל בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעות בין עירוניות. (למרות שבירושלים יש את כביש בגין שבד"כ אפשר להגיע בו למהירות בינעירונית).

בפקקים הגיר לא יהיה ממש נוח.

פורסם

אני בעד ואני מחזיק רכב בעל מכלולים זהים אבל מנגד חבר עם פלואנס 2011 שבעקבות החו''ד שלו רכשתי את הרכב הנוכחי שלי כרגע מתמודד עם החלפת קלצ'ים בעלות של כ 6000 ש''ח שזה עוד זול, הרכב אצלו מ 117 אלף ק''מ והיום עומד על כ 170 אלף ק''מ.

 

חוץ מזה לא היו לו בעיות חריגות, אצלו הצריכת דלק בממוצע אכן 18 ק''מ לליטר, סולר ניתן למצוא גם במחיר של 5.24 ש''ח לליטר.

 

אם תמצא אקזמפל שמור אז כנראה שווה, הבעיה שאין סיכוי למצוא היום רכב מהשנתון הזה עם ק''מ של פחות מ 100 אלף.

 

לגבי הגיר והחזקתו אז אלו יהיו עלויות תיקון של כל גיר רובוטי (אפילו יותר מזה) ולא משנה מי היצרן.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
החסכון של דיזל בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעות בין עירוניות. (למרות שבירושלים יש את כביש בגין שבד"כ אפשר להגיע בו למהירות בינעירונית).

בפקקים הגיר לא יהיה ממש נוח.

כמה הוא עושה בצריכה עירונית נטו? ושמעתי משהו לגבי הגיר בפקקים, לא ממש הבנתי את העניין

אני בעד ואני מחזיק רכב בעל מכלולים זהים אבל מנגד חבר עם פלואנס 2011 שבעקבות החו''ד שלו רכשתי את הרכב הנוכחי שלי כרגע מתמודד עם החלפת קלצ'ים בעלות של כ 6000 ש''ח שזה עוד זול, הרכב אצלו מ 117 אלף ק''מ והיום עומד על כ 170 אלף ק''מ.

 

חוץ מזה לא היו לו בעיות חריגות, אצלו הצריכת דלק בממוצע אכן 18 ק''מ לליטר, סולר ניתן למצוא גם במחיר של 5.24 ש''ח לליטר.

 

אם תמצא אקזמפל שמור אז כנראה שווה, הבעיה שאין סיכוי למצוא היום רכב מהשנתון הזה עם ק''מ של פחות מ 100 אלף.

 

לגבי הגיר והחזקתו אז אלו יהיו עלויות תיקון של כל גיר רובוטי (אפילו יותר מזה) ולא משנה מי היצרן.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

לא מאמין שאמצא משהו מתחת ל120 אלף במד בתקציב שלי. 6000 שקל על גיר? זה נשמע כאילו כל החיסכון שאשיג בדלק יתבזבז על הגיר. אם כבר בגיר עסקינן, שמעתי שיש בעיות עם מחשב גיר. יש לך מושג על מה מדובר?

פורסם

הטענה נגד כל גיר רובוטי בתנועה עירונית או פקקים , זה שלפעמים יש תגובה מושהית ביציאה מהרמזור ,ולפעמים הוא חובט כי הוא מתבלבל מהגז בלם.

בפקקים בעליה למשל, זחילה גורמת למצמדים להתחמם , ובמקום לגלוש קדימה כמו שרגילים בגיר אוטומטי צריך לנסוע ולעצור כמה פעמים אחרת המצמדים מתחממים יותר מדי ומקבלים אזהרה..

פורסם

אני לא מכיר בעיות במחשב גיר של רנו.

גם גיר אוטומט עלול להתחיל לזייף ב 170 אל''ף ק''מ והעלויות לא יהיו זולות.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אירוני מה שכתבתי על המחשב גיר של רנו, אותו חבר היום עדכן אותי מהמוסך שבהחלפת הקלאצ'ים הסתבר שגם המחשב הלך

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אירוני מה שכתבתי על המחשב גיר של רנו, אותו חבר היום עדכן אותי מהמוסך שבהחלפת הקלאצ'ים הסתבר שגם המחשב הלך

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

 

נשמע כאילו המחשב עשה בעיות וגמר אותם..

בכל מקרה, לא אקח את הסיכון עם הגיר רק כדי לבזבז עליו את מה שחסכתי בדלק.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...