Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[h=2]גולף חדשה תמורת אופל - אפשרי?[/h]
בוודאי שאפשרי. זה נפוץ ונקרא "טרייד אין".

בדוק שהזיכוי שאתה מקבל על הרכב הישן משתלם לך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביננו אני שונא את האסטרה הנוכחית.

הגיר שלה נוראי!! אין סיכוי שאני חוזר לאסטרה...

 

אני אפתח על זה דיון בנפרד - אבל אני ממש מחפש המלצה על רכב עם גיר אוטומטי איכותי. לכן חשבתי על הגולף..אבל עם כל הביקורות שקראתי - אלוהים ישמור.

הגיר של האסטרה החדשה דומה לדור הקודם?

פורסם
ביננו אני שונא את האסטרה הנוכחית.

הגיר שלה נוראי!! אין סיכוי שאני חוזר לאסטרה...

 

אני אפתח על זה דיון בנפרד - אבל אני ממש מחפש המלצה על רכב עם גיר אוטומטי איכותי. לכן חשבתי על הגולף..אבל עם כל הביקורות שקראתי - אלוהים ישמור.

 

הגיר זאת נקודת החולשה הכי גדולה של הגולף החדשה. מעולה כשהוא תקין, אבל יש בעיות. לא בטוח שכולן מאחורינו.

 

ממליץ לך לשקול בשנית את הרכישה החדשה.

הגולף רכב מצויין אגב. גם השוק שלו די טוב.

 

שים לב שב-0 ק״מ הגולף מוצעת במחיר של כ117 אלף ש״ח.

אבל זה עם שנתיים אחריות בלבד.

פורסם

תקשיב אני כבר כמה שבועות פוזל לכיוון האסטרה 1.4 ואני לא רואה בשום מקום שמישהו מתלונן על הגיר שלה,

מה לא נוח בו בדיוק ? על פניו גיר אוטומט רגיל 6 הילוכים מנוע 1.4 טורבו מה יכול להיות לא טוב

פורסם
הגיר זאת נקודת החולשה הכי גדולה של הגולף החדשה. מעולה כשהוא תקין, אבל יש בעיות. לא בטוח שכולן מאחורינו.

 

 

ועל מה אתה מבסס את הקביעה המאד בטוחה שלך?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

שיש בעיות עם הdsg7?!

הם נתנו עכשיו פיצוי בתביעה ייצוגית, זה לא מספיק לך?

 

יש פה שרשור של מישהו שהכניס את הרכב שלו החודש לצ׳מפיון והיה שם בעלים של גולף חדשה שהלך לה הגיר.

 

אז כתבתי שיש בעיות ולא בטוח שכולן מאחרינו. אין לי מושג איך אתה יכול לערער על המשפט הזה. תנסה. בהצלחה

פורסם

לא הבנתי מה הקשר של התביעה אשר עניינה מכוניות מלפני 4-6 שנים למכונית חדשה מהניילונים?

ד"א מבלי קשר לתביעה, היצרן העניק אחריות מורחבת של 5 שנים לאותן מכוניות.

 

הגיר עבר מספר עדכונים מאז והוא שונה מהדור הקודם.

 

"י

ש פה שרשור של מישהו שהכניס את הרכב שלו החודש לצ׳מפיון והיה שם בעלים של גולף חדשה שהלך לה הגיר." - וואלה - שרשור של מישהו שראה מישהו עם גולף חדשה שהלך לה הגיר... לא רוצה לכתוב מה זה מזכיר לי, אבל באופן אבסולוטי טיעון מאד חלש מחבר פורום מכובד כמוך.



עדיין לא מבין את ההמלצה החד משמעית שלך "לשקול בשנית את הרכישה" - דרמטי משהו.

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הקשר לתביעה הוא שהגיר עבר מספר עדכונים, אבל זה אותו גיר. יש מספר רב של שרשורים בנוגע לבעיות בגיר במודלים מאוחרים. תעשה חיפוש ותמצא, כי לדעתי אתה היחיד שמחזיק בדעה שהגיר הזה היום הוא ב100% תקין.

 

המלצה חד משמעית הייתה לא לרכוש את הרכב. הצעה חברית היא לשקול בשנית את הרכישה, בייחוד שיש לו טראומות מהגיר הקודם.

פורסם

הגיר לא אותו גיר, הוא עבר מספר עדכונים בקרביים.

הקונצרן הזה מוכר מעל ל-13K חתיכות בכל שנה ורובן המכריע עם הגיר ה"מהולל" (אז לפחות אני לא היחיד שלא מוטרד מהגיר הזה...). אם הייתה בעיה אקוטית, היינו שומעים עליה (זה לא איזה יצרן נישה). מעבר לכך, הגולף נמכרת עם 3 שנות אחריות. היצרן גם הוכיח בגרסה הקודמת שהוא מגבה את המוצר שלו ונתן 5 שנות אחריות, כך שאני לא סבור שיש פה איזה הימור על קרן הצבי ברכישת מכונית כזאת. כמכונית, הגולף היא המכונית המלוטשת ביותר בסגמנט שלה (לא מכיר את האסטרה החדשה, אך לאור העובדה שהיא עדיין לא מצויידת במתלה אחורי רב חיבורי סביר להניח שהיא עדיין לא ברמה של הגולף), עם חבילת ההינע המשכנעת ביותר. היום היא גם נמכרת במחיר תחרותי להבדיל מהשנים הראשונות לשיווקה, כך שאני בהחלט חושב שהיא קנייה מצויינת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני לא חולק על מרבית דבריך לגבי הגולף והתמחור האטרקטיבי שלה, בייחוד ב-0 ק״מ.

 

גם לטעמי מדובר באחת המשפחתיות הטובות ביותר.

 

אבל, ה-5 שנות אחריות לא היו בגלל שהם נתנו אמון במוצר אלא עקב לחץ ציבורי חזק.

 

אין שבוע כמעט שאין שרשור כאן על הגיר הזה. לכן לא הייתי פוסל את הרכב, אבל בטח לא ממליץ בלי מילת אזהרה על הגיר.

פורסם

הגולף רכב איכותי ביותר בקטגוריה, לדעתי המוביל. מה שפוגם בהנאה, זה אך ורק פוטנציאל הבעיות שעלולות לצוץ בכל שלב. אם הגולף היה עם אמינות של מאזדה או טויוטה, אין ספק שהיה מבחינתי הרכב האולטימטיבי. אני נוהג על אחת 125 כס כבר שמונה חודשים ונהנה מאוד.....

פורסם
הגיר של האסטרה החדשה דומה לדור הקודם?

 

לא. למרות שעדיין מדובר במנוע 1.4 ליטר טורבו וגיר 6 הילוכים פלנטרי, גם המנוע וגם הגיר באסטרה החדשה חדשים לגמרי.

לא הייתי פוסל את האסטרה החדשה בגלל יחידת הכוח, על הנייר היא גם טובה משמעותית מזו של הגולף, וזה עוד לפני שנכנסים לנושא האמינות של תיבת ה-DSG. אסטרה החדשה לא אטרקטיבית משום שהיא יקרה מידי לתמורה שהיא מעניקה. יש חלופות טובות בהרבה כמו קיה סיד או 308. הן לדעתי גם טובות יותר מהגולף.


×
×
  • תוכן חדש...