Jump to content

MiG

  • הודעות

    155
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

4,308 צפו בפרופיל
  1. טרם נמצאה כלה, עדיין פתוח להצעות
  2. אפשר גם מאזדה 2. נתוני מנוע די דומים ל1.6 הנוכחית, מכלולים פשוטים ואמינים (נשמע שאמא שלך פוחדת מתיקונים יקרים). האיביזה 1.5 תהיה שדרוג רציני, אבל ה1.0 לדעתי יספיק לה. לא חייב חדש, אפשר לחסוך כסף ולקנות משומש קלות או 0 קילומטר.
  3. כיוון: רכב מוגדש (עם מנוע ׳טורבו׳). ה1600 האטמוספרי יכול להיות מוגדר עוצמתי יחסית לגודל הרכב אבל הוא לא באמת מנוע עם מחץ בסלד נמוך כמו אחיו המוגדשים. ממליץ לעשות נסיעת מבחן באופן כללי על רכב שכזה ולבחון את התגובות של אמא שלך. ספציפית הi20 החדשה מגיעה עם מנוע טורבו למיטב זכרוני, אבל אפשר נניח לבדוק גם כן איביזות מהשנים האחרונות או אפילו סופר מיני מוגבהות כמו ארונה כדי שהכניסה והיציאה מהרכב יהיו יותר נוחים.
  4. סוכנות לא צריכה בדיקה גרועה כדי ׳להצדיק׳ את המחיר שהם ישלמו על הרכב שלך. הם ממילא קוצצים אותו לחתיכות על בסיס זה שהם עסק וצריכים להרוויח. אני יכול להגיד כמעט ב100% שטרייד יציע לך פחות (הרבה פחות, לרוב) ממה שתקבל במכירה לפרטי, או שפשוט מחיר הרכב החדש יהיה גבוה יותר מאשר אם לא היית עושה טרייד.
  5. הכיוון: סופר מיני עד משפחתית, אוטומט, דגם עם רזומה אמין. אם יש לכם משהו מעניין להציע, אשמח לשמוע. איש של הזדמנויות. תודה
  6. נשמע כמו פיקנטו ״ספורט״, שבתכלס היא רק שם של רמת גימור מאובזרת יותר עם קישוטים אדומים בחוץ. לעניין: פרמטר 0-100 הוא לכשעצמו לא ׳קריטי׳, כי לרוב אף אחד לא מנסה לדחוף את הרכב שלו לקצה גבול היכולת בזמן יציאה מרמזור. תאוצות מהירות הם לרוב לא בטיחותיות ושוחקות מכלולים לעומת הנהיגה השקולה על הכביש שצריכה להיות לנהג ממוצע. אז למה קיים פרמטר 0-100? כי הוא נותן הרגשה ליכולות של הרכב בפועל. יכולים להיות 3 רכבים עם אותו ׳כוח סוס׳ במנוע אבל בגלל שעקומת הכוח שלהם (קג״מ לסל״ד) שונה ונצילות הגיר שלהם (כמה כוח יורד בפועל מהמנוע לגלגלים) שונה התאוצה שלהם למאה תהיה שונה. אז יש איזה מספר שבא לתת לקונה למדוד את היכולות בדרך של ביצועים מדודים ׳בתכלס׳. וכאן מגיעה השאלה שלך - רכב עם 13 שניות ירגיש יותר איטי מרכב עם 10. מה זה משנה אם נניח, בספק גדול, 80 ל120 יהיה זהה? בסך הכל אתה לא מתחיל את הנסיעה ב80 קמש אלא צריך לעבור את כל הטווח עד לשם. איש מכירות יגיד כל דבר כדי למכור. הערה: ברכבים חשמליים קיימת יכולת להגיע מ0 ל100 במהירות יוצאת דופן בגלל שלמנוע חשמלי אין ׳רצועת כוח משתנה׳ והוא יודע להפיק את המירב מ0 קמ״ש. שם, אם תשווה מול חלק מרכבי העילית תראה שהוא עוקף אותם בהתחלה עד שהם צוברים תאוצה אחרי כמה מאות מטרים ועוקפים חזרה (במהירות שמוגדרת ברוב הכבישים כלא חוקית). אז זו כן ׳דוגמא חריגה׳ לרכב שפחות מהיר בסקאלה העליונה של המהירות לעומת התחתונה, אבל פה זה לא המקרה.
  7. כדאיות היא עניין של מחיר באופן יחסי למצב הרכב. קשה לומר האם כדאי ללא נתונים נוספים כמו שציין הבחור מעליי
  8. - שים לב שכננת בתור אמצעי הרמה חייבת רישוי בדמות בדיקות תקופתיות (לא שאני מאמין שמישהו עושה את זה בפועל, אבל במקרה של גרימת נזק האחריות תיפול אך ורק עליך) - שים לב שהתשתית שעליה אתה מבסס את הכננת חייבת להיות יציבה ומחושבת - לתלות כננת על מעקה שאתה חושב שהוא יציב כי קצת נענעת עם היד זה לא תופס. כדאי מאוד שיהיה מגובה בחישוב קונסטרוקטיבי מתאים.
  9. מחפש עבור אבא שלי, אדם בשנות ה50 המוקדמות. עבד כשני עשורים בסיסטם של mac-ים (כ-100 עמדות) יחד עם אחראויות כלל ארגוניות על הרשאות, AD וExchange, מדפסות etc (כ-500 עמדות) לאחר שקוצץ בקורונה ביצע קורס במשך ארבעה חודשים מטעם אמאזון העולמית על AWS ונושאים נוספים כמו סקריפטינג בבאש, לינוקס, תקשורת, SQL כדי להחשף לנושאים שלא התעסק בהם בהרחבה ולהגדיל את הידע לקראת המשרה הבאה. מחפש עבודה בין תל אביב לחיפה, לא מקובע ומוכן ללמוד ולהעמיק בתחומים הרלוונטיים גם בעולמות הענן, וירטואליזציה וינדוס/לינוקס. בעדיפות מקום שיודע להשקיע בעובדים לטווח הארוך - לא מדובר באדם שידלג בין מקומות עבודה כל 3 שנים. אם נשמע רלוונטי, אשמח לשלוח קו"ח מלאים בפרטי
  10. קשה לי לומר מהצילום מסך שפות״ש הביא לכאן, אבל תיאורטית זו לא נראית תקרה זיזית כך שבאופן יחסית קל ניתן לשנות רק את עובי התקרה של המרפסת בלבד. אם זה נופל על מרפסת אחרת של מישהו מתחתיו, הפרשי המפלסים מטשטשים במעבר בין חלקי המבנה. אם זה נופל על דירה של מישהו מתחתיו, כמובן שאי אפשר לשנות את גובה התקרה באמצע הבית שלו ולכן יהיה צורך לעבות את כל התקרה כדי לקבל גובה אחיד או להגדיל את עובי התקרה כלפי מעלה ולא כלפי מטה (תיאורטית, לא חושב שבאמת יעשו כזה דבר). מבחינת תוספת לעובי, הערכה תאורטית שלי שאם התקרה הסטנדרטית (ללא ׳חיזוק׳) היא באיזור 22cm אז אנחנו מדברים לפחות על 150% עובי, משמע עובי תקרה חדשה באיזור 33cm
  11. אהלן, קצת סדר: - צודקים החבר׳ה שאומרים לקרב את העומס לקירות ועמודים. זה יפחית את כמות ה׳חיזוק׳ הדרושה (כמה מילים על זה בהמשך) - מבחינת אפשרויות, בשלב התיאוריה (כל עוד כלום לא בנוי) הכל אפשרי. ברגע שכבר יש עמודים/קירות קיימים שצריך להתבסס עליהם ולא ניתן להרחיב את החתך לכל הגובה, נוצרת מסגרת מסויימת של אילוצים לגבי העומס שניתן או לא להשעין. בסופו של דבר זה משחק באריתמטיקה. - באופן כללי, למיטב הכרתי, העמודים לא מהווים בעיה - התוספת לעומס עליהם תמדד יחסית למשקל של כל הבניין שהם נושאים ולכן באחוזים לא יהיה מדובר בשינוי מהותי. - על חיזוקים בכמה מילים: החיזוק לתקרה ייעשה על ידי הגדלת העובי שלה ו(סביר להניח) יותר ברזל בחלק התחתון ו(אם רוצים להגדיל יותר תסבולת) גם בחלק העליון. לרוב בבנייני מגורים לא יהיה קורות באמצע התקרה אלא רק בהיקף או במרפסות (גם בהיקף). - הערה נוספת לסיום; עומסים על תקרות בהנדסה נמדדים בקילו-ניוטון למטר רבוע. ההמרה הפשוטה מטון למטר רבוע היא הכפלה ב10. 1 טון למ״ר = 10 ק״נ למ״ר. אם יש שאלות נוספות שאני יכול לתת תשובה יותר ממוקדת אשמח
  12. אם מכון הבדיקה היה נותן אחריות על הבדיקה שהוא עורך, יש היגיון (כי ברכב יקר יותר החלפים יקרים יותר, בגדול, ואז ה״ביטוח״ עליהם יקר יותר) בפועל מכוני הבדיקה לא נותנים אחריות על כלום אז אני נוטה לצדד בשיטת מצליח
  13. דווקא ציפיתי כמוך לראות משהו מכוער אבל הפעם כנראה זה רק אתה. בעיני הוא נראה לגמרי כמו שאר הרכבים הסטנדרטיים על הכביש
  14. לא מכיר. כל מקרה לגופו, צריך לחשב ולשכנע אנשים שזה משתלם להם. בגדול זה כמו קונספט של לשים פנלים סולריים על הגג של הבניין כדי לשלם את החשמל של הבניין (השקעה שמקטינה את התשלומים החודשיים של הדיירים). התנגדות תקבל מכל מי שלא מעניין אותו להשקיע שקל בבניין מעבר למה שהוא חייב, כי הוא ממילא רוצה למכור/סתם טיפש/הוא ישראלי בחובות שאין לו כסף זמין אף פעם/לא מאמין שרכבים יכולים לנסוע על חשמל
×
×
  • תוכן חדש...